Testen gedaan en nog steeds positief! Ik zet mijn onzekerheid modus uit en zal proberen het te laten gaan
Ik word gelukkig van al die vroege en/of vele testers hier Hopelijk binnenkort allen een knaltest in handen !
Echt hè, ik dacht dat ik erg was met testen. vandaag wel 4 gedaan, maar meestal hield ik het bij max 2 Vandaag is alles wit gebleven… kan nu al niet wachten tot morgen, misschien dan meer geluk
ik twijfel of ik wel of niet wat zie. Dus hou het voor nu maar op, ik zie niks. Maar dat zegt natuurlijk nog niks. Zie graag de volgende testen verschijnen 6dpo toch…? heb ff m’n oude lijstje erbij gepakt. Ikzelf vind vergelijken altijd leuk. Maar het zegt natuurlijk precies HELEMAAL NIKS 6 dpo, tuurstreepje 7 dpo tuurstreepje (denk alleen na afleestijd) 8 dpo wit, maar toen ik hem wilde weggooien ver na afleestijd toch een tuurstreepje. 9 dpo negatieve test (ik ben er klaar mee) 10 dpo niet getest 11 dpo niet getest 12 dpo duidelijk streepje, zal dus wel opgelopen zijn ten opzichte van de eerdere testen 13 dpo positief, lijkt wel verder opgelopen 14 dpo, geen twijfel meer mogelijk 16 dpo eindelijk clearblue gedurfd (2-3 weken) Nu ik dit teruglees en eraan terugdenk hoe frustrerend het was dat je na een tuurstreepje niks meer zie, snap ik wel waarom iedereen adviseert te wachten Denk dat ik me wel kan aansluiten bij, testen is pas betrouwbaar vanaf 12 dpo…
Ohh meiden...weet niet of er meer meiden last van hebben maar gevoeligheid van tepels is niet te harden, ben blij dat de kleine man nog maar drie keer overdag drinkt en snachts een neut. Buik is ook heel gevoelig sinds vanavond, geen krampen of steken
zere borsten/tepels komen me wel bekend voor van de eerste zwangerschap. Alleen gaf toen dus gelukkig geen borstvoeding. Maar kon ook echt niet naar buiten in de kou, zonder nog extra m’n borsten in te pakken. nu geen klachten.
Wtf…… Ik durf het nog niet te geloven….. deed vanochtend nog een andere test en die was heeeeeeel in de verte een streepje, maar eerder negatief dan positief. Ik wacht het nog even af.