Hier ook weer tijdje afwezig. Druk bezig met school 😫 Nog twee maanden te gaan hahaha. Zit nu op dag 14 en verwacht mn eisprong rond dag 20. Wel heb ik nu sinds net heel erge menstruatiepijn en ben ik heel misselijk. Zo eventjes aan t werk en daarna misschien een terrasje pakken met mn vriend als t nog mooi weer is 😊
Ik was inderdaad ook erg druk, dus een tijdje niet gereageerd. Dinsdag kan ik zeggen dat ik afgestudeerd ben!😀 heerlijk! Nouja, mn laatste opdrachten worden dan ingeleverd. Het zou dus een dubbel leuk cadeautje zijn als het lukt deze maand! En een jaar getrouwd en klaar met de studie
Dat begrijp ik heel goed Beebj! Maar hopelijk heb je deze maand eindelijk weer een positieve test!! Ik was toen straks ineens zo misselijk! Dat ik maar een ovulatietest deed en deze was positief! Nu op dag 13 dus 3 dagen eerder dan vorigge maand. Luuna,, ik begrijp het ik voelde ook echt vanalles in mijn lichaam toen ik de mirena had laten verwijderen,, dit is al een jaar geleden en je lichaam kan je altijd zo voor de gek houden 😤 Daarna slikte in wel 1 maand de pil en toen wilden we er pas echt voor gaan. Toen ik helemaal niks voelde op alleen spierpijn in mijn rechterbil na dan 🙄 Bleek ik zwanger. Helaas was daar het hartje van gestopt met 8 weken. Ik hoop op veel roze deze maand ik denk dat ik misschien net buiten de lijst val maar ik blijf gewoon in dit topic ☺️
Livoli had toch ook al positief getest met ovulatietest? Dacht ik ☺️ Maar dan mag ik inderdaad al bijna op het wachtbankje. Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen. Hij was vanmorgen weer 36.5 Wanneer mag jij op het wachtbankje?
Dat is me dan ontschoten kleinmeisje, ook omdat er op de laatste lijst nog niemand op paars staat. Heb nog geen idee wat betreft mezelf. Morgenochtend voor de 2e follikel meting naar de gyn.
Wauw klein meisje die ziet er heel positief uit! Ik denk ook dat ik m'n eisprong al gehad heb, dus dan val ik eigenlijk buiten deze lijst. Mijn cyclus is meestal tussen de 28 en 31 dagen. Als mijn gevoel klopt is hij deze keer 28 dagen. M'n baarmoedermond ligt ook erg diep nu.. Spannend weer zeg! Ben heel relaxed en er niet zoveel mee bezig gelukkig. Maar komt ook omdat de dagen voorbij vliegen met een dreumes van 1,5 jaar.. Hopelijk kunnen jullie het ook allemaal een beetje los laten. Is heel moeilijk en ik denk dat de spanning en angst hier ook gelijk toe gaat slaan als het eenmaal weer zover is.. Ik zeg altijd dat ik het liefst zwanger wil zijn van een mini mensje in m'n buik die al 3 maanden ver is.. Spannend voor jou morgen beebj. Hoe groot moet hij zijn als ze de iui gaan toepassen?
Dit is m'n eerste ronde IUI Minniemo, dus durf het niet precies te zeggen. De eisprong vindt over 't algemeen plaats bij een follikel van 20/22mm. Groeit (in het beste geval) 2mm per dag en afgelopen donderdag zat ik aan 12mm. Heb wel heeel veel vruchtbaar slijm, ben gewoon vies van mezelf. Inlegkruisje wordt vaak per dag verwisseld, bah.
Nou dames, ik heb me alvast op het wachtbankje gezet maar hou nog even 19 april aan zodat ik dan zeker weet of ik wel of niet ongesteld ben geworden 😊 Kom maar op met die wachtweken hopelijk zijn die snel voorbij 😬 💖 NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 💖 16 april 1 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 17 april 2 minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde 18 april 1 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april 3 saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 0 21 april 2 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3de ronde 22 april 3 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 3 met clomid) Totaal: 11 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ondanks dat mijn temperatuur niet zo hard gestegen is als ik zou hopen, ga ik toch op het wachtbankje! Afgelopen donderdag had ik een mooie positieve ovu test (verder niet getest, testen waren op) en ik gok dat ik mijn ei zaterdag gehad heb. Now we wait Vrijdag 14 april ga ik testen, dan is het goede vrijdag. Duimen dat het inderdaad een hele goede vrijdag gaat worden
💖 NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 💖 16 april 2 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde 17 april 2 minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april 1 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april 3 saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 0 21 april 2 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3de ronde 22 april 4 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 3 met clomid) MMM Totaal: 14 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
2e follikel meting achter de rug. Een perfecte 16mm❤️ Aanvraag is ingediend in Brugge, in de namiddag zal ik gecontacteerd worden en hoor ik meer. Kan goed dat hun zeggen dat ik nog eens moet terug komen, maar das even afwachten nu. Weet dus eigenlijk nog niets🙈 Zie dat de totalen van MMM verkeerd staan op de lijst, moet 4 zijn. Spannend Luuna!
Hallo! Niet alles gelezen dat is zo onhandig op een telefoon, maar ik.meld me ook aan! Patricia28 - 34 - 2e kindje - Ronde 1
@Beebj: Spannend! We wachten af.. Fijn om te horen dat het goed groeit en we horen het wel als je meer weet Aangepast! De andere totalen heb ik inderdaad ook aangepast, daar miste we wat mensen. @Patricia: Gezellig, welkom! Wanneer verwacht je je NOD? Dan kan ik je op de lijst erbij zetten
💖 NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 💖 16 april 2 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde 17 april 2 minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april 2 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde Patricia28 - 34 - 2e kindje - Ronde 1 19 april 4 saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde 20 april 0 21 april 2 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3de ronde 22 april 4 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 3 met clomid) MMM Totaal: 16 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)