Ohh.. wellicht hangt er dan meer aan vast dan simpel keto haha… Volgens mij heb ik in een ander topic een fotootje geplaatst… maaar dit was vanochtend nog wel bang want het is natuurlijk pas 9dpo..
Wat een heftig weekend zo zeg! Heel dubbel dat je schoonzusje dan uitgerekend dit weekend zulk nieuws heeft. Dikke knuffel ♡
Ja goede bevestiging dit!! Wens je een hele fijne zwangerschap en een gezond kindje in je armen in mei! Zo fijn de eerste roze van de lijst, hopelijk mogen er nog velen volgen.
@Snuisterkonijn voorzichtig proficiat! Hier nog maar pas begonnen met de ovu-testen! Op zoek naar de piek
Jaa zeker! Mn action early testte trouwens een stuk duidelijker dan sensitest early… had ik niet verwacht.. en 3 maand geleden ging het 2 dagen na nod mis dus ik ben nog wel erg huiverig maar voorzichtig blij denk nog even we wachten dus met op roze zetten tot mn testen oplopen en ik op nod ben hihi
Wat verdrietig, ondanks dat je het hen van harte gunt gun je het jezelf natuurlijk ook. Sterkte met het verwerken van het verdriet , hoop dat de mensen om je heen je veel steun bieden!
Hoe doen jullie het met deze warmte?! Ook al hebben wij geen kans, ik heb wel een hoog libido.. maar met deze hitte gebeurd er echt niks
Eerst Samen lekker de jacuzzi in op het balkon bij de slaapkamer en op de slaapkamer valt het mee met de hitte
♡♡♡ NOD lijst 16 september - 30 september 2023 16 september (4) Kaas 123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (POI bij AMH 0,11 in afwachting van het vervolg) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje- ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 IUI-D (3e na MA) 17 september (3) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 na mk Springtime - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 september (1) Bertina -32 jaar- 2e kindje - ronde 5 19 september (1) Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 september (1) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ivf bam) 21 september (1) Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 22 september (0) 23 september (0) 24 september (2) LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 8 (2de na MA) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 september (0) 26 september (0) 27 september (1) KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 september (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 2 29 september (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 september (3) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wachten op eisprong: (10) Wachtbankje: (7) Zwanger: (1) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Gefeliciteerd Snuisterkonijn! Ik sluit me hier ook aan. Inmiddels op het wachtbankje. Deze maand ovulatietesten gebruikt maar geen hele duidelijke piek gekregen. Daardoor de kansen nog wat extra gespreid (wel warm nu idd, haha). Ik heb inmiddels al wat buikkrampen, maar dat had ik vorige ronde ook dus dat zegt vrij weinig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook, maar bij mijn menstruatie dus ook. Gisteravond wel een vlaag misselijkheid, maar nu weer weg. Ik voel me ook wat futloos maar dat kan ook weer het warme weer zijn...
Wij hebben dezelfde NOD, al een idee wanneer je gaat testen of ben jij zo sterk om tot na NOD te wachten? Ik heb nog niet echt symptomen, gevoelige borsten maar dat heb ik vaker dus zegt niet veel.
@Mamaen Fijn om wat mede-NODers te treffen hier. Ik vind het nog lastig om te bepalen wanneer ik "mag" testen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik (achteraf teruggerekend) best vroeg getest en toen bleven de lijntjes nog extreem dun voor een hele tijd. Dat vond ik wel zenuwslopend, dus wil eigenlijk wel minimaal wachten tot NOD. Ik heb nu gerekend met een cyclus van 26 dagen, maar dat was vorige cyclus na stoppen met de pil, dus in mijn achterhoofd heb ik ook dat het dit keer net zo goed 34 dagen kan zijn en dan is mijn NOD te vroeg. Lastig! Ik ga de komende dagen nog aankijken. Als ik me echt niet kan inhouden wordt het zondag, maar beslist niet eerder. En jij?
Verdorie op cd10 vandaag en weer bloedverlies… gisteren niks… eergisteren wel… word er echt emotioneel van inmiddels… zou het dan toch echt een niche zijn?