Nee je hebt het niet mis het zit helaas niet goed. De aflopende testen, de spotting. Nu afwachten dat het goed doorkomt zodat ik ook door kan.
Heb je niet nog een ander merk test in huis? Ik heb hele slechte ervaringen met deze van Amazon.. wil je geen hoop geven hoor maar wellicht valt het nog te proberen?
ik moet even hier stoom afblazen. Ik heb echt al veel testen gedaan (ik denk een stuk of 8 minstens) deze week (NOD is ergens afgelopen woensdag tot vandaag). Ze zijn positief maar of het oploopt weet ik niet zeker, het zijn (denk ik) duidelijke strepen maar geen enorme knallers tot nu toe. Ik voeg een foto toe van de meest recente van vanmorgen. Ik ben heel erg bang voor een teleurstelling, ik heb weliswaar 2 gezonde kinderen al gekregen, we wilden graag nog een kindje maar kregen vorig jaar een stilgeboren zoontje met 20 weken zwangerschap. Herkent iemand deze angst en spanning? Het is nu de eerste keer sinds de stilgeboorte dat het weer raak lijkt en ik hoop op het beste en tegelijkertijd is er ook gewoon nog steeds veel rouw om het kind dat hier had moeten rondlopen.
Ach... wat een intens verdriet.. wat de rest van je leven met je meegaat. Ik wens je heel veel sterkte toe. En de test ... ziet er heel goed uit! Heel duidelijk ook. Deze testen van de kruidvat zijn 99% nauwkeurig en ik zou ze alle vrouwen wel aan willen raden. Voor mij geen andere testen meer. Die goedkope rommel van Amazon en Ali heb je niks aan. Ik wil je alvast voorzichtig feliciteren.
En wat duidelijke knal strepen betreft, die willen we graag zien hè. Maar bij mij had ik pas een week na mn NOD een keiharde knal streep. Dat heeft er alles mee te maken dat je hcg verdubbeld de eerste weken.
Precies dit. Gewoon testen bij de kruidvat kopen meiden. En het liefst die 2v5. De beste ervaringen mee. En super duidelijk.
Sterkte!! Een negatieve test of menstruatie is nooit leuk maar zeker als je dat tweede streepje hebt gezien, je hoop hebt gekregen etc is het pittig. Hoop voor jou dat het snel (opnieuw) raak is!
Je kan altijd bij de huisarts bloed laten prikken? Ik ga dit ook doen volgende week donderdag, om te zien of de waardes hoog genoeg zijn, geen gezever met streepjes...
Lieve reactie Klopt. Dit is tot nu toe wat er de afgelopen 4 dagen gebeurde. Als ik er zo naar kijk loopt het niet af maar ook niet gigantisch hard op. Ik heb maar voor mezelf bedacht dat ik het ergens dit weekend voor het laatst test en als er maandag geen Rode Leger is gearriveerd ga ik wel de vk bellen. Kan het zelf nog niet echt geloven eerlijk gezegd
Ik heb dat echt nog nooit gedaan bij de vorige 4 keren... Doen huisartsen dat zomaar als je het vraagt?
Mijn bloedtest van deze week was voor een andere reden, maar daar had ze toch hcg mee aangekruist. Toen dan bleek dat ik al een beetje hcg had, stelde ze zelf voor volgende week nog eens te prikken om de evolutie te bekijken. Zal misschien van de huisarts afhangen (en ik ben Belgische?)
Heel lief van jou. Ik kijk nog even wat de spotting doet. Als het doorzet dan weet ik genoeg maar als het stopt zal ik een andere merk proberen!
♡♡♡ NOD lijst 16 september - 30 september 2023 16 september (4) Kaas 123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 7 (POI bij AMH 0,11 in afwachting van het vervolg) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 IUI-D (2e na MA) Snuisterkonijn - 32 jaar - 2e kindje- ronde 4 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 IUI-D (3e na MA) 17 september (4) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 na mk Springtime - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Boerenmeisje124 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 18 september (1) Bertina -32 jaar- 2e kindje - ronde 5 19 september (2) Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ties - 28 jaar - 3e kindje - 2 ronde na MK 20 september (1) Suze29 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ivf bam) 21 september (1) Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 22 september (1) Letsirk - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 september (1) Orchidea - 26 jaar - derde kindje - ronde 9 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 8 (2de na MK) 24 september (2) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 september (0) 26 september (2) Onzekeremama - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kamerplantje - 38 - 2e kindje - ronde 4 27 september (1) KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 september (1) Loes28 - 31 jaar- 3e kindje- ronde 3 29 september (3) Nimonia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 2 Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 34 (ronde 19 na bbz) 4e ronde na laparoscopie 30 september (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wachten op eisprong: (1) Wachtbankje: (4) Zwanger: (10) Ongesteld: (10) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡