Ik krijg helaas nog steeds geen melding als er nieuwe berichten zijn. Hier nog steeds geen ei maar we wachten gewoon rustig af
Ja na miskraam op kerst 2021, niet meer zwanger geweest. Eind maart nog wel controle gehad en alles was tip top in orde en op dat moment zat er een mooi ei klaar... Veel geduld al gehad, dus hoop eindelijk binnenkort toch eens raak...
Hebben het zondagochtend en gisterenavond gezellig gemaakt. Maar beetje op twijfel wanneer best nog eens. Zowel vanavond als morgenavond of 1 van beide?
Heey dames Een paar dagen afwezig geweest en al zoveel gekletst. Ik was vorige week niet lekker te pas, gelukkig heeft dat niet heel erg doorgezet. "Nieuwe " dames in de groep. Ik hoop echt dat deze maand een stuk rozer word. Jullie ook begonnen met het zoeken naar het ei. Lijkt net Pasen. Hier ook een ovulatietest gedaan net en die had een lichte streep, ben benieuwd wanneer mijn ei precies komt . Veel klus plezier allemaal!.
Hier was na 2 dagen m'n menstruatie alweer over! Ik zie al positieve ovu testjes voorbij komen leukk Hoop dat deze maand de hele lijst mooi roze kleurt❤️
❤️ NOD-lijst 16 febr. ‘23 t/m 28 febr. ‘23 ❤️ 16 februari (2) Youaremagic - 34 jaar - 2 kindje - ronde 6 GezelligZwangerWorden - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mina 86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Fladder38 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 12 17 februari (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 33 Kiwi3191 - 1ste kindje - ronde 2 IUI 18 februari (1) Humbly89 - 33 jaar -2e kindje ronde 2 iui-d 19 februari (1) Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje ronde 2 20 februari (0) 21 februari (0) Thamar ♡ 38 jaar ♡ 4e kindje ♡ ronde 7 ♡ 22 februari (0) 23 februari (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 24 februari (0) 25 februari (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje 26 februari (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 12 na MA Lautjehouw1997 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 februari (0) 28 februari (1) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 4 na stilgeboren zoontje met 16+3 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk ❤️❤️❤️❤️ Totaal: (15) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Goedemorgen allemaal! Ik heb gisteravond mijn piek gevonden! Vanmorgen liep de test alweer een beetje af. Komt overeen met mijn temperatuur want die was vanmorgen iets omhoog. Donderdag of vrijdag wordt dan dpo1. En begint het laaaaaange wachten. Hopelijk een langere LF deze keer!
@Humbly89, hoe gaat het bij jou! Ik hoop dat je eitje een beetje opschiet! Wat fijn dat je vrijdag voor een echo mag, hopelijk goed nieuws. Welkom @Fladder38 Inderdaad je piek op maandag, en dan dinsdag of vandaag je eisprong. Kunnen we samen op het wachtenbankje straks En gezellig maken wanneer je zin hebt! Hopelijk wij vanavond ook nog een keer @Rouge Jeetje wat heftig! Je kindje verliezen is echt onmenselijk Als ik het goed lees heb je nu 6 kindjes en 1 in je hart? Wel een gezellige drukte bij jou! Bij mij slaat de paniek soms toe over hoe ik het straks moet doen met 3, als het lukt. Welkom @Maudje123 en @Babylovebaby ! Hopelijk snel een eitje, en hoeven jullie niet zo lang te wachten. Net als jij @Poesmuis Hup hup eitjes!
Jaaaa spannend!! Hier lopen voor het, eerst ooit, mijn testen netjes op! Ik ga duimen voor een lange lf voor je!
Klopt ik heb zes van mezelf met overleden zoontje meegeteld en een bonuskind Hahaha komt goed hoor met drie! Bij de eerste wilde ik t precies volgens t boekje doen... Bij de tweede.... Frustratie dat klote boekje werkt niet naar behoren... Bij de derde ...volgens het boekje opgegeven en boekje overboord gegooit ...fuck It En de rest schoof zo aan Je word er behendig in ik denk dat ik de overgang van 1 naar twee het heftigste vond