NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Mar 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Heeey meid :D leuk dat ik je hier ook weer spreek!
    Ik zou gewoon even de huisarts bellen, waar we het al over gehad hebben 💋 Pcos is niet niks. Je had toch paar keer wel een bloeding gehad er tussendoor?

2. KleinMeisje93

NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017

16 april

17 april
    minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM

18 april
    Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde

19 april
    daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde

20 april

21 april

22 april
    beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM
    Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde

Totaal: 7

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

3. KleinMeisje93

sarahhhh ik las er trouwens even overheen dat je donderdag naar de dokter gaat 😳😅 ik hoop dat je dan meteen duidelijkheid hebt 😘

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Jaa dankjewell😊😊

5. beebj

beebj Niet meer actief

PCOS hoeft niet hoor Sarah. Zonder tamoxifem heb ik ook van die lange cyclussen, maar heb geen PCOS. Misschien moet de regelmaat nog op gang komen, omdat je tussendoor nog aan de pil bent geweest. Huisarts kan sowieso nooit kwaad. Bem benieuwd wat hij morgen zegt!🙂

6. KleinMeisje93

Goedemorgen dames!
    Zo, ik ben nog aan het wachten tot ik geroepen word door de huisarts, ben benieuwd wat hij me gaat voorstellen omdat ik altijd heftige pijnen heb als ik menstrueer. Hoe gaat het verder hier??

7. beebj

beebj Niet meer actief

Moet om 16:20 voor de IUI intake om alle praktische zaken te regelen.. Cyclusdag 3, dus ook weer starten met Tamoxifen voor 5 dagen lang. Afspraak voor de echo (follikel meting) op dag 11 staat ook al gepland.

Heb wel super veel buikpijn en hoofdpijn zeg door m'n menstruatie, bah..

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Hoe was het bij de huisarts Kleinmeisje?

Succes Beebj!

Ik was vanmorgen ook in het ziekenhuis. Echo was prima, alles rustig dus weer groen licht om te beginnen.
    Morgenavond weer starten met spuiten en volgende week woensdag de eerste follikelmeting weer.

Laat IUI 5 maar de poging zijn.

9. KleinMeisje93

Spannend hoor Beebj en LVtje, ik duim voor jullie :D

Alles ging goed,, ik heb Naproxen Accord 500MG meegekregen voor de hevige menstruatiepijnen en heb Cyklokaparon mee gekregen vooor de hevige bloedingen die ik vaak ook heb,, die moet ik 3 X per dag 2 innemen. Ik hoop dat het helpt.

En dat het de volgende ronde niet meer nodig is ☺️

10. beebj

beebj Niet meer actief

Pfoei, wat een opluchting moet dat geweest zijn lv! En de heftige menstruatie? Of is er geen verklaring voor?

Hopelijk helpt het idd kleinmeisje. Ik had ook altijd zo'n heftige menstruatie. Lag een week ziek in bed en viel regelmatig flauw door het vele bloed verlies. Daarom op m'n 12e aan de pil gegaan en de problemen waren idd verholpen. Van onze dochter was ik direct zwanger, dus geen ervaring hoe m'n menstruatie toen was zonder pil. Maar toen ik in juni 2016 stopte met de pil vanwege beeb2 waar we nu voor bezig zijn, werd m'n menstruatie niet anders dan mét pil. Blijkbaar is door m'n zwangerschap m'n menstruatie positief veranderd. Ben daar zó blij mee, anders had ik nu flink afgezien. Dus er is nog hoop voor je kleinmeisje!😁

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Hopelijk helpt het, en heb je het volgende maand niet eens meer nodig :D

@Beebj: niet naar gevraagd. Het valt inmiddels ook wel weer mee, was alleen gister even wat erger dan normaal.
    Dus dat is wel fijn :D

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Kleinmeisje, klinkt niet aangenaam zo pijn tijdens je menstruatie!

Hier gaat alles oké.. Morgen of overmorgen begin ik weer met ovulatietesten

13. Sarahhhh

Meiden even een snel vraagje. Zal zo ff doorlezen wat er gezegd is, maar hebben jullie ook of wel is gehad dat als je ongesteld bent dat je duizelig bent? Ik bloed nu echt heel veell. Echt voor twee menstruaties in 1 keer hahah. Komt misschien doordat mn cyclus 68 dagen heeft grfuurd. Maar was echt heel duizelig

14. beebj

beebj Niet meer actief

#34 beebj, Mar 22, 2017
    Last edited by a moderator: Mar 22, 2017
    Intake gesprek gehad bij AZ Sint Lucas (Brugge).

Dossier aangemaakt, toestemming overeenkomsten getekend, bloed uitslagen zijn goed; we kunnen van start! Bloed was voor hiv, hepatitis en dergelijke; wettelijk verplicht.

Vanavond weer starten met Tamoxifen voor 5 dagen, volgende week donderdag follikel meting. Dus daarmee ist wachten op groen licht van de gyn wanneer m'n eisprong zal zijn en ik dus voor de IUI moet. Ben wel blij dat die echo's gewoon in Knokke kunnen, scheelt toch weer aangezien dat toch een aantal keer per cyclus is.

De IUI vindt plaats int AZ Sint Jan (ook in Brugge). Moeten dan om 08:00 sperma binnen brengen & rond 10:00/10:30 moet ik er zijn voor de inseminatie.

Manlief heeft weinig zaad, maar er zit ook weinig bewegelijkheid in. Dus ze gaan het "wassen" zoals hij het noemde. Alleen de goede zaadjes worden bij mij ingebracht. Dus we hebben daarmee 2x zoveel meer kans; betere zaadjes én het wordt op de juiste plek ingebracht bij mij via een buisje.

Ziekenhuis nummero 3😂😂 vind alles prima oh😅

Moest trouwens het consult wel direct daar betalen, €31.15. Dat is daar altijd met consult blijkbaar, sperma onderzoek de vorige keer bv. niet. Alleen met consulten doen ze dat. Had ik nog nooit meegemaakt, in geen enkel ziekenhuis niet. Kan het wel opsturen naar CZ, krijg ik het alsnog terug. Vaag he😂

===
    Duizeligheid zou goed kunnen daardoor hoor Sarah.

15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

Dec 14, 2012
    4,172
    5,727
    113
    LVtje ik denk dat we allemaal wel met je meeduimen dat dit jullie ronde word!

Kleinmeisje hopelijk helpen de pillen je gauw, nog leuker natuurlijk als je ze idd niet meer nodig hebt :D

Rainbow cyclusdag 10 alweer bij jou, daarmee ben je koploper geloof ik :p ik hoef nog 1,5 week niet te beginnen met ovulatietesten.

Beebj fijn dat er een plan is! Hoeveel ziekenhuizen maakt niet uit, als er maar een baby komt he :cool: waarvoor zijn die tamoxifen?

Hier nog niks spannends, ben gelukkig wel druk komende anderhalve week, bruiloft van mijn broer, bruidstaart maken daarvoor, verjaardagstaart daarna, en dan volgt alweer snel mijn eisprong :p

16. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

Feb 12, 2015
    159
    28
    28
    Ik mag ook weer op de lijst. Mijn nod is 19 april. Ik ben 33 jaar, het is voor ons derde kindje, en dit is mijn tweede ronde na mijn ma.

17. beebj

beebj Niet meer actief

Daarmee wordt mijn lichaam gestuurd Daantje. M'n eitjes worden groter en groeien dus sneller. Daarmee krijgt m'n cyclus een normale duur ipv het dubbele. Gemiddelde is 28 dagen, ik zit aan 33. Maar zonder zat ik door de 60 dagen.

18. jk84

jk84 Bekend lid

Feb 6, 2017
    594
    264
    63
    Hey Sarah, heel herkenbaar die lange cyclussen. Ik ben in dec 2015 met de pil gestopt en heb welgeteld 1 menstruatie gehad in heel 2016. De gynaecoloog dacht ook meteen aan pcos, dat bleek het niet te zijn. Waardoor het wel komt weet ik nog niet, wellicht stress omdat ik een drukke baan heb en veel uren maak. Ik zit nu sinds januari aan de clomid (50mg sloeg direct aan) en heb prachtige cyclussen van 33/34 dagen. Echt heel blij mee, ondanks dat ik nog niet helemaal weet waarom ik niet uit mezelf geen eisprong kreeg. Hopelijk is het bij jou ook geen pcos en is het heel makkeljik op te lossen met een klein beetje hulp vd arts :)

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Beebj, succes met de IUI! Ook van België zie ik, ik ook.. Maar iets verder, van Limburg ;)

Daantje.. Ja idd, ik ben 'gezegend' met langere cyclussen dus daarmee al op dag 10.. Mijn ei is ook pas rond dag 23/24 maar ik begin goed optijd met ovulatietesten, want heel soms heb ik een cyclus van 28 dagen. En mijn ei moest maar eens eerder komen he :)

20. Sarahhhh

Jk84 wat kan het lichaam toch raar doen he. Ik denk toch dat ik nog 1 cyclus ga afwachten goor ik naar de dokter ga. Als ik dan 30 april nogal niet ongesteld ben ga ik naar de dokter. Heb ook met mezelf afgesproken om 0 testen meer te gaan doen. Omdat ik daar heel erg van stress dus de enige test die ik ga doen is als ik bij de dokter zit en ik een test van hem moet doen.

Beebj succes!! Hopelijk raak deze maand!!!

Share This Page