Oké ik ben even onzeker, zien jullie ook wel oploop of wil ik het mij verbeelden? Ik moet even horen van iemand anders. eerste foto is de onderste sensitest zwangerschapstest die van vanmorgen ik zie wel oploop maar voor mijn gevoel moeten ze knallen? 1 dag voor NOD? als ik de digitale vergelijk van gister en vandaag zie ik toch wel oploop 2 foto. Maar misschien moet ik daar helemaal niet eens naar kijken. laatste foto is eigenlijk oploop van de hele week de bovenste zijn de extra vroeg van sensitest en de onderste de gewone zwangerschapstest. het ziet er niet heel schoon uit maar komt door het fantastische lijn werk van mij (en let niet op mijn schrijf werk) Kan niet wachten tot het morgen ochtend is, dan heb ik elk geval mijn NOD gehaald denk dat ik het dan ook iets van los kan laten mijn symptomen: 14-2 had ik opgeblazen gevoel. (Eerst positieve test) Sinds 15-2 met vlagen soort misselijkheid eerder dat je zo honger hebt en daar misselijk van word. Met vlagen moe en vanmorgen voelde mijn borsten wat voller. Voor de rest nog nergens last van.
Ik zie hele mooie oploop! Iedereen maakt hcg op een andere snelheid aan en sommige mensen krijgen nooit geen knal streep. Symptomen hoeven ook nog niet aanwezig te zijn. Tijdens de zwangerschap van Liam kreeg ik pas rond 7 weken tot 12 weken misselijkheid en verder nergens geen last van gehad de hele zwangerschap. Op bepaalde dingen niet kunnen ruiken of eten zonder misselijk te worden