Ik hoop het ook! Ben nu 10 dpo. Hoe gaat het met jou? Ik las dat je je piek niet hebt kunnen vinden. Ik dacht dat ook een tijdje maar toen bleek mijn cyclus steeds rond de 37dg te zitten.. hopelijk heb je hem toch gehad of komt hij nog.
Mooi voor 10 dpo! met mij gaat het goed God zijdank, wel lief dat je vraagt idd geen piek kunnen vinden. Ik heb voor nu besloten ook geen ovu testen meer te doen, mijn afscheiding lijkt nu gewoon hoe die normaalgesproken is na eisprong. Dus ik denk dat ik een korte piek had en deze dus net gemist heb. Was gisteren vergeten te zeggen dat ik ook maar 1x per dag heb getest de afgelopen dag, dus is net weer wat makkelijker om de piek gemist te hebben dus ik denk dat ik nu tussen 2 en 4 dpo zit .. dit weet ik ook niet zeker . Mijn NOD was eerst twijfels tussen 22 september met ovulatie op 8 september en NOD 24 september met ovulatie op 10 september maar tot zondag 10 september had ik negatieve ovulatie test, dus het is een beetje ingewikkeld. Ik zal gewoon afwachten en testen wanneer ik het vermoeden heb dat er een tweede streep te zien kan zijn..
Ja!!! Ik zie hem best wel duidelijk hoor! Wat goed! Ja hier was de gewone cb digitaal op 1-2 eergisteren.. vanochtend nog even oploop getest en die ziet er goed uit.. onderste action van gistermiddag en bovenste van vanochtend
Ooh dat is inderdaad heel goed mogelijk.. mijn piek is vaak ook echt maar 1 keer savonds en daarvoor en daarna best wel licht..
Ik breek ff in hier. Heb dit ook al heel lang eigenlijk sinds mn bevalling (na het stoppen met borstvoeding), hele cyclus door. Echo, uitstrijkje etc allemaal in orde. Volgende week wordt de echo weer herhaald omdat het afgelopen cyclus nog erger was. Is het veel bloed verlies? Of een beetje spotting? (Dat laatste heb ik..)
Hmm dat is dan lastig ja. Hopelijk is je eisprong gewoon geweest en dan nog in spanning afwachten tot je mogelijke nod. Ik duim voor je mee!
Hier 6/7 DPO (denk zelf 7) en de test drang begint te komen. Wil eigenlijk wel echt tot vrijdag wachten, hoop dat dat ook lukt
Het gaat om spotting idd en buikkrampen erbij… mijn temp blijft nu ook hoog al sinds mijn vorige cyclus
♡♡♡ NOD lijst 16 september - 30 september 2023 16 september (4) Kaas 123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (POI bij AMH 0,11 in afwachting van het vervolg) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje- ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 IUI-D (3e na MA) 17 september (4) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 na mk Springtime - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 18 september (1) Bertina -32 jaar- 2e kindje - ronde 5 19 september (1) Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 september (1) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ivf bam) 21 september (1) Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 22 september (0) 23 september (0) 24 september (2) LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 8 (2de na MA) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 september (0) 26 september (0) 27 september (1) KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 september (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 2 29 september (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 september (3) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wachten op eisprong: (9) Wachtbankje: (10) Zwanger: (1) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Ik blijf nog ff hangen in de ovu testen hoor Nog steeds donker, vanmorgen wel giga temp stijging FF telt nu in dpo's, snap er nu werkelijk niks meer van hoor
@Mamaen dankjewel en voor jou ook voorzichtig gefeliciteerd!! Je staat er echt van te kijken dan hè..
Dankjewel. Ik snap jouw testdrang! Ik heb dit ook heel erg moeten onderdrukken. Ik hoop heel erg dat het lukt voor je!!