Ha dames! Ik lees zo even bij. Onverwachts een positieve ovu test vandaag(geef nog borstvoeding). Eergisteren onveilige seks gehad. M. is nog erg jong, we gaan ook niet bewust voor een 3e maar als het zo is zijn we er wel blij mee. Vind het toch wel fijn een beetje mee te kletsen dus deze (bonus) ronde volg ik het gezellig hier. Ik duim op veel roze voor jullie!
Ik heb even terug gelezen en jeetje wat lees ik weer veel nare verhalen. Ik gun het jullie allemaal zo! En @Joylynn ik hoop zooo dat het jouw wondertje wordt ❤️
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) 17 November (1) Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje - bonusronde 18 November (2) Stitch626 - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma MargotD - 27jaar - 1ste kindje - 1ste IUI (of laatste ronde zelf proberen) 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 Mamavan123- 3e kindje - ronde 12 (4e na mk) 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (1) Cupmix93, 30jaar, 1e kindje, ronde 3 29 November (0) 30 November (0) Totaal (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hee wat leuk! Zitten we weer samen in een NOD groepje hoe is het met jou en M? Moet ik nu duimen dat je zwanger bent of niet? *ho, ik lees al dat jullie er wel blij mee zouden zijn*
Hahahaha Laten we ‘t zo zeggen, ik gun het de rest het meeste. Als het zo is dan is t zo maar het hoeft niet perse. Gaat goed hier! Ze doet t super. Alleen doorslapen nog, verder heb ik echt niks te klagen. Super makkelijke tevreden baby. Zo leuk weer met jou te kunnen kletsen al had ik het graag anders gezien voor jou. ❤️
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02oVCyVbwjyus1Ur5qmkJ1A3WAfoUMjB6qwofjnRhMcoAyd3HSDG7MAQB8zPbuHe2xl&id=61552083991328
Vandaag weer een echo. Moet om 10u in het EMC zijn en met al die stormvoorspellingen denk ik dat het een lang tripje gaat worden Hier verder alles oke hoor, ik denk dat er weer overstimulatie is voor OI. Voel me hetzelfde als vorige keer en woensdag waren er 3 van rond 8/9 dus denk dat die alledrie zijn doorgegroeid. Maar goed, we gaan het zien! Ik heb er weinig vertrouwen in maar merk dat ik het ook echt heb losgelaten. Mijn pijlen zijn gericht op ivf in november, dit zie ik echt als bonus
Dankjewel! Van de week gaan de flyers naar verloskundige praktijken voel me echt geen powervrouw hoor
Goeiemorgen! ( is t al bijna weekend?) Menstruatie is weg , kom maar op met dat ei Hoe gaat het met iedereen?
Pff spannend weer dus! Maar wel goed dat je toch even om deze bonus ronde heb gevraagd, je weet maar nooit Succes straks in ziekenhuis, hopelijk valt de rit mee qua storm en drukte!
Aftellen naar je ei nu Ik heb hopelijk vandaag m'n eisprong. We hebben het gisteravond al gezellig gemaakt, dus ik kan bijna op wachtbankje. Zo even kijken of m'n ovulatietest lichter is. Gisteren had ik de piek, maar zie graag dan toch bevestiging dat ie lichter word
Gisteren waren de streepjes hele dag even donker op m'n ovulatietest, nu knalt de test streep meer.. dus wellicht toch nu m'n piek ipv gisteren? Vandaag zie ik m'n man niet dus vandaag word niks. Dan morgen maar weer. Wat een gedoe, die testen.. dan is zo'n traject toch stuk duidelijker
Hier voorlopig voorzichtig goed nieuws! Twee eitjes doorgegroeid naar 11, nog eentje van 8. Baarmoederslijmvlies 12/13. Nu medicatie omlaag (naar 100eh) en zaterdag weer terug voor echo nummer 100 voor mijn gevoel . Zou ik dan toch echt een eisprong krijgen deze ronde? Spannend......