Ik had vandaag last van maagzuur,, melk helpt er wel goed tegen. Maar de laatste 2 keer heb ik erg last van misselijkheid rond mijn eisprong en toen ik ging testte had ik dus mijn piek. @Beebj wat super zeg dat je een positieve test hebt! Nu duimen dat jij over 2 weken een mooie positieve zw test in handen hebt Hier nog steeds heeeeel licht bloedverlies, lijkt wel oranje 😅 Denk toch morgen even de assistente van de huisarts bellen om mezelf toch gerust te stellen want op internet opzoeken heeft niet zoveel zin omdat je veel verschillende verhalen leest.
Mwoahhh kleinmeisje, we wachten nu eerst de inseminatie af zaterdag. Laatste keer vrijen was zaterdagnacht, dus daar gaat het niet mee lukken😉😂😂 De huisarts gaat je precies hetzelfde vertellen hoor, innesteling bloed. Afwachten, meer kun je niet doen. Maar goed. Als jij je beter voelt door te overleggen, moet je dat zeker doen!
Ik heb net een eigen topic geopend onder ovulatie en zwangerschapstesten. Daar kan je de foto van mijn testen zien, ze zijn nu weer bijna wit...
16 april 3 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde 17 april 3 Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 april 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Betty - ?? - 2e kindje - 1e ronde 19 april 4 saar24 - ?? - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde 20 april 2 Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 15e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 8e ronde MMM 21 april 6 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Another - 26 - 2e kindje - 1e ronde 22 april 4 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid) MMM Totaal: 25 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hallo meiden, Ik heb mijzelf ook aan de lijst toegevoegd en ga nu het topic eventjes rustig doorlezen om jullie wat beter te leren kennen. Ik ben een beetje laat, hoop dat jullie dat niet vervelend vinden. Groetjes!
Ik heb Brugge gebeld en we moeten dus NU naar Brugge toe😳 Met een LH piek van 48 willen ze geen risico nemen en zo snel mogelijk insemineren *paniek aanvalletje door de zenuwen*.
@Beebj: Ook hier wordt geduimd voor je! Spannend om het zo mee te volgen. @Another: Welkom! Trek maar een dag uit als je het hele topic lezen wil Hier zakt de moed juist een beetje in mijn schoenen. Vanmorgen had ik een temp van 36.3. Flink gezakt dus Ik vrees dat ik dus nog geen eisprong heb gehad en ik ga mezelf van het wachtbankje afhalen. Ik ga het komende dagen weer gezellig maken, in de hoop dat deze temp-dip de voorbode is voor een goede eisprong. Gelukkig vinden we dat niet zo'n hele vervelende bezigheid
Wauw spannend Beebj! Ik duim heel hard voor je, vind het leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! @luuna hoe was jou cyclus hiervoor? Regelmatig of niet? Temperatuur je elke ddag op het zelfde tijdstip? Lastig het al die twijfels! Ik m'n lichaam na 3 jaar door en door maar toch vind ik het allemaal weer reuze spannend! En zag ik nou iemand al met een positieve zwangerschapstest? Dat heb ik even gemist geloof ik?! Maar gefeliciteerd natuurlijk! 😍
Ohh spannend Beebj!!! Mijn duimen draaien voor je. Temperatuur is hier gelukkig nog hoog dus dan zal het wel ovulatiebloeding zijn geweest. Het bloeden is ook al gestopt. (Als ik het niet te snel zeg)
Hoi Minniemo, weet niet of ie positief is, wel streepjes lichte te zien dat wel. Durf niet zo goed nog een digitale van clearblue te doen omdat ie 25 mlu/ml nodig heeft. En de testjes die ik nu heb gedaan zitten op 10, en zijn licht? Volgende week denk ik proberen met zo een digitale van clearblue.
Hoi allemaal, ik had zojuist een positieve ovulatietest 😇 Hahaha nu maar hopen dat mijn vriend na zijn werk geen andere plannen heeft 😂 Dus binnen 24 uur heb ik nu ee eisprong? Op sommige sites lees ik dat wanneer je een piek hebt dat je dan eigenlijk al te laat bent 😯
Ik heb ook nauwelijks afscheiding en dat terwijl ik normaal echt veel heb. Dus opzich wel is fijn! Meestal als je zwanger bent heb je meer afscheiding maar je leest ook wel is andere verhalen. Bij alles wat je voelt of ziet denk je, zou het?!