En dikke knuffel voor alle wensmama’s. Lijkt mij niet altijd makkelijk om goed nieuws te lezen. Ik blijf voor jullie duimen!❤️
Gefeliciteerd @Bloempjelief en @LiefsvanIen !!! Hopelijk volgen er nog meer! Ik toch vond nog een test in huis (en aangestoken door alle testers hier op het forum ) maar helaas; negatief met 2v5 vanochtend… Ding zelfs nog uit elkaar gehaald maar toch echt Omo-wit. Omdat ik in 2019 op 9DPO een positieve test had is de hoop hier al een beetje gevlogen. Vooral omdat ik bijna altijd 11/12 dagen na ovulatie ongesteld word.
Hier positieve test... maaaaar dat kan echt nog van de ovitrelle zijn.. Al is ie wel te donker daarvoor (voor eigen hcg ook). Ben nu 7 dpo
Oeiii, dat wordt wel spannend. Tot wanneer heb je de andere keren nog ovitrelle getest? Mijn duimen draaien zo hard voor jullie! Heb je een foto?
Lief! Vorige keer 9 dpo negatief en 10 dpo lichtjes positief (om vervolgens mis te gaan). Dat waren m'n vroegste testen. Dus ik weet t niet.
Ik vrees dat ik doorga naar de volgende ronde. 11dpo, negatieve testen en vandaag dus een behoorlijke dip in mijn temperatuur.