Oei, nou hopen dat het van de keelpijn is! Overigens hoor ik deze maand echt al van 4 dames dat hun eisprong eerder was dan verwacht (incl ik zelf). Bizar!
Onze groep van vorige maand is bijna helemaal over naar deze volgens mij, welkom! Hopelijk wordt dit jullie ronde!!
Jemig lieve vrouw.. ik zie je andere bericht en nu deze.. weet even niet wat ik kan zeggen, behalve ontzettend veel sterkte met dit besluit en het verwerken. ♥️
Hoi! Ik ga weer mee schrijven/lezen. Zet mezelf niet op de lijst omdat ik niet weet wanneer mijn NOD precies is. Sinds vanmiddag heb ik soms buikkrampen en ben ik misselijk, cyclusdag 13 vandaag. Zou dit te maken kunnen hebben met een komende eisprong? Mijn ovulatietest van vanmiddag en net zijn duidelijk negatief. Hebben meer vrouwen hier last van en begint dit kort voor de eisprong of kan dat nog wel even duren?
Jeetje @Joylynn wat een kl*te nieuws!! Kan het niet nog steeds door die koorts komen?? Sterkte meid!!
Dank je! Als het door de koorts komt, had er al vooruitgang in moeten zitten volgens mijn arts. Omdat dat al 2 maanden geleden is.
Welkom, ik ken t ik loop weleens te worstelen met een raar knopje wat rechts onder ineens op duikt of t verspringt
Ohh nee wat een verdriet. Kan niet echt de juiste woorden vinden maar wil je veel sterkte wensen! Jullie hebben samen toch al een kindje, hoe kan hij dan nu ineens onvruchtbaar zijn? Gaan ze nu niks meer voor hem doen of bijv over paar maandjes nog eens kijken? Wat een vragen zal je ook hebben.
In mijn omgeving weet ik van meerdere "gevallen" waarbij het zh zei, jullie kunnen niet of zeer moeilijk zwanger worden, en dat ze het toch opeens wel waren op een natuurlijke manier. Persoonlijk zeg ik altijd, zolang er leven is, is er hoop. Ik wil geen valse hoop geven, maar toch, hou moed. En bij een man kan het vlgs mij ook wisselend zijn hoeveel zaad er levend is. Spelen natuurlijk ook veel dingen mee, roken alcohol en dergelijke. En hoe gezond er geleefd wordt. Leeftijd Maar goed dat weet iedereen wel.
Bedankt meiden! Het is een grote schok voor ons, want afgelopen jaar heeft hij zich vaker laten controleren en was het steeds goed. Het ziekenhuis adviseert ons daarom om ook mijn man door de medische molen te halen om te kijken of er geen ernstige onderliggende oorzaak is. Want het is gewoon te opvallend dat hij van 11 miljoen goed levend zaad (en zwangerschap tot gevolg) naar precies 0 is gegaan. Morgen gaan ze ons intern bespreken en dan horen we eind van de dag meer hierover.
Ik duim ook voor je @Joylynn ! Hier toch een sprankje hoop. Spotting is gestopt, dus hopelijk niet alles verloren . We gaan het zien op de echo & evaluatie morgen...