Ik voel me goed. Vind dat gewoon eng. Bij de vorige keren was ik mega moe en dronk ik mega veel melk. Nu helemaal niet. Wel iets gevoelige borsten. Hoe voel jij je? wanneer ben jij uitgerekend?
Snap ik dat je nu het probeert te vergelijken met vorige keren, maar het is perfect mogelijk om weinig tot niets te voelen! Probeer er ook van te genieten
Dat ga ik zeker proberen. Vooral omdat ik weet dat de kans groot is dat ik weer HG heb/krijg. Dus voor nu is het geweldig. De gembertabletten liggen al klaar iig.
Hier een aantal helderrode bloeddruppels 7DPO en heb sinds gisteren wat last van krampjes + pijn in mijn liezen. Ik ga er maar vanuit dat mijn menstruatie dus nog vroeger gaat doorkomen deze maand.... Normaal echt wel een lf van 9 a 10 dagen. Deze maand monnikspeper gebruikt, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Kan je ei niet later geweest zijn? Zie wel duidelijk wat, maar voor 14/15 dpo vind ik het wel aan de lichte kant Maar mss maak je wel wat trager hcg aan of is je ei later geweest
Ik zou dan overmorgen nog eens testen, dan kun je misschien een oploop zien. Het is zoals @Maudje123 zegt, het kan ook zijn dat je traag hcg aanmaakt
Helaas betekent een posi ovu test niet altijd dat je ei ook daadwerkelijk springt Daarom temp ik altijd voor bevestiging Maar goed daar heb je nu niks aan natuurlijk Hoop op mooie oploop
Oei? Ik ben niet mee precies? Wat is er aan de hand ? Laatste wat ik me herinner was dat je menstruatie niet echt wou doorzetten heb precies een stuk gemist ?
Oh ik lig in het ziekenhuis Menstruatie heeft wel doorgezet maar heb een abces van 7 cm op mijn eierstok