Balen inderdaad! Wel fijn natuurlijk dat je je piek niet gemist hebt naar wel klote dat je cyclus zo lang wordt Spannend!! Ga voor je duimen zondag! Ik zie een streep! Ben benieuwd naar de oploop komende dagen!
Dankje! Ik herken het en kon me niet inhouden . Bij mij beginnen de klachten iets toe nemen, voornamelijk misselijk en erg moe. Vind het wel spannend zo pril nog. Wil later deze week nog eens testen. Jouw klachten klinken toch wel al wat belovend, ik hoop voor je dat je dit weekend een positieve test in handen hebt!
Ja zou mooi zijn hè, maar ben er bang voor Maar mijn donkere ovu testen van nog steeds door, deze is van vanmorgen
Zo gek! Maar je temperatuur is wel hoog, dus je zou denken dat die nu gesprongen moet zijn. Ik weet wel dat met PCOS ovulatietesten niet altijd werken (bij mij gelukkig wel), omdat je dan standaard al hoge LH waarde heb. Misschien is dat nu bij jou ook zo, door alle medicatie en aandoeningen?
Pcos heb ik niet, testen waren aan het begin van deze cyclus wel licht/ negatief Zal vast door alle rotzooi komen wat het afgelopen half jaar mijn lijf in is gegaan
Ja daar kwam ik ook achter . Had ze besteld via thuistesten, iets van 20 voor €28. Zag later dat die andere testen allemaal 50 stuks waren… vind het opzich wel fijn dat deze erg duidelijk zijn. In ieder geval succes de komende dagen! Hopelijk wat meer duidelijkheid.
Ja inderdaad, word vanzelf wel een keer ongesteld denk ik dan en in de tussentijd gewoon maar gezellig maken van tijd tot tijd
Hier vandaag 5 DPO. Nog helemaal geen klachten dus verwacht er eigenlijk ook niet veel van. Wel een temperatuur stijging maar denk dat we te laat zijn geweest met gezellig maken. Op de dag van de positieve ovulatie en de dag na de ovulatie hebben we het gezellig gehad maar zeg nooit nooit he. Wel ook bloedend tandvlees al 2 dagen gehad maar lijkt me te vroeg nog om dit in verband te brengen met een zwangerschap.
Prima optijd! Ga voor je duimen Hmm het lijkt me idd te vroeg maar zeg nooit nooit natuurlijk Hier is de spotting begonnen dus morgen op rood. Op naar ronde 7. Valt deze maand op 14 oktober. Wordt elke maand iets eerder haha (nou ja als mijn ei mee werkt)
Nee dat is waar. Vorige maand 4x gezellig gemaakt rond de ovulatie roze/bruine afscheiding gehad (wat ik linkte aan een innesteling) en ook niet raak helaas. Hopelijk ga ik snel jou achterna
Ik denk dat vanochtend die easy@home een foute test gehad want net met k2v5 niets meer te zien.. ik wacht het nog af
Spannend zeg. Zou het niet kunnen liggen aan ochtendurine versus middag? Of gevoeligheid vd test? Ik duim voor je