Wat denken jullie? Vandaag eisprong.. afgelopen donderdag gezellig gedaan en morgenavond hoop ik ook. Maak ik dan wel een btje kans?
Meiden/dames... heb wel getest maar nog niet met clearblue met indicator (wel gekocht) die test met groen is nieuw bij de drogisterij 2 voor 6 euro eigen merk.
En de laatste... zijn nu aan het opdrogen... De streepjes kwamen binnen de tijd en zijn roze van kleur.
Heb toch het idee dat ze oplopen Betty! Ik heb wat (bruin) bloedverlies nu na de IUI.. Pff zo spannend. Het verklaard miss wel m'n onwijze buikpijn😤
Gefeliciteerd Betty! De eerste roze dame op de lijst @AnneLisa: Afgelopen donderdag als in gister? Want dan maak je denk ik wel kans. Als het vorige week donderdag was, dan is de kans niet zo groot Maar ik zou het zeker gezellig maken morgen! Kwaad kan dat zeker niet..
Sorry, bedoelde woensdag ja.. nee allebei dubbele diensten, zo balen. Dus woensdag en zaterdag.. 😟 Nou ja, anders volgende maand hopelijk beter. Gefeliciteerd Betty !!
Hoop echt dat het van de eerste keer raak is.. Lig te janken in bed, zo ontzettend veel buikpijn.. Ben niet zo van medicatie, maar heb nu toch ff wat ingenomen. Verdorie