Lief van je, maar bij de bovenste is het idd beste zichtbaar want ik zie het wel Maar ik vind de oploop minimaal
Mijn zoon wordt 17 en dochter is ruim 15 nu en jongste bijna 7....alles kan lieve mina♡ Anderen zullen er altijd wat van vinden, zelfliefde hierin is een mooie uitnodiging naast je overtuigingen horen aanschouwen en daar laten waar ze horen Lieve liefs, hier dpo6....nog net rustig en denk er veel aan♡
Nee dit is express Ik heb ze gekocht bij Medikamente Die Grenze, zit lang niet overal Waren maar een euro per stuk
Dames ik mis altijd zoveel haha, ik las een paar dames die ongesteld zijn geworden, wat balen over de dames met al iets oudere kids, ik ben zelf een nakomertje (9 en 8 jaar oudere broers), mijn vader is 16 jaar ouder dan zijn jongste zus (die hebben een gezin van 5) en dat is helemaal goed gekomen! Ik zie in mijn werk ook gezinnen met een groot leeftijdsverschil en dat hoeft echt niet altijd iets te zeggen! En wat anderen ervan vinden.. laat maar lekker lullen zeg ik dan!