Ik heb vanacht zo gespookt dat oplader uit telefoon was kwam ik vanochtend achter dus geen flits. Ik probeer t eind vd dag wel...snap t niet gister serieus moeite eten in te houden en tepels ook heel gevoelig ( kleine man drinkt nog een slok voor t slapen gaan zat gisteravond echt van ooei auw)
Ik heb zojuist weer een early test gedaan. Zit nu denk ik op 13 dpo. Nog helemaal niets te zien, kan ook het tuurstreepje van gister niet meer ontdekken. Wel nog steeds pijnlijke borsten en gister bijna het pizzadeeg weggegooid omdat ik vond dat het stonk/het zo’n sterke geur had. Maar aangezien de test nu nog 100% negatief is ga ik er vanuit dat we doorgaan naar de volgende ronde.
Het lichte streepje is er, de oploop tov eerdere testen niet. En de cb digital die ‘niet zwanger’ zegt is ook niet heel hoopgevend… Morgen maar weer testen en hopen dat ie wel op gaat lopen!
Ik dacht me te herinneren dat de wekenindicator van cb toch wat meer nodig is dan de early zwanger/nietzwanger van cb. Maar dat kan ik mis hebben hoor.
Ja klopt best wat hcg voor nodig ik hoef die niet te gebruiken dat gaat niet werken/kloppen mijn hcg is vrij laag/langzaam in t begin
Ik lees soms nog even mee.. wat een spanning hier met niet-oplopende testen! Ik ga hard voor jullie duimen dat ze mooi oplopen! En de zwangere dames; gefeliciteerd!