Hier veel witte afscheiding vandaag. Morgen loge, zaterdag zoon toernooi en daarna doorracen lief in t pak en schmink steken camera pakken en door naar intocht sint helpen Morgen komen ook de flyers voor vlinderpost. Deze gaan naar verloskundige praktijk en ziekenhuis
Jaa, wel misselijk nu maar ik zit mezelf weer helemaal gek te maken hahah. In ieder geval nog geen ongesteldheidskrampen
Ik snap ook werkelijk niks van temperatuur. Mijn horloge meet elke ochtend automatisch dus op dat heel accuraat is is de vraag maar de hoogste temp was toen ik ziek was en koorts had. Ik kan op internet niet echt vinden wanneer die hoger en lager zou moeten zijn
Net na je ovulatie stijgt je temperatuur. Deze blijft daarna hoog en Zakt weer wanneer je ongesteld bent. Blijft deze dus hoog = grote kans dat je zwanger bent.
Dit is wat watch 6 aangeeft... maar die dag dat hoog was had ik dus ook koorts en zou op vrijdag verwachte ovulatie hebben...
Ik kom er niet helemaal uit hoe je dagen lopen er onder. Maar mijn gevoel zegt dat je eisprong pas later is geweest
Maar ik weet niet of je ook ovulatie testen hebt gebruikt, ik kan het natuurlijk mis hebben, maaar, koorts kan je ei echt opschuiven
Ja misschien heb ik het mis, want je temp was de hele cyclus vrij hoog, als ik naar mezelf kijk is hij voor ei altijd 36.3 ong, dipje op de dag van ei en daarna omhoog, dan op 4dpo weer een dipje, en dan stijgt hij naar 36.8 ong als het goed is. En dag van menstruatie of dag ervoor zakt hij weer richting 36.3
Dat zou dan wel kunnen. Bij het 2e streepje wat je aangeeft is het 9 november en die dip is op 13 november. Dan zou de dip ook op 4 dpo zijn.
Dag allemaal, Ik kom hier ook maar meeschrijven. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt of temperatuur bijgehouden. Ik heb een vrije lange (35 dagen), maar wel regelmatige cyclus. Ik word eigenlijk altijd midden in de nacht ongesteld. Dus mijn NOD is in de nacht van 24/25 november. Geschatte ovulatie was dus afgelopen weekend. Tot nu toe nog niet echt klachten. Of eigenlijk wel, van alles, maar dat is denk ik omdat ik er nu extreem op let. Merk nog niet echt iets aan mijn lijf wat ik niet wel eens vaker heb gehad. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik met dit aantal dagen DPO al zulke pijnlijke borsten dat ik 100% zeker wist dat het raak moest zijn. Verwacht er dus niet al teveel van. Ik lees hier trouwens ook verhalen van mensen die ik het veel erger gun! Laten we hopen op veel positieve berichten (en testen). ❤️