Ja gister nog, wel een licht streepje maar dat was paar dagen terug ook al, dus een zwangerschap zal het niet zijn Foto is van gister
Dag dames Ik zit nu op 5dpo en heb wat bruinverlies bij het afvegen en buikpijn. Is natuurlijk heel vroeg dus zal wel toeval zijn. Maak mezelf natuurlijk alweer gek
Het is relatief vroeg maar het is zeker spannend!!!! kan gewoon innesteling spotting zijn!! Ik duim met jou mee
Ik zou in jouw positie denk ik de huisarts een berichtje sturen. Het lijkt me niet heel ‘normaal’ dat je ovulatietest al bijna 2 weken zo ongeveer positief is? Kan de huisarts altijd laten weten of het nodig is iets te onderzoeken of je eventueel geruststellen dat het kan voorkomen. En dan inderdaad erbij vermelden dat je zwangerschapstest negatief is (of al een tijdje heel licht positief). Balen wel dat je nu totaal niet weet waar je aan toe bent!
Nou ik moet wel zeggen dat ik net van een half jaar medicatie af kom, provera en normale pil, ivm endo Heb het idee dat mijn lichaam gewoon in de war is
Hopelijk verklaard dat een boel.. Ik las trouwens (ben trouwens geen dokter oid dus of dit gezond is of iets dat weet ik niet maar ik hoorde dit veel op Engelse fora) dat als je op cd1 begint met een keto dieet dat je je hormonen reset en veel vrouwen spraken in lof over hoe snel ze ineens zwanger werden… ik wilde dit gaan proberen als het deze maand niet lukt… Ik heb nu op action early en sensitest ook beide een licht streepje… ben benieuwd wat morgenochtend doet.. ik ben echt een test verslaafde i know
Wij hebben nogal vol weekend gister alles verloren en ko gegaan, dus dat was even heftig, me nu door t weekend heen slepen, schoonzus vertelde vandaag bij schoonouders dat ze 9 weken zwanger zijnd dat was ook een vreemde situaties voor alle partijen want wij hadden net 10 min ervoor m'n schoonouders verteld dat t mis is gelopen bij ons, ze waren op vakantie dus bewust gewacht tot ze terug waren...dus dat waren tranen en knuffles en gun t echt van hart echt, maar was wel even.pittig en voor hun ook ze wisten t ook niet van ons
Och meid wat pittig. Voel je je nu lichamelijk iets beter? Wat ontzettend dubbel nieuws om te horen Hier een omo witte test zoals verwacht dus wacht mijn menstruatie af en dan door naar de volgende ronde
Yup op 11/12 dpo begint de spotting altijd en de krampen zijn aanwezig inmiddels en het gevoel dat ik ongesteld ben is er inmiddels ook dus voor mij is het over deze maand
Och vrouw wat een pittig weekend. Enerzijds ‘fijn’ dat het zich vanzelf heeft opgelost en er geen medisch ingrijpen nodig is geweest, wel natuurlijk heel verdrietig dat het zo heeft moeten lopen. Hoe voel je je er nu over? Extra zwaar dat dan nog de boodschap kwam van je schoonzus. Snap dat je het haar/hun van harte gunt alleen om dat te horen precies in het weekend dat jullie een verlies lijden wel vervelende timing. Heel veel sterkte gewenst!
Och nee! Heel vervelend om te horen met zon timing. Hopelijk mag je snel weer een positieve test in je handen hebben.
Ik heb vaker keto gedaan maar helaas nog steeds niet zwanger Oeh heb jij een foto geplaatst?? Of heb ik die gemist