Bij mij is mijn eitje 3 dagen NA de eerste positieve test gesprongen (ik doe ook aan temperaturen) dus je bent echt niet te laat. Ik zou het de komende dagen gewoon iedere dag even gezellig maken om de kansen niet te verspillen.
Vandaag positief. Maar we zijn vandaag niet samen 🙈 Eergisteren voor laatst en op zn vroegst morgennacht pas weer.. balen..
Ahh balen, dat komt dan echt net verkeerd uit. Maar wie weet! Sommige zwemmertjes zijn supersterk en overleven een paar dagen. 🙏🏼
Positieve ovu test dan is je eisprong er binnen 24 tot 48 uur. Dus zou vandaag, morgen en overmorgen vrijen als ik jou was. Kijk naar m'n IUI; gisteravond pas positieve ovu test en nu net inseminatie gehad. 11:30 tot 13:30 daar geweest. Toen we z'n potje hadden ingeleverd, moesten we beide nog eens voor bloedafname, want ze mistten wat dingetjes. Het deed deze keer alleen écht pijn. Zat te shaken op een stoeltje, want voelde me gewoon onderuit gaan. Maar een uur moeten wachten. Ofja, wachten. Bloed afnamen en eten, dus niet hoeven wachten eigenlijk. Inseminatie zelf stelde echt niks voor. Die eendenbek inbrengen voelde wel wat akelig, maar de rest heb ik überhaupt niets van gevoeld, echt heel gek. Aan m'n baarmoeder kon hij zien dat ik al eens zwanger was geweest😋 10min blijven liggen & toen mochten we gaan. Menstruatie komt ergens tussen de 12 en 16 dagen, komt ie niet; dan een zwangerschap testje doen. Resultaat was netjes met 2miljoen zaadjes💪 Vanaf 1miljoen is het goed, meestal schommelt het tussen 1 en 5 miljoen. Moet wel de gyn bellen voor een afspraak, want heb waarschijnlijk een schimmelinfectie🙄 Kan voor de IUI geen kwaad, maar moet het laten nakijken. Hij had daar de middelen nu niet voor, aangezien hij eventjes uit een vergadering was geplukt😂😂 Onderweg naar huis nu. Rijden aan Sluis nu. Manlief heeft 't onderweg overgenomen, heb echt buikkrampen en misselijk.
Ja, iedere dag om half 8. Thermometer ligt binnen handbereik in mijn nachtkastje. En geen idee of ik een regelmatige cyclus heb. Spiraal is er 5,5 jaar geleden in gegaan en daarvoor had ik de pil. En die ben ik heel jong al gaan gebruiken tegen acne en om mijn migraine onder controle te houden. Dus dit is eigenlijk de eerste keer sinds 15-20 jaar dat mijn lichaam het helemaal zelf moet regelen. @Beebj: Gelukkig is het allemaal mee gevallen Hopelijk zijn de krampen snel weg en heb je over 2 weken een mooie test in handen.
Wat heftig zeg! Gelukkig toch een hoop goede zaadjes toen ik mijn spiraal liet verwijderen ging ik ook bijna onderuit en moesten ze mij met een rolstoel naar een andere kamer brengen om bij te komen 😅😅 Mijn duimen draaien voor je dat het raak is 💓
Haha, volgens mij zitten we tegelijk te typen hier Dit is mijn kaartje nu... Die van jou ziet er goed uit
Ook ik mag op het wachtbankje! NOD blijft op 22 april. 16 april 3 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde 17 april 3 Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 april 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Betty - ?? - 2e kindje - 1e ronde 19 april 4 saar24 - ?? - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde 20 april 2 Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 15e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 8e ronde MMM 21 april 6 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Another - 26 - 2e kindje - 1e ronde 22 april 4 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid) MMM Totaal: 25 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Wat een verhaal zeg, maar klinkt goed. Gelukkig dat je er vrij weinig van gevoeld hebt, krampen lijkt me logisch. Hij heeft toch aan je baarmoeder gezeten. Hopeloos jij ze snel over! Gaat manlief vannacht nu wel naar Londen? En maandag gelijk voor je schimmel! Breng hier ook regelmatig een ei in en smeren met anti schimmel crème. Genieten jullie ook zo van het zonnetje? Positieve energie en vitamintjes! 😎
Yay, beebj! Nu duimen duimen duimen. Voor de dames die al op het wachtbankje zitten: vinden jullie het ook zo spannend dat er op dit moment misschien wel van alles gebeurt in ons lichaam? Tenminste, dat hoop ik.
Haha 😂 Oh die van jou ziet er ook goed uit! Misschien heb je nu een innesteling?? Aangezien je temp weer lager is. Hoe krijg jij die stippellijnen?
Ja zeker spannend! Er gebeurt hopelijk van alles in ons lijf, denken van alles te voelen maar of dit ook een enig teken is? Het is onze eerste ronde, maar o o wat is het weer spannend. Bij mijn miskramen en dochter waren we steeds gelijk zwanger, durf er niet vanauit te gaan.. Voel me zelf wel heel positief (wel ontzettend gespannen, vooral m'n schouders) Of ik ben zwanger en ook gewoon goed of ik ben niet zwanger wat ik ook nog niet erg vind. Liever niet iets ertussen, dus zwanger of niet zwanger. Ik heb veel geleerd van mijn gevoel de afgelopen jaren dus hopelijk blijft mijn gevoel positief. Nu ik het zo typ staat het er miss heel raar, maar weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen..
Londen is nog even afwachten Minniemo, hij moet om 16:00 weer naar de huisarts ivm z'n lymfheklier ontsteking.
Ik snap het helemaal, minniemo. Zo rond mijn eisprong ben ik altijd heel vrolijk en positief gestemd, dus kan ik dat ook zo voelen. Maar elke keer dat ik tóch ongesteld word, is dan weer een klap in mijn gezicht. Ik merk wel dat dit forum een fijne uitlaatklep is; de mensen in mijn omgeving worden zo langzamerhand gek van mij
Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong plaatsvind maar volgens mijn app was het woensdag. Dus ik mag ook op het wachtbankje 😇. Als het deze ronde niet gelukt is, ga ik de volgende keer ovulatietesten gebruiken.
Herkenbaar. Ik was de afgelopen maanden zo nuchter maar ben er nu zo ongelooflijk mee bezig. Dus kijk uit naar het moment dat ik kan testen. Maar zie er tegelijk zo tegenop, die tegenslag als het negatief is. Pffff