Precies, in mijn eerste zwangerschap heb ik in het eerste trimester ook best wel wat bloedverlies gehad. Ondanks dat het schrikken was wel gewoon een gezonde dochter gekregen, dus hoeft niks te betekenen. Maar hopelijk is het snel weg!
12 DPO nu en nog geen tests. Wel bijna gedaan, maar had alleen de sensitest normale midstream liggen, en die sloeg bij mijn vorige zwangerschap na NOD pas aan, dus ik durfde het nu nog niet aan. Vandaag een early test kopen, misschien morgenochtend toch een testje wagen? De misselijkheid is hier inmiddels aanwezig, wel toevallig. Vanavond heb ik een afspraak waarbij we sushi gaan eten, zal me maar voor de zekerheid voorzichtig om de rauwe vis manoeuvreren. Ik duim voor jullie, pril zwangeren, iedereen op het wachtbankje, en iedereen die helaas door is naar de volgende ronde! Leuk dat deze groep zo actief is
Jeetje wat een groep zeg.. allemaal mooie testen! Gefeliciteerd dames! En voor het wachtbankje... spannend spannend!
Gisteren heb een een terugplaatsing gekregen van een 5 daags embryo. Nu wordt het afwachten en ondertussen lief zijn voor mezelf
Hier nu 13 dpo, maar het gaat allemaal wat typisch. Gisteren en eergisteren flink hoofdpijn, onrustige buik/ krampjes en dunne ontlasting. Vanmorgen ineens een lichte bloedneus, wat ik nooit heb. Op 11 dpo een test gedaan maar wit. Alleen ergens heb ik nog een soort gevoel (of hoop) dat het misschien wel een late innesteling is.. áls dat het is. Wat denken jullie... makes sense en nog even hoop houden? Alleen wanneer dan testen?
Nou ik snap niks meer van jouw cyclus haha! Op die HCG test zie ik volgens mij ook wat.. die is even wit geweest toch?
Ik ben net terug… gelukkig ziet alles er perfect uit. Ze zag een eitje op springen in mijn rechter eierstok en aan beiden kanten liggen nog eitjes klaar voor volgende cycli. Baarmoederslijmvlies is mooi dik en ruim dik genoeg om in te kunnen nestelen. Baarmoederhals en holte zagen er goed uit. Geen niche, geen myomen en ze heeft echt wel heel goed gekeken.
Gelukkig dat het er allemaal goed uitzag! En ook van het eitje want deze ronde had je even goed nog gezellig gemaakt toch. Dus wie weet.
Lastig is dat hè.. ik zou zeker rondom NOD nog eens testen. Innesteling kan natuurlijk ook later of wellicht nog onvoldoende Hcg. Ik vind het zelf moeilijk om alle symptomen te herleiden, zeker wanneer ik dit bij iedereen aan het lezen ben. Zo verschillend allemaal! Tijdens mijn vorige ronde heeft mijn lichaam me ook echt voor de gek gehouden. Was er heilig van overtuigd dat ik zwanger zou zijn, maar dat was niet zo. Ik hoop voor jou dat het zo toch nog mag zijn!