Ik heb Knokke gebeld voor m'n bloeduitslag en m'n ovulatie piek is NU, uitslag was 48, dus heel duidelijk. Betekent dus dat we zaterdag om 08:00 in Brugge moeten staan voor de inseminatie. Moet morgenochtend Brugge meteen bellen, zijn nu niet meer bereikbaar. Waarom die testjes dan niet positief worden, mag joost weten.... Ga wel doortesten, zien of hij uberhaupt nog positief zal worden. Ga nu verder doen zoals ik deed, dus geen ochtendurine. Anders heb je 2 wisselende dingen in 1 cyclus. Mocht er een volgende ronde komen (wat ik niet hoop), ga ik de gyn opvolgen en idd de testjes met ochtendurine doen. Maar man, wat ben ik blij dat ik aan de bel heb getrokken!! Ben best zenuwachtig voor zaterdag.. Het onbekende denk ik. 08:00 inleveren, 10:00 mijn inseminatie. Morgen ff bellen om te verwittigen.
Ik kan me absoluut voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik blijf baby dust sturen! Hopen dat er inderdaad geen volgende ronde hoeft te komen.
Zo even niet gereageerd hier want was op mini vakantie! Ik heb zo nu en dan wel even wat gelezen. Fijn dat er al wat mensen op het wachtbankje zitten!! Zag dat iemand dacht dat ik misschien op het wachtbankje zou zitten? Maar dat is niet, mijn ovulatietest was wel erg donker, maar las ergens dat dat rond menstruatie wel vaker voor komt. Het zou namelijk ook wel erg vroeg zijn geweest als dat wel zo was toen hahaha! Vandaag was mijn ovulatietest wel positief, maar heb het idee dat hij morgen misschien wel gaat KNALLEN. Dus loop gewoon mooi op schema.
Wauw nu komt het extra dichtbij! Gek idee dus die zenuwen zijn heel normaal! Ik denk aan je beebj! Er komen zo langzamerhand steeds meer dames op het wachtbankje. Zitten we met z'n allen in spanning!
Lees met spanning met iedereen mee, Beebj ook Hier vanavond toch nog getest met een duurdere testje van Jumbo, en heb hem in het zwart/wit kunnen zetten (kwam ik ook net achter dat dat kon) en dus zie ik dan wel duidelijke twee streepjes. Eergisteren ook van Jumbo getest en vanavond weer en deze van vandaag is wel duidelijker dan eergisteren. Moet nu drogen kan ik het beter vergelijken morgen ofzo.
Nog even voor je gecheckt in m'n keukenkastje kleinmeisje & je had idd gelijk, haalde het door elkaar, sorry. Teunisbloemolie vanaf dag 1 tot aan eisprong. Daarna tarwekiemolie vanaf eisprong tot aan opnieuw dag 1 (die hopelijk niet komt). Ik vind je z.test ook duidelijk Betty! Misschien mag ik je tóch feliciteren? Spannend zeg!
Wat spannend betty. Ik zag e andere topic ook, zou het kunnen dat de pil niet meer betrouwbaar was omdat je daarvoor,al even gestopt was geweest? Knuffel voor iedereen die op het wachtbankje zit!
Whaaa & toen was m'n testje positief🙈🙈 Zaterdag inseminatie klopt dus als een bus😂
😂😂😂😂kut lichaam haha. Dus eigenlijk voor niets naar de gync geweest vanmiddag, mja..
Ach, beter voor niets dan hem missen, toch? En nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Heel veel succes zaterdag! Wel raar: wel/geen ochtendurine voor de ov test. In mijn bijsluiter stond duidelijk geen ochtend (kruitvat). @Betty: Zou stoer zijn als we nu al iemand in roze kunnen zetten Maar hij is nog heel licht, dus ik zou nu een paar dagen wachten en dan pas weer testen, en dan met ochtendurine. @livoli: Heb je genoten van je minivakantie? Argh.. Waarom duurt wachten zo heeeeel lang! Liefst zou ik nu gewoon een week (of 2) gaan slapen en dan wakker worden als ik erachter kan komen of ik wel/niet zwanger ben. Soms vraag ik me af of het ligt aan het feit dat dit de eerste maand is, en dus extra spannend is of dat dit "normaal" is en zo blijft. Ik hoop dat het volgende maand minder zenuwslopend is. Maar net zoals meerdere dames hier, voel ik vanalles wat eigenlijk nog helemaal niet kan. Zeker omdat ik ondertussen meer en meer twijfel of ik uberhaupt wel een eispring heb gehad. De test (had er nog maar 1) was niet zo'n knaller als andere hier en mijn temp stijgt nog steeds niet echt lekker (schommel tussen 36.5 en 36.6). Al die onzekerheid, pff... Is eigenlijk maar een peulenschil tegenover sommige verhalen die jullie hebben, maar blijft vervelend
Dat is ook zeker zo Luuna. Heb nog eens m'n bijsluiter gecheckt en daarin staat inderdaad GEEN ochtendurine gebruiken. Het beste is tussen 10:00 en 20:00. Hopelijk komt er geen volgende ronde meer, hoef ik me ook niet meer "druk" te maken over wanneer de testjes te doen bij de volgende ronde. Nou, ik vermoed dat dat zo blijft Luuna, althans, bij mij toch, haha! Het is voor m'n man ook wel extra zuur dat de inseminatie zaterdag plaats vindt.. Hij zou vrijdag op zaterdag nacht vertrekken naar Londen, voor een voetbalwedstrijd. En dan zou hij zaterdag op zondag nacht weer terug thuis zijn. Maar hadden besproken dat de inseminatie VOOR de voetbal zou gaan, maar dat neemt niet weg dat hij er van baalt natuurlijk.. Zul je net zien he, verdorie.. Maar aan de andere kant was het nu sowieso onzeker geweest of hij mee had gekund naar Londen, aangezien hij met die ontsteking zit. Nja, dan maar hopen dat dit DE ronde is, dan is het niet voor niets geweest!
Och jee wat spannend allemaal. Beebj, wat spannend! @luuna ik heb dat ook wat betreft de eerste maand.. de dagen duren mij veel te lang ! Ik voel vandaag m'n eisprong.. ieee
HIervandaag veel last van maagzuur/misselijkheid. Herkend iemand dit rond ei?? Ik merk dat ik deze cyclus vrij weinig afscheiding hevb. Normaal is t best veel.
Ik zal je vertellen, het wordt alleen maar erger :') Ik zou ook het liefst twee weken gaan slapen, maar in plaats daarvan stort ik me in de wachtweken altijd maar op mijn werk en sociale dingen en zo. Succes!
Ik herken dat Sarah! Dacht zelfs eens een ronde dat ik de griep had, zo slecht voelde ik me er door. Achteraf bedacht ik me pas van heeee, eisprong! Ik probeer idd ook altijd die twee wachtweken bom vol te plannen, zodat de tijd snel gaat.
Tja.. Werk is nu juist even "wat rustiger", mijn studenten zijn zelf hard aan de slag met de opdrachten en tentamens zijn al allemaal gemaakt. Dus dat schiet op. En sociaal: Komende zondag verjaardag vieren van de kleine van vrienden, ze is 1 jaar geworden en ze zijn al opnieuw zwanger. En komende week op kraambezoek, andere vrienden hebben 21 maart een dochter gekregen. Dus wel sociaal bezig, maar voor het wachtbankje niet de beste activiteiten en maakt het alleen maar erger (maar is wel leuk)! Voor we het weten is het paasweekend.. Dus gaat toch snel.
Nou ik hoop maar dat t door n eisprong komt en dat ik die deze rond wel krijg 😊 Indd beetje ziek gevoel. Dat maagzuur gevoel is sws al niet lekker hahaja. Die wachtweken ja pfoee duurt altijd zo lang