Elke zwangerschap is anders en minder symptomen hoeft niet per se iets negatief te zijn. Als je jezelf er beter door voelt om nog eens een test te halen, moet je dat zeker doen, want die onzekerheid brengt enkel maar spanning mee. Dikke knuf!
Nee joh, ik doe er gewoon vanavond al een, en morgen 3 en dat tot NOD! Maar goed, denk dat het wederom niet gelukt is.
ik heb echt opvallende zere tepels.... T is echt tanden opeen als onze jongste z'n neut wilt krampen zijn weg dinsdag op woensdag nacht echt flinke steken gehad gister nog wat zeurderig gevoel maar da's voorbij. Vanavond nog even aan de klus En nu maar wachten 8 mrt m'n nod
Dames, ik ga me klaarmaken om naar het werkt te vertrekken en ik kijk op 1 van de testen die ik heb gedaan en ik zie nu wel een streepje maar is dat dan een indroog streep? (Ik ben daar nog niet mee bekend nl) De digitale zei negatief dus ik ga daar van uit voor nu maar ik ben zo in de war. Heb geen clearblues meer liggen.
Probeer je geen zorgen te maken, bij de oudste had ik alleen pijnlijke borsten, en bij de jongste had ik nergens last van, het wil dus niks zeggen qua symptomen
Easy@home heeft me gister gewoon genept vandaag niets te zien Verwacht mijn menstruatie vandaag of morgen.
Ja snap ik! Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus, zelfs met de medicatie en zo verlies je inderdaad al gemakkelijk een kans. Maar wie weet is deze lange ronde de goede ronde!