Jaa ik zie zeker wat! Spannendd! Hier ook getest. Omo wit, zoals ik eigenlijk wel dacht. Maar normaal lf van 9. Nu op dag 10, en ook nog geen voorbode van menstruatie.
@Rouge : dat klinkt niet aangenaam! Hopelijk is dat een goed teken !! Gaat spannend aftellen worden voor je!
Ik wacht het nog even af, net nog eens test gedaan met tweede urine en daar kon ik niets op ontdekken
Goed goed, morgen weer beginnen met ovulatietesten en dan denk ik ergens rond woensdag - vrijdag een positieve test te hebben Hoest bij jou?
Hier vandaag 13 dpo en nog steeds zo wit als wat. Ik vermoed dat dit weekend de ongesteldheid gaat komen..
morgen vroeg nog eens proberen met ochtend urine? kijken of hij duidelijker wordt. kan natuurlijk dat de andere urine niet geconcentreerd genoeg was Ik blijf duimen voor je! al snap ik heel goed dat je die vermoedens hebt
10dpo, witte test. Overweeg dus serieus een kv2v5 te gaan halen, omdat ik daar gisteren wel iets op zag. Maar ik mag het niet van mezelf. Als het wel raak is, gaan deze testen dat vast ook laten zien. Vrees echter dat de kv me voor de gek hield en ik over 4 dagen gewoon ongesteld ga worden…
Joepie! Dan gaan de dagen altijd wat sneller vind ik, als je zo mag testen of zoals bij mij de metingen begonnen zijn. Ik heb deze ronde precies veel last van de letrozol. Veel hoofdpijn en super moe. Ofwel ben ik wat ziekjes aan het worden. Dat kan natuurlijk ook Volgende week vrijdag heb ik een meting. Als het weer zo slecht aanslaat als vorige ronde dan kan ik nog een week wachten op iui, maar als het te goed aanslaat dan hoop ik maar niet dat ik zondag een eisprong verwacht want dan doen ze geen iui.
Net met afvegen roze op het papiertje, dus het zal vandaag of morgen wel gaan doorzetten. Succes aan de andere dames die nog in onzekerheid zitten! als het goed doorgezet is zal ik m’n nod hier aanpassen voor maart nieuwe ronde nieuwe kansen
Hier weer een witte test. Denk dat ik toch voor het eerst ooit een indroger had. Of misschien hcg aangemaakt, maar geen innesteling… hoewel ik dacht dat je daarna pas hcg aanmaak. ik blijf in elk geval stug door testen tot m’n nod.