Nou meiden ik ga zo maar zh even bellen ovutest blijft nu al drie dagen even donker weet niet wat ik ermee moet
Zou het niet lukken door de pcos? Bij mij is altijd gezegd geweest dat iemand met pcos altijd hoge waardes heeft waardoor de ovulatietesten niet betrouwbaar zijn.
Is ‘ie positief? Of? Ik heb ook pcos en hier werken ovulatietesten wel heel goed ook. Vorige ronde was hij 2,5 dag lang positief. Bedoel je dat? En anders even bellen ja! Even een echo is altijd fijn
Ik word dalijk terug gebeld, vrijdag was de fm 19.6 mm dus at kwam allemaal overeen, gyn zei hij zal zondag springen...maar ovu testen blijven sinds zondag zeg maar hangen? Qua klachtjes durf ik niks meer te zeggen of vanuit te gaan. Gezien temp lijst en klachten zeg ik hij is gister gesprongen maar ja Ben afgelopen week ook best beroerd van verkoudheid geweest dus in hoeverre klopt temp
Ik heb gister weer follikelmeting gehad! Cyclusdag 15, eitje was gegroeid naar 23,5mm. Ik verwacht vanavond of morgenochtend mijn positieve ovulatietest, dus ben bang dat ik net buiten dit groepje ga vallen
Temperatuur was vanmorgen nog niet gestegen. Test was gisterenavond al wel wat lichter leek het. Denk dat mijn ei dus nog niet gesprongen is.
@Meisje19111 gefeliciteerd! Op naar een mooie oploop. Hier was tie negatief maar had ik ergens ook wel verwacht...
Breek m'n klomponderste 2 vanochtend, denk piek gevonden? Wel klote timing kan pas vanavond of moet heel veel geluk hebben om vanmiddag nog.... Zondag middag uur voor t laatst sex gehad weet niet of dat nog van nut is?
Hopelijk kun je vanmiddag/vanavond nog eventjes! Denk wel dat je met die meer kans maakt dan met de poging van zondag. Maar beide kan hè!! Want stel hij springt morgen, dan is zondag ook nog maar 3 dagen geleden.
Meestal springt ie bij mij vlak na posi ovu test dan zou de klus partij van zondag bijna 48 uur geleden zijn Bizar ook vorige rond extreem vroeg en nu klappen we weer de andere kant op