Maar wel een duidelijk positieve nu! succes met het zo snel mogelijk nog even gezellig maken als je ei normaal dan snel springt!
Ben net terug gebeld door de fertiliteit verpleegkundige want gyn staat op de ok. Vanavond en morgen of donderdag nog even gezellig maken
Whahahaha hij is vrij vandaag maar ja 1 puber vrij, 1 kleine man ziek Hij zei ik kan het echt niet nu even op commando hoor word echt vanavond. Afgelopen nacht had ie slecht geslapen, z'n suiker was erg laag
Goeiemorgen hoe is het met iedereen?? @Meisje19111 gefeliciteerd!! Ziet er goed uit Hier mag ik op t wachtbankjeproberen vanavond nog even mee te pakken maar denk dat we wel goed zitten
Mijn temperatuur is vanmorgen al gezakt op 11DPO en heb al aardige klachten. Dus ik verwacht komende dagen m'n menstruatie. Meestal zakt temperatuur pas op 13DPO, dus misschien kortere LF? Nouja, laat het nu maar doorkomen ook, dan kan ik door met de ICSI
Maandagmiddag een positieve ovulatietest maar nog steeds niet omhoog gegaan in temperatuur. Gisteravond wel ineens een paar felle steken gehad. dus we wachten nog even
Oh wat kut… ik had zo gehoopt dat je wondertje er tussen door zou komen nog! Maar indd, dan kun je wel weer verder. Ik duim voor je ♥️
Wow wat duidelijk al! Inderdaad een stuk op gelopen! Ik denk dat ik wel voorzichtig gefeliciteerd mag zeggen.
Hier net weer follikelmeting gehad. 26mm en baarmoederslijmvlies 11mm. Laat aub die positieve ovulatietest maar komen, want ik ben er klaar mee
Ik heb zo'n gekke dag...voel me helemaal zen....( ja dat is positief) heb ook heerlijk geslapen ondanks 3 x wakker en er een keer uit voor ons verkouden ventje en dromen.. zit nu echt te lachen in mezelf erom en zo van zo staat er wat te gebeuren ofzo stilte voor de storm?
Hoi dames, Hier vandaag op CD 23 en eindelijk een positieve ovulatie test. Van het weekend al flink geklust maar dat zal wel te vroeg zijn geweest. Gisteravond nog een keer geklust hopelijk is dat genoeg vandaag lopen we helaas mis. Weet niet of morgen nog zin heeft?