Dit hoeft niet… gisteren was mijn test positief. Vandaag negatief en op de echo vandaag was te zien dat eitje echt op knappen stond maar nog niet gesprongen was. Je test kan dus al lichter worden voor je eitje gesprongen is.
Haha kan voor en nadelen hebben… als ik negatief test heb ik liever het gevoel dat ik nog te vroeg was haha
Bedoel meer dat als je nu zo telt en je zit op 10dpo en test negatief… dat je meteen geen hoop meer hebt terwijl je pas op 9dpo zit
Ja dat is waar... maar ik heb overdag echt steken gehad en nu een algemeen gevoel van menstruatiekrampen. Dacht dat je die kon krijgen vlak na de eisprong.
Oké… ik heb getest met middag urine, kon niet meer wachten. Mogelijk zie ik dingen die er niet zijn hoor (en mogelijk blijft er na upload helemaal niets meer van over) maar let op:
Mijn man is ontzettend benieuwd dus waarschijnlijk toch morgenochtend vroeg testen kvind het rete spannend
Hm, dat is niet fijn.. snap je helemaal. Afwachten is voor nu echt geen optie neem ik aan, gezien de zwaarte van de kuur?
De early weet ik niet maar ik had op 10 dpo positief met kv 2v5 dus ik denk dat jij sowieso wel safe zit hoor haha
Een early zou alleen maar gevoeliger moeten zijn en op de verpakking staat zo te zien ook vanaf 5 dagen voor menstruatie. Mijn gewone K2v5 was ook op 10 dpo al duidelijk positief. Spannend!