Wat ontzettend heftig nieuws, ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen Hele dikke knuffel voor jou❤️❤️
Ik zat vanochtend vroeg al in t ziekenhuis, gisteravond koorts gekregen veel buik en rugpijn maar weinig bloedverlies.... na 2 x overleg vanochtend naar ziekenhuis echo gehad dat zag er op zich goed uit...maar de koorts dus weer volop bloed prikken.. word zo gebeld met uitslagen en dan kijken hoe verder
Heel goed dat er verder gekeken wordt. Wat jullie beslissing en toekomst ook brengt, gezondheid is sowieso altijd het belangrijkste!
Mijn ovu van vanmorgen, nog steeds donker. Niet zo positief als gistermorgen maar mij nog te donker na die van gister.
Pffff gelukkig geen infectie, maar hcg zakt heeeeeeeel langzaam was nu 605, nu toch nog afwachten, en hopen dat t goed door gaat zetten. Waarom ik koorts heb is ze een raadsel ben ook niet verkouden oid.
Fijn dat het geen infectie is, maar dan toch gek van die koorts. Kan dat niet van een eug komen? Of zou je dan sowieso een infectie in het bloed moeten zien?
Gelukkig geen infectie! En dubbel om te zeggen maar gelukkig daalt je hcg. Hopelijk komt het dan vanzelf los en heb je geen medicijnen nodig. Hopelijk is je koorts snel weg!
Kan idd met eug komen maar is geen vocht of bloed buiten de baarmoeder en eierstokken en eileiders gevonden
Hoe gaat het verder met iedereen op het wachtbankje? Al symptomen, testdrang, helemaal relaxt? Ik merk werk wat dingen, maar vind het heel lastig in te schatten ivm de utrogestan. Misselijkheid, duizelig, moe dat soort dingen. Maar ook wel een onrustige buik. Nou goed.. 6/7 dpo vandaag dus we wachten rustig af!
Gelukkig was het geen infectie!! Hopelijk daalt de koorts snel ! Wees lief voor jezelf, vooral met dit lekker weertje !.
Vanmorgen had ik een positieve ovulatietest, dat betekent dat ik woensdag 13 september een cryo terugplaatsing krijg. Ik kijk er enorm naar uit! 22 september is dan mijn nod officieel, maar ik ga na 5 dagen al testen. Dus wie weet! Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij, ik heb al zoveel tekenen gekregen. Nummer 2 moet het worden!