NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (3) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) Roozz88 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 November (1) Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje - bonusronde 18 November (2) Stitch626 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma MargotD - 27jaar - 1ste kindje - 1ste IUI 19 November (0) 20 November (3) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 Mamavan123- 3e kindje - ronde 12 (4e na mk) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 21 November (0) 22 November (0) 23 November (2) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 24 November (4) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Flowertje27 - 2e kindje - ronde 10 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 36 (ronde 21 na bbz) 6eronde na laparoscopie 25 November (0) 26 November (0) 27 November (1) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (2) Cupmix93, 30jaar, 1e kindje, ronde 3 Koffie2go, 42, 4e kindje, ronde 2, ( 3e *16+6wk) LENR - 32 jaar - 2de kindje ronde 10 - 4de na VMK 29 November (1) 92anoniem, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 (juni '22 gestart, mmm gehad: nu ronde 1 Letrozol) 30 November (2) Daysyday, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal (21) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (6) Zwanger (2) Ongesteld (1)
NOD is geweest voor mij, niet ongesteld geworden. Testen lopen mooi op. Ben kei misselijk en moe. Wordt weer iedere nacht zoals je ziet rond 5 uur wakker. Zelfs zoveel klachten dat ik klein beetje bang ben dat t misschien wel een tweeling is? Hoe dan ook; jap ik ben echt alweer zwanger. Dus op roze gezet. Please baby stick. 3 miskramen op rij kan ik mentaal echt niet aan. Lief lichaam gun mij een gezonde baby. het zou zo’n mooie start voor 2024 zijn
Proficiat! Ik hoop mee dat hij blijft plakken. Nu is het alleen maar afwachten. Ben heel benieuwd naar jouw bloedwaarden!
Goeiemorgen @Stitch626 gefeliciteerd! Duim hard voor je! Meiden vraagje ik heb gister krankzinnige dag gehad...als fotograaf van sint... was ik werkzaam bij een intocht ....ben echt zeik en zeik nat geregend ondanks alle kleding en thermo.... dus gisteravond duurde het even voordat ik weer een beetje op temperatuur was. Kan dit nog invloed hebben op m'n temp van vanochtend ?
Ohh meiden, ik dacht vanmorgen wat te zien met eerste urine. Maar durfde het niet te geloven zo licht was hij. Met tweede urine op de easy at home en de action een heeeeeel Licht streepje. Ik kan alleen maar huilen…
Hier snap ik er niks meer van... early vanmorgen was echt omo wit. Maar temp blijft oplopen.. vanmorgen 37..
Vanmorgen ook een testje gedaan. Kom me toch niet meer inhouden haha. Ik hou aan dat ik vandaag 8 dpo ben, maar 7 dpo zou ook kunnen. Testje helaas negatief. Ook al wel verwacht. Morgen denk ik weer testen
Ohh wat spannend zeg!! Hopelijk morgen een duidelijker streepje. Ben heel benieuwd. Heb je een foto?? Vind het leuk om mee te turen.
Ik denk dat ik gisteravond mijn ei heb gehad. Flinke steken aan de linker kant van mijn buik. Temp nog niet omhoog gegaan, maar dat kan morgen ook nog natuurlijk.
Ja ik heb wel foto’s, 1000 en 1 ongeveer. Maar via whatsapp waren ze al moeilijk te zien, zal hier wel helemaal verdwijnen na uploaden . Was op beide binnen 2 minuten zichtbaar.
Wow ik zie ze echt nog best duidelijk. Ik hoef zeker niet te turen!! Ik hoop heel erg voor je dat ze mooi oplopen❤️
Ik heb de hele dag al lichte menstruatie krampen. Normaal heb ik dat ook wel maar dan meestal even een paar minuten en dan weer weg. Nu echt de hele dag al licht. Ik hoop dat het wat goeds betekent.