Herkenbaar hoor, ik heb zoveel gelezen, maar als ik ongesteld ben heb ik behoefte aan alles wat slecht is. Probeer nu vooral heel gevarieerd te eten qua groentes en fruit, en ook te denken om mijn water inname. Vorig jaar ben ik veel afgevallen door sporten en met behulp van medicijnen, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik zwanger wil worden en ik merk dat mijn lijf de vetjes snel weer opslaat .
Heb je ook saxenda gebruikt? Heb dit een ruim jaar gebruikt (15kilo afgevallen, daarna hield het op) en ook gestopt om de kinderwens.
Mijn ei wil niet groeien zoals het hoort. Alles is nu uitgesteld naar maandag. Mag nu morgenavond zelf de Ovitrelle toedienen. Zal mijn eerste spuit zijn die ik zelf zet. Vind het heel jammer dat het zo moet lopen en het niet gewoon spontaan lukt.
Ik heb ook pcos. Ze raden altijd aan om af te vallen maar dan krijg je wel een hele nest hormonen toegediend waarvan je wil snoepen
Ontzettend balen als het niet loopt hè . Succes met de spuit, hopelijk goed resultaat, alleen ietsje later
Hier ook pcos en eigenlijk doe ik zelf niets echt anders, behalve ‘gezond’ eten. Maar niet te gezond hoor. Maar goed, bij mij is het sowieso anders vanwege mijn prolactinoom. Voor het eerst in lange tijd voel ik opeens sinds vanavond vertrouwen. De afgelopen maanden zijn niet hoopgevend, maar ik heb een goed gevoel over de echo morgen. Hoop dat ik ook snel aan de ovitrelle mag!
Test nog steeds positief en veel slijm. Vandaag wel al de hele dag zeurende pijn aan linkerkant. Is me eisprong nu dan nog niet geweest als die zo positief blijft?
Hi dames, Ik doe voor de grap ook weer eens mee. Ronde 10 voor 2e kindje hopen nu eindelijk eens een tweede streepje te mogen zien..
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) Roozz88 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 November (1) Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje - bonusronde 18 November (2) Stitch626 - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma MargotD - 27jaar - 1ste kindje - 1ste IUI (of laatste ronde zelf proberen) 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 Mamavan123- 3e kindje - ronde 12 (4e na mk) 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Flowertje27 - 2e kindje - ronde 10 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (1) Cupmix93, 30jaar, 1e kindje, ronde 3 29 November (0) 30 November (0) Totaal (12) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Temp je ook? Daaraan kan je namelijk zien of je ei gesprongen is… Een ovulatie test kan 2 dagen positief zijn en ze zeggen vanaf begin van piek binnen 24-48 uur dat het eitje springt.
Heb ozempic gebruikt, 6 maanden en 20 kg kwijt, nu bijna 6 maanden gestopt en weer 7 erbij jammer genoeg, maar heb het zelf gedaan grotendeels
Heb je nog niet eerder zelf hoeven te spuiten dan? Ik snap dat je het erg jammer vind, het blijft toch een dingetje hé. Mijn man en ik maakten het gezellig tussen zaad inleveren en IUI. Er zat een leuk parkje in de buurt van ziekenhuis, dus gingen we gezellig samen wandelen of bakje koffie drinken. Om het toch wat fijner te maken. Is dit je eerste IUI?
Mijn ei heeft spring vrees Temperatuur vanmorgen nog niet gestegen. Ik had woensdag al positieve ovulatietesten hele dag, dus beetje traag ei. Test was donderdagochtend wel knallender en gisteren weer negatief, dus misschien springt ie vandaag dan.
Ik was al zeker een week ovu testen aan het doen. Het duurde 5 weken na het opwekken van m’n missed abortion voordat ik weer ongesteld werd dus het vaste ritme was helemaal weg. Wilde absoluut niet de ovulatie mislopen. Witter dan wit waren de testen steeds. Tot gister avond ineens boem dikke streep. En vanochtend een stilstaande smiley. yes m’n lichaam werkt weer. Dat is echt een opluchting. Gister dus ook maar even gezellig gemaakt. 3 maal scheepsrecht???
Voordien was het altijd na de echo dat de ovitrelle geplaatst werd door een verpleegkundige en kluste we zelf op de momenten dat het nodig was. Nu echter HSG achter de rug en was niet 100 procent. Partner is ook niet slecht maar ook niet honderd procent, dus eerste iui nu gestart ipv in januari. We wonen gelukkig maar op 15minuten van het ziekenhuis. Ik vermoed dat hij liever over en weer gaat rijden. Hij krijgt er steeds stress van als ik in de wachtzaal zit en hij zijn staal moet maken
NOD-lijst 16 t/m 30 November 2023 We gaan voor roze! 16 November (1) Meisje19111 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (2e na vmk) Roozz88 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 November (1) Suzi98 - 25 jaar - 3e kindje - bonusronde 18 November (2) Stitch626 - 1ste kindje - ronde 3 na vmk en ma MargotD - 27jaar - 1ste kindje - 1ste IUI (of laatste ronde zelf proberen) 19 November (1) Orchidea - 3e kindje - ronde 11 20 November (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 37 Mamavan123- 3e kindje - ronde 12 (4e na mk) 21 November (0) 22 November (0) 23 November (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 November (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 11 (5de na VMK) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Flowertje27 - 2e kindje - ronde 10 25 November (1) Baslilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 OI (Gonal F + ovitrelle) 26 November (0) 27 November (0) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 11 na stilgeboren zoontje 28 November (1) Cupmix93, 30jaar, 1e kindje, ronde 3 29 November (0) 30 November (0) Totaal (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.