Hier vandaag nod/14dpo. Niet ongesteld. Geen tekenen van zwangerschap, maar ook niet van menstruatie eigenlijk. Behalve dat ik loeisaggo ben haha. Temp blijft hoog, zelfs weer wat gestegen vanmorgen. Test was gister negatief. Hoop zo dat ik vandaag ongie wordt. Ik wil verder en snap mijn lijf niet echt meer. Normaal wordt ik ook al 12/13 dpo ongesteld dus vind dit gewoon irritant. Testen heb ik niet meer en ga ik ook niet meer halen. Ben daar klaar mee. Sorry, negatief berichtje. Maar ben wel blij voor de alle andere dames op roze!!
Vervelend hè, wanneer je het gevoel hebt dat het toch niet raak is en je menstruatie komt maar niet. Ik hoop voor je dat hij helemaal niet doorzet en je toch zwanger blijkt te zijn. En anders veel geluk in de volgende ronde!
Ik zie een duidelijke oploop. Nu is het wachten. Spannend altijd deze periode. Liefst heb je gewoon zekerheid. Mijn eigen streepjes lopen niet heel erg op. Gisteren één dag overtijd en duurde best even voordat het streepje kwam. Ik kan nu niks anders doen dan afwachten. Duurt lang…
Hopelijk snel duidelijkheid, in welke vorm dan ook (uiteraar Hopelijk snel duidelijkheid voor jou. Al zou een streepje natuurlijk de mooiste bevestiging zijn. Succes nog even.
Soms ligt het misschien ook aan de concentratie van de urine? Ik las dat hcg zich om de 2 en zelfs 3 dagen vermeerdert, dus het kan dan toch dat het misschien wat trager stijgt dan jij testjes doet?
Goedemorgen meiden, @Nimonia wel een goede test voor 1 dag voor NOD. helaas is het bij mij even een ander verhaal. Ik heb gisteren testen binnen gekregen en ik wilde even kijken of er oploop was . Dit was dus niet het geval, maar hoe ik de test in de middag had gedaan dacht ik dat het misschien aan de concentratie van de urine lag. En dus vanochtend met tweede urine een test gedaan en de tweede streep is bijna niet meer te zien! En ik heb licht roze spotting. Ik zal foto’s toevoegen. De kv2v5 test is die van dinsdag, de foto van de one step testen zet ik ook in negatief , de boven test is die van gisteren, wat opgedroogd en de onderste is van daarnet.
Ik zou echt maar om de 2 dagen testen om oploop te zoeken. Die van gisteren zag er goed uit, maar ik kan niet vergelijken met ervoor.
Heel lief dat je zo met mij mee wilt denken! Alleen is het zo dat ik al een paar dagen na NOD ben, en het is wel een andere merk maar na die streep op de test van dinsdag zou ik hem iets duidelijker hebben verwacht. Ik ga even foto toevoegen van de test van gisteren toen ie nog aan het doorlopen was maar die is dus helemaal licht opgedroogd Plus ik heb nu de lichte spotting.
Wat vervelend zeg! De meeste testen geven een streepje tijdens het doorlopen. Hoe was de test na een minuut of 3? dit zijn echt rottesten. Ik had ze ook (60 stuks van Ali) maar heb ze afgelopen ronde allemaal weg gegooid
oh wat is dat toch naar met die stomme testen! Snel maar naar de volgende ronde, hopelijk hebben we dan allemaal meer geluk ♥️
Ik heb nog nooit een test gehad die een duidelijke streep gaf bij het doorlopen!! Ik zal foto toevoegen van de test na een paar minuten. deze testen heb ik van Amazon.
@shirley1987 net weer een test gedaan. Ik zal foto toevoegen van tijdens het doorlopen en na 3 min.. Edit: foto in negatief is van de test na 3 min.