Ohhh bij jou ook al zo gek? Hopelijk is het een super ei en duurt het gewoon wat langer voordat hij springt Ik heb donkere testen gehad, maar geen echte piek. In ieder geval premom herkent het niet. Ik denk zelf dat ik 'm gemist heb met het testen omdat ik niet heel secuur was met testen...
Cd9 en voor mijn doen lijkt het een piek vandaag, benieuwd naar morgen.... Mijn heeft nog nooit gepiekt zoals ik jullie hoor en zie Temperatuur bevestigd bij mij achteraf samen met de ovulatietest die rust geeft wanneer ongeveer. Fijne dag lieve vrouwen♡
Misschien is je eitje gewoon wat later ? Mijn fertiliteitsarts zegt dat een laat ei niet wil zeggen dat de kwaliteit minder is...
Heb ik nou m'n piek al ergens gehad? (Zonder 'm te kunnen testen..) Gisteravond was het het lijntje lichter en vanmorgen nog lichter...
Om gek van te worden! Foto van de testen wie premom pakte haha de middag testen waren vaak te licht, gaf hij 0.0 aan. Laten we hopelijk dat het voor beide positief uit pakt
Oh jee!! Ook lekker onduidelijk zie ik! Wat een gedoe hè.. hopelijk komt je eitje nog.. en idd niet op zaterdag! Ik temperatuur deze maand niet, dus dat kan ik ook niet checken.. Ik heb de afgelopen keren ook alleen in de ochtend een korte piek gehad, en dan savonds was het alweer weg.. Anders toch morgen even temperaturen om te kijken of die hoger is..
Dat kan ik heel goed begrijpen! Die zondag is echter verschrikkelijk. Net of je jouw lichaam op pauze moet kunnen zetten voor een ziekenhuis
Na alles op de goede manier ingevuld te hebben bij premom kreeg ik dit... Blijkbaar niet zo'n hoge piek als afgelopen maand..
Ik wou deze maand stoppen, moet zeggen dat ik nu wel blij ben dat ik doorgegaan ben Ik ben benieuwd naar je temperatuur morgen
Ja inderdaad! Vind het zo vervelend die ene dag van de 7 dagen en juist die dag moet mij eisprong dan zijn...