Idd granaatappelsap sunshine, maar ook tarwekiemolie, teunisbloemolie en foliumzuur gebruik ik. 10min na het vrijen blijven liggen is lang zat hoor. Zolang je man niet vaker dan 1x per 24u klaarkomt, kan het opzich geen kwaad. Alleen is om de dag of zelfs om de twee dagen vaak zat. Iets beter vol te houden ook😉 Je zou bv de dagen rondom je eisprong elke dag kunnen doen. Kwaiteit wordt niet zomaar slechter hoor Minniemo. Toen m'n man voor die sperma analyse moest, mocht hij zelfs 3 tot 5 dagen niet klaargekomen zijn voor het beste resultaat.
Bedoel idd meer dat het elke dag of zelfs meer keer per dag niet goed zal zijn voor de kwaliteit? Zoiets heb ik begrepen iig.. Hier lukt het om de dag ook vaak niet, laat staan elke dag! 😅 Moet er eerlijk gezegd niet aan denken, mijn libido is niet zoals m'n man graag zou willen 😉
Hier ligt het niet aan de libido 😆 We hebben beide vaak zin. Heb nu ook weer ei-pijn 😤 Vorigge maand links en nu rechts. Kan het zijn dat mijn eitje nog moet springen al was mijn ovulatietest 3 dagen geleden positief??
k begin allerlei dingen te voelen... pijntjes in de onderrug, pijntjes in de onderbuik, hoog in de emoties, bij vlagen misselijk. Maar dat moet toch gewoon toeval zijn? Het is te vroeg om iets te voelen toch?? Ik denk dat ik mezelf een beetje gek maak...
Minniemo; de kwaliteit verslechterd pas als hij vaker dan 1x per 24u klaarkomt. 48u na positieve test is je eisprong over 't algemeen heweest hoor kleinmeisje. Lijkt me dan eerder dat je je zo door je eisprong voelt dan door een zwangerschap elisabetta. Sowieso kun je je door wisselende hormonen heel "slecht" voelen. Ik denk dat ie morgen positief gaat zijn🙈 En mijn buik!😩 Staat helemaal bol, hard en enorme menstruatie krampen.
KleinMeisje nu weet je nog niks, lastig he wanneer je eisprong nou echt is! Heb zelf een vrij regelmatige cyclus en merk de periode rondom de eisprong wel altijd. Meer afscheiding en vooral die "draden" en m'n baarmoedermond die heel makkelijk te voelen is en daarnaast dat ik emotioneel en neerslachtig wordt rond de eisprong. Na de eisprong voel ik me weer happy, voelt alles "kurkdroog" van binnen en ligt m'n baarmoedermond weer erg diep. Miss heb je hier wat aan? Elisabetta ik denk ook van alles te voelen terwijl dit pas onze 1e ronde is. Steken in m'n borst, jeukende tepels, bijna geen afscheiding terwijl ik normaal juist veel heb.. Er zijn al 1,5 jaar geen "zwemmers" meer in m'n lijf geweest dus wie weet dat mijn lichaam daar ook op reageert. Kan dit?! Geen idee! Wachten wachten wachten..
En wauw beebj die is weer een stuk positiever!! Thanks voor je uitleg over de mannelijke zwemmers! 👍 Wij houden het gewoon op om de dag/2 dagen..
Ik blijf altijd heel erg vochtig tot paar dagen voor menstruatie dus voor mij niet echt wat om aan op te merken 😅
Mijn testjes zien er ook zo uit.. de controlestreep wordt bij mij niet zo donker als de teststreep, maar ga er wel vanuit dat ik een eisprong heb gehad.. Doe niet aan temperaturen.
Oei. Toch zou ik daar niet van uit gaan Kuonah. De testjes worden heus positief😘 Bij mij zelfs meestal 2 dagen achtereen.
Wil graag meedoen. Had positieve zwangerschapstest op 4 april, en omdat ie afliep zeiden ze hier dat het op een eisprong heeft gereageerd. Hou ik dat maar aan dan. En dan 2 weken erna kan ik dan weer testen. Dus is op 18 april mijn NOD en eerste ronde. Eerste ronde omdat ik op mijn onttrekkingsbloeding aan het wachten was. En aan het ontpillen was dacht ik. Ga vanmiddag nog een testje doen kijken of ie blanco is. En dan wachten want we hebben het zondag nog gedaan en kan het zijn dat de kans dan niet gemist is want zaad houdt toch 2 dagen wel?
2 dagen houden zaadjes het wel vol hoor Betty! Elke dag, om de dagof om de twee dagen; maakt geen verschil.
Dan maak ik wel kans of kansje in ieder geval. Verder net een testje gedaan is een tuurtestje geworden dus denk dat ik het goed heb gedaan om me hierbij aan te sluiten. Neem dan maar plaats op het ellelange durende wachtbankje. Had vanmorgen 2 pakjes gekocht van kruidvat 2v5 en nog 2 in een gesloten doosje zitten die bewaar ik voor NOD dan, en 1 doe ik er toch nog vanmiddag kijken of ie helemaal omowit test.
Ik zit op het wachtbankje 😆 Dinsdag was mijn eisprong en we hebben goed geklust...spannend weer. Van ons dochtertje was ik spontaan zwanger...Ik dacht dat het nog een week duurde voordat mijn eisprong kwam...keek ik op de app had ik mijn eisprong een dag later..naja... nooit verwacht dat ik gelijk zwanger zou zijn. En nu ligt ze hier te spelen...ons meisje die nu alweer 7 maandjes oud is. Met 41 weken zwangerschap is ze geboren, ze woog 2670 gr en was 50 cm lang. Wij wonen overigens niet in Nederland maar in Duitsland. Ik ben met een Duitse man getrouwd.
Dan gaan we gelijk op Patricia. Hoop dat je op je NOD een positieve zwangerschapstest in je handen mag hebben.
Als je nu net een z.test hebt gedaan, heeft het pas weer zin om zaterdag te testen Betty. Denk dat je anders weinig tot geen verschil zal waarnemen.
@beebj: Duimen voor een mooie knaller vandaag en succecs daarna! @Kleinmeisje: Dat is een mooi grafiekje De eispring heeft dan plaats gevonden in de temp-dip, toch? (Ik weet het ook niet zeker, ook een beginneling hier ) Maar dan mag je in ieder geval op paars. @patricia: Wachten duurt zo lang he.. Waar in Duitsland woon je? @betty: welkom bij de club. En zo vaak testen heeft inderdaad geen zin. Snap de "drang" wel, zou het liefst ook iedere dag testen. Maar heb met mijn man afgesproken dat ik niet eerder dan 14 april ga testen en dan samen. Volgens mij moet het lijstje aangepast worden.. Ik zal eens even kijken of het nog wel klopt
�� NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 �� 16 april 3 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde 17 april 3 Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - ?? - 3e kindje - xx ronde 18 april 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Betty - ?? - 2e kindje - 1e ronde 19 april 4 saar24 - ?? - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde 20 april 0 21 april 5 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde 22 april 4 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid) MMM Totaal: 22 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)