Fijn dat je dit deelt. De vorige keer had ik al snel een donkere streep, dus goed om te horen dat dat toch per keer kan verschillen.
Wat enorm balen Gabriela! Ik duim voor je. We zitten in hetzelfde schuitje Shirley1987. Ik ook 14dpo en geen bloed. Ik begin ook te twijfelen over mijn ei. Ik wacht tot zaterdag of zondag en dan haal ik weer en testje. Maar als mij eisprong later was, heb ij echt minimale kans op zwangerschap. Die week erna waren we druk en veel weg dus volgens mij maar 1 x seks gehad. Kweet nog dat mn man klaagde iig haha. Dus laat ei geeft mij een minimale kans helaas.
Sorry, had deze gemist. Ja, dat zou zeker kunnen! Ik moet het ook niet teveel overdenken. Hoe gaat het met je maag inmiddels?
Update; vanmorgen getest met action early en healthpharm beide een lichte tweede streep.. In de middag getest (kon het niet laten) met kruidvat 2v5.. negatief..
Ik wil het niet erger maken als dat het al is, maar de healthpharm geeft vaak vals positief is mijn ervaring… ik zou het echt bij 1 merk houden liefst kv2v5 anders action. mij duim voor je dat het mooi oploopt ♥️
Die is beter, gisteren wel nog eens pijn gehad. Gastroscopie is niet doorgegaan, dokter wou het risico niet lopen met de zwangerschap. Binnen 2 weken echo van de gal, want de pijn zou ook van daar kunnen komen. Vandaag NOD... ik ben echt bang dag er toch ineens bloed gaat verschijnen... Anders morgen nog eens testen en hopelijk mooie oploop
Hier lijkt de oploop toch goed te gaan. Het voelt heel onwerkelijk na het overlijden van ons zoontje, en toch ook fijn maar je durft nergens meer op te hopen eerlijk gezegd. Zelfs al zien deze testen er prima uit
Fijn dat het al wat beter gaat. Ik duim voor je dat de menstruatie uitblijft en er een mooie oploop verschijnt.
Ik was in de winkel en liep (echt!) toevallig langs de zwangerschapstesten en kon het niet laten. Ik denk dat ik geen mooiere test op mijn NOD mocht verwachten. lijntjes verschenen onmiddellijk Ik hoop dat dit een plakkertje is!