♡♡♡ NOD lijst 16 september - 30 september 2023 16 september (4) Kaas 123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (POI bij AMH 0,11 in afwachting van het vervolg) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje- ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 IUI-D (3e na MA) 17 september (2) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 18 september (1) Bertina -31 jaar- 2e kindje - ronde 5 19 september (1) Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 september (1) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ivf bam) 21 september (0) 22 september (1) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 23 september (0) 24 september (1) LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 8 (2de na MA) 25 september (0) 26 september (0) 27 september (0) 28 september (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 2 29 september (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 september (1) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (4) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Nou, daar zijn we weer! Afgelopen woensdagmiddag veel eerder dan verwacht de positieve test.. ik zat alleen nog in Italië. Gelijk gebeld met de kliniek (IUI met donor, doe het alleen) omdat ik twijfelde of dit wel kon. Uiteindelijk afgesproken savonds nogmaals te testen en als ik deze ronde wel wilde benutten, vast rustig in te pakken… zo gezegd zo gedaan. Ik heb m’n best gedaan voor deze ronde 7 (eigenlijk moest er eerst evaluatie plaatsvinden) dus inpakken maar (dag eerder, dus viel mee). Savonds inderdaad ook positief, dus in de auto gesprongen, hele nacht doorgereden en donderdagmiddag de IUI… gekken werk! Maar alles voor la baby! Haha Overigens was m’n menstruatie veel heftiger deze keer en de IUI pijnloos, maar de 2 dagen daaropvolgend juist heel veel buikpijn en bruinverlies. Heb ik nooit, dus laten we hopen dat dit lucky number 7 uit Italië is!
Ohh wauw!! Haha turbo snelheid, maar net wat je zegt alles voor een baby! Op naar een super test eind van de maand!
Hoi iedereen Ik sluit me graag aan. Vandaag mijn piek gevonden dus mijn Nod is 18/9. Zit inmiddels in ronde 7 voor een eerste kindje en ben bijna 32 jaar. Hopelijk is het deze ronde raak
♡♡♡ NOD lijst 16 september - 30 september 2023 16 september (4) Kaas 123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (POI bij AMH 0,11 in afwachting van het vervolg) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje- ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 IUI-D (3e na MA) 17 september (3) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 na mk 18 september (1) Bertina -31 jaar- 2e kindje - ronde 5 19 september (1) Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 september (1) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ivf bam) 21 september (0) 22 september (1) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 23 september (0) 24 september (1) LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 8 (2de na MA) 25 september (0) 26 september (0) 27 september (0) 28 september (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 2 29 september (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 september (1) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wachten op eisprong: (12) Wachtbankje: (4) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Ik ben er weer na een deugddoende vakantie. Helaas begon mijn menstruatie 10 dagen te laat, juist op de dag dat we vertrokken. Nu ben ik weer aan het wachten op mijn eisprong. Vandaag (maandag) zit ik op dag 16 en aan de lijntjes van de ovulatietesten van afgelopen dagen te zien gaat het nog een tijdje duren. En dan afwachten of mijn menstruatie op tijd gaat beginnen deze keer of weer te vroeg of zoals de laatste keer te laat. Volgende maand is mijn miskraam 1 jaar geleden maar het lijkt steeds erger te worden ipv dat het weer normaliseert...
Rot dat het steeds zo lang duurt en dat het steeds erger word. Misschien een bezoekje aan de huisarts of heb je dat al gedaan?
Ik zit op CD14 en m'n testen lopen al wat op. Ik ben erg benieuwd! Het komt alleen niet zo lekker uit qua timing, want het is flink feest in dorp. Is eens per 5 jaar en dan is er 10 dagen feest. Ons menu bestaat momenteel vooral uit alcohol en vet eten Morgen krijgt mijn man uitslag van zijn onderzoek, ik ben benieuwd of dat het al aan het herstellen is
Ohh spannend! Hahaha nee dat is de timing niet al te best deze maand Ga voor jullie duimen dat de uitslag morgen positief is!
Even een paar dagen het los gelaten, mijn verjaardag gevierd en onze eerste trouwdag. Lekker carpaccio gegeten en een wijntje gedronken. nu aan het twijfelen wat ik deze maand ga doen qua temperaturen en of ovu testen. Het maakt me er wel flink gefocust op. Maar als ik het niet doe wil ik om de dag vrijen en dan zit er ook zo’n druk achter… dus weet het nog niet
Dat "moeten" vind ik nou niet perse leuk ofzo. Ik vind dat best wel een dingetje. Maar ja je "moet" wat.
♡♡♡ NOD lijst 16 september - 30 september 2023 16 september (4) Kaas 123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (POI bij AMH 0,11 in afwachting van het vervolg) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje- ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 IUI-D (3e na MA) 17 september (3) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 na mk 18 september (1) Bertina -31 jaar- 2e kindje - ronde 5 19 september (1) Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 20 september (1) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ivf bam) 21 september (0) 22 september (1) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 23 september (0) 24 september (1) LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 8 (2de na MA) 25 september (0) 26 september (0) 27 september (1) KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 september (1) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 2 29 september (1) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 september (1) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wachten op eisprong: (13) Wachtbankje: (4) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet. We doen het rustig aan, geen haast. Maar we zijn er beiden klaar voor mocht het zo zijn! Hopelijk dit keer zonder hulp van het ziekenhuis, tot nu toe elke maand regelmatige cyclussen.
Hahah nou echt hè… Ja de vakantie was heel fijn! Hopelijk heeft dat genoeg rust en positieve energie in m’n lichaam gebracht!
Haha lekkere timing inderdaad! Maar misschien is het juist daardoor een goede timing: alles loslaten en helemaal ontspannen! Ondertussen duim ik voor een goede uitslag voor jullie..!!
Oh die menstruatie in de vakantie… herkenbaar! Hopelijk normaliseert je cyclus het vanaf deze maand weer meer. En anders zou ik zeker een bezoekje brengen aan de huisarts hoor.