NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je AnneLisa.

@ Beebj, hoe gaat het nu met je? Heb je wat kunnen slapen?

2. beebj

beebj Niet meer actief

Nou, ik geef het nog geen 10, maar het extreme van gisteravond laat is verminderd gelukkig. Schijnt "normaal" te zijn. Ze spuiten wat in waardoor je baarmoeder samen kan trekken. En dat beetje bloed dat ik verloren heb, schijnt ook te kunnen door de eendenbek of iets. Mja, lig nu weer plat nadat ik een wasje heb aangezet.. Dacht dat ik van de medicatie ziek werd, maar dit slaat echt alles😑 & ben een heel weekend alleen met ons dochtertje, aangezien ik m'n man naar Londen heb laten gaan. Schoonouders zijn ook naar Londen, beste vriend ook, mijn ouders werken. Dus wordt echt "uitzingen".

3. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Beebj, is echt moeilijk dit! Hou je maar kranig dan... en je weet, dit is voor een goed doel?

Ik ben net naar de drogisterij geweest en heb het testje laten zien, en ik moest even doortesten was het advies, om de 2-3 dagen.
    Dat zei die drogisterij-meneer. Dus heb wat testjes meegenomen.

Hier nog dames die al op het wachtbankje zitten en al wat voelen?
    En dames die een komende ei spotten?

4. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Op het wachtbankje, voel alleen nog niks.. Ga op 21 april testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Eisprong was later dan ik dacht, dus mijn nod van 16 april klopt niet meer. 22 april een jaar getrouwd dus het zou een leuk cadeautje zijn :)

5. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op het wachtbankje dus Kuonah, in ieder geval niet meer 1 dpo! Het zou zeker een heel leuk kado zijn op je trouwdag ;) Mijn duimen draaien.
    Spannend testen op 21 april, nu mag je er naartoe leven. Voor je het weet is het 21 april, nog 13 dagen.

6. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Nou wat spannend beebj!! Ik hoop het zo voor jou!:). Vandaag op dag 20 heb ikvolgens mn app mn eisprong. Zal mij benieuwen. Denk sws dat ik hem niet vandaag krijg. Nja ik weet t natuurlijk nooit. Welverl last van maagzuur maar daar blijft het dan ook bij.

7. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Betty123 gefeliciteerd meid❤❤!!

8. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Sarahhhh, hoop dat de testjes de komende dagen zullen oplopen en het blijft zitten.

9. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Wat heftig :( hopelijk voel je je snel beter dan 💓
    Jammer dat er verder niemand thuis is om bij je kte kunnen zijn, misschien kun je toch nog iets leuks gaan doen met je dochtertje of misschien even een filmpje kijken?

Hier vandaag weer 0,10 graden naar beneden 😤 Maar blijkt temperatuur daling van het gele lichaam te zijn. FF geeft mijn eisprong ook aan op dag 16 dus zit nu op 3DPO. Hopelijk springt mijn temp morgen weer omhoog.

Hoe gaat het nu met de andere dames??

@Betty super spannend zeg! Mijn duimen draaien voor je.

Bijgevoegde bestanden:

10. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel kleinmeisje ;)

11. beebj

beebj Niet meer actief

Vanochtend een uur met dr onder de douche geweest. Ik zittend onder de warme straal terwijl zij speelde. Was goed te doen & zo had zij toch nog iets "leuks" voor vandaag.

12. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Vervelend Beebj, hopelijk voel je je morgen weer beter. Misschien een idee om even lekker in het zonnetje te zitten?

@betty, test ziet er goed uit hoor. Hopen dat het oploopt.

@alle wachtenden, spannend hè. Ik vind dit wachten altijd zo lang duren. Je kan niks doen, alleen maar afwachten.
    Hier op dag 11 en 12 een smilie op clearblue Ovulatietesten en geklust op dag 9 en 10 laat in de avond, en dag 12 vroeg in de ochtend. Op dag 11 had ik migraine, dus toen kwam het er niet van.
    Heb mijn best gedaan iig ;)

13. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Ja vreselijk dat wachten. Als je dan wel gewoon ongi wordt dan wachten tot ovulatie valt dan nog wel mee, maar daarna pfffff. Zit pas op 6dpo....

14. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Nee beebj wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zo'n last heb! Dat word een pittig dagje nu je ook alleen bent met de kleine meid. Hopelijk slaapt ze nog in de middag zodat jij ook even kan gaan liggen. Je hebt miss ook een gevoelige baarmoeder? Na 2/3 dagen moet de pijn echt weg zijn. Zou gewoon paracetamol slikken hoor, kan geen kwaad en voel je je waarschijnlijk toch net wat beter.

Het wachtbankje wordt steeds drukker, spannend! Ik denk van alles te voelen, maar ik zie gewoon beren op de weg denk ik. M'n borsten lijken voller, voel steekjes/krampjes in m'n buik, liezen en bovenbenen, moe en vind de deo van m'n man ineens stinken.. We willen het gewoon allemaal zo graag 🙈

15. beebj

beebj Niet meer actief

#415 beebj, 8 apr 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2017
    Dat is nog eens een goed ideetje sunshine! De zon is er inmiddels lekker door hier. 'T was eerst maar bewolkt en fris.

Gelukkig is ze idd een goede slaper minniemo en kan ze zichzelf ook goed bezighouden. 3/4 uurtjes in de middag, dus lig nu ook even gestrekt. Gevoelige baarmoeder geen idee...

16. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb nog een testje gedaan, heb hem helemaal onderaan geplakt, kijken of er verschil in zit? Wat vinden jullie?

Ik heb ook een nat testje ervan bij gedaan. Van het testje van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

17. beebj

beebj Niet meer actief

Ik moet echt heel goed kijken om verschil te kunnen zien, maar heb toch het idee dat hij ietsje oploopt.

18. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik vind hem toch zeker opgelopen!

Beebj vervelend van je pijn!

Ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong te hebben aangezien mijn ovulatietest positief was. Dan zou mijn NOD uitkomen op 18 of 19 april (uitgaande van LF 10 dagen)

19. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Beebj, wat rot van de pijn, hopelijk trekt het snel weg!

Betty, alvast een voorzichtige proficiat!!

Grappig, mijn man zei vanmiddag uit het niks "ik heb er zo'n goed gevoel over deze ronde". Beide dus goede hoop dit keer.
    Vandaag met familie weg geweest, tijdje met de baby van mijn nicht gezeten. Mijn andere nichtje vroeg nog of het niet ook ging kriebelen. Doet wel even pijn, maar kon het redelijk hebben dit keer gelukkig. Kleine man nog een flesje gegeven. Pfff, hopelijk snel raak.

20. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden/dames!

Deel Deze Pagina