Dit herken ik erg goed hoor.. op moment dat je besluit te willen, wil je liefste gisteren al zwanger zijn geworden
Mag ik hier ook ff klagen over m'n cyclus? Ik heb m'n 3e menstruatie te pakken in een maand tijd... Ik ben ongesteld geworden, toen 13 dagen later weer en nu 10 dagen later weer Ik ben ineens gestopt met Gonal-F halverwege een cyclus, dus de arts denkt dat mijn hormonen nu in de war zijn. Maar ik baal dat ik dus steeds weer opnieuw kan beginnen in de cyclus. Dus ipv CD10 vandaag, begin ik weer op CD1. Om gek van te worden Hopelijk val ik nog in dit NOD groepje en heb ik dus geen cyclus van 50 dagen nu!
Ben benieuwd! Wanneer kan je terecht? Je hoort er vaak over dat dat kan helpen hé, dus ben benieuwd hoe jij het vind.
Hoihoi, Ik zet mezelf ook weer op de lijst. Volgens de app is mijn nod op 16 november. Me vriend is eergister geopeerd aan een liesbreuk dus we hopen dat volgende week met eisprong toch 1 poging te kunnen wagen voorzichtig..
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) 17 November (0) 18 November (0) 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (1) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (0) 29 November (0) 30 November (0) Totaal (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ik ben ook heel benieuwd. Ben normaal niet van zon dingen maar we gaan het zien. 20 november wel pas. Dus nog even geduld.
Bleeeh dat is balen zeg!!! Misschien volgende x als je stopt met spuiten toch een kuurtje provera/ primoluut vragen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je helemaal schoon bent. Ik ga duimen voor een snelle ronde voor je!!
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) 17 November (0) 18 November (0) Stitch626 - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (1) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (0) 29 November (0) 30 November (0) Totaal (8) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) 17 November (0) 18 November (0) Stitch626 - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 Mamavan123- 3e kindje - ronde 12 (4e na mk) 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (0) 29 November (0) 30 November (0) Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Het is ontzettend begrijpelijk hoe je je voelt, tenminste, dat gevoel wat jij hebt dat herken ik zelf maar al te goed.. elke maand is een maand te lang als ware vind ik zelf Ik ben zelf inmiddels ook weer een tijdje bezig, eigenlijk sinds januari 2022 maar we hebben een pauze gehad van 3 maanden omdat ik er emotioneel enorm doorheen zat omdat het weer niet lukte, mijn omgeving de eerste keren meteen zwanger werden. Erg kwetsend, voor hun erg fijn natuurlijk. Ik had gisteren contact met een oud vriendin die zwanger was van haar nieuwe vriend. Met andere woorden “moest ik maar niet zeuren want ik had al twee kinderen en daar moest ik blij mee zijn” raakte wel even de gevoelige snaar. Ze moest is weten. Daarom, een wens is een wens, los van alles lijkt mij..
Hier lijkt er iets te gebeuren! Vandaag eerste groeiecho en er zijn twee eitjes al wat groter, en ook mijn baarmoederslijmvlies is al aan het opbouwen. Nog nooit meegemaakt dit, na vijf dagen spuiten. Bij deze claim ik dat dit mijn ronde wordt
Vreselijk zulke opmerkingen! Heb het ook al eens gehoord "joh, jullie hebben er al 1 dus waarom al die moeite voor nog eentje?" Mensen snappen het dan gewoon echt niet..
Mijn "menstruatie" beperkte zich maar tot 2 uurtjes.. laten we hopen dat het allemaal voorbij is en er nu een mooi eitje gaat groeien!
Wat een kwetsende opmerking. Wat rot, hoe moet je je wel niet gevoeld hebben. Ik snap oprecht niet zo goed waarom zulke opmerkingen “nodig” zijn. Als je niks liefs te zeggen hebt, hou dan je mond denk ik dan.. ze begrijpen het vaak echt niet en in mijn ogen zijn het vaak diegene waarbij hun wens snel vervult is..
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) 17 November (0) 18 November (0) Stitch626 - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 Mamavan123- 3e kindje - ronde 12 (4e na mk) 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (0) 29 November (0) 30 November (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.