Ja dat heb ik ook heel erg. Kom maar door met dat bloed. Ik heb sinds woensdag al niet meer getest, maar was die negatieve testen zo beu. Dus ik laat het maar even zo. Ik hoop nog op goed nieuws van jouw kant iig!!
Ja vaag he. Volgend maand ga ik vaginaal tempen, nu oraal gedaan. En regelmatig eruit voor andere kids dus dan telt het alweer niet mee. Sinds die 20e is hij wel echt structureel hoger als de rest van de maand. Als ik uit ga van een ei op 19 sept (CD53), zit ik nu op 13dpo. Morgen maar eens kijken of ik ongesteld word dan..
Mijn temp was een stuk lager vandaag (eindelijk!) maar nog geen menstruatie vandaag. ben gewoon blij als het nu gaat doorzetten… zwangerschap zit er deze ronde toch niet in
Dat geloof ik.. als je al weet dat het niet raak is dan liever maar door met die menstruatie. Wat heb je toch een rare cyclus deze ronde!
En doorgezet vannacht? Ik was gister nog om testen geweest die ik vanmorgen wou doen. Maar gisteravond ineens bruine afscheiding dus ik dacht dat het doorkwam. Daarom ook niet getest vanmorgen. Vanmorgen verwijder ik mijn tampon, zit er 0,0 aan. Dus nu maar even afwachten of het vandaag nog doorzet. Normaal word ik het altijd snachts namelijk. Wat een rollercoaster deze ronde. Stiekem hoop ik op innesteling, maar dat lijkt aan de andere kant ook niet realistisch. Wachten maarr haha dat is ons mantra inmiddels.
Vanmorgen met naar toilet gaan eerste bloed gespot! eindelijk. ben zelfs opgelucht nu en blij dat ik door kan
Zo begrijpelijl inderdaad, dat betekent dat je weer verder kan. Alle geluk voor jou de volgende ronde!
Ja met mij gaat het goed! Wat kwaaltjes her en der maar mag niet klagen! @shirley1987 het voelt als een hè eindelijk! Heel veel succes in je volgende ronde.