NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Mar 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

De pijn is nog steeds hetzelfde. Alsof er een blok beton onderin m'n buik ligt. Gistermiddag ging het wel enigszins, maar savonds laat was het weer enorm pijnlijk. Manlief is om 03:30 terug thuis gekomen uit Londen, maar vanmiddag moet ie werken..

Ik denk dat je sowieso moet wachten tot je NOD Betty. Testen is echt zonde, daar heb je niets aan. Niet vaker dan 1x in de 2 dagen in ieder geval. Wat een onzekerheid😔

2. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

Feb 12, 2015
    159
    28
    28
    Zou iemand mij op de lijst willen bijvoegen? Ik heb momenteel geen laptop waar ik het op kan doen.
    Ik zit in ronde 2 na mijn ma, ik ben 33 jaar, mijn nod is 19 april en dit is voor ons derde kindje.

Ik doe nog niet aan ovulatietesten. Maar zit er wel aan te denken, mocht het niet raak zijn, dit de volgende ronde wel te gaan doen. Heb meestal een late eisprong weet ik van voor de ma. Meestal tussen dag 18 en 20.

3. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
    Beebje.... is dat wel ok, zoveel pijn ? Even navragen misschien? Betty ik zou stoppen met testen en jezelf gek te maken.. ( tis wel herkenbaar hoor )

4. beebj

beebj Niet meer actief

Schijnt dat je er wel 2/3 dagen last van kunt hebben. En daarbij, denk niet dat ze int ziekenhuis veel kunnen doen nu... Afwachten

5. Betty123

Betty123 Actief lid

Mar 5, 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee niet zo leuk en fijn Beebj, dat je zoveel pijn hebt. Fijn dat je manlief weer terug is uit Londen.

Ja dat is "NOD" maar net wat je zegt niet vaker dan om de dag.
    Vandaag niet getest.
    Pfff zeker onzekerheid, en misselijk dat ik ben.

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Dat is wel een flinke stijging zeg 😂
    Hier loopt ie nu al 3 dagen aan een 0.10 graden naar beneden :( maar had gevraagd op het forum hoe het kan en het kan komen door het gele lichaam,, die dip komt altijd tussen 1 en 5dpo voorwaarde is wel dat hij morgen weer minimaal 36.7 moet zijn. Ik ben benieuwd,, heb er een beetje een hard hoofd in 😖

Gelukkig is het heerlijk weer en ben ik erg vrolijk vandaag 😊

Hoe gaat het nu met de rest?

7. Another

Another Bekend lid

Oct 10, 2015
    680
    311
    63
    #447 Another, Apr 9, 2017
    Last edited: Apr 9, 2017
    Ja klopt! Ik ben erg benieuwd. :D

Gelukkig! :)

Heb ik gedaan inderdaad. :p Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt van de IUI. Nu maar heel hard duimen dat die pijn rijkelijk beloond wordt straks. Ik duim met je mee!

Haha, ik zag het later inderdaad. :D Wellicht ben ik wel de laatste..
    Ik zag dat je streepjes wel oplopen.. Ga je morgen weer testen? Als het streepje dan mooi donker is durf ik je zeker wel te feliciteren hoor, we gaan het zien!

Ik hoop voor je dat het een dip van de innesteling is ! Mijn duimen draaien!

Hier is alles maar een beetje op de gok, ik ga nog geen ovulatietesten gebruiken of mijn temperatuur bijhouden. Ik weet ook nog niet hoe mijn cyclus nu gaat zijn, het is allemaal een beetje afwachten en de natuur op zijn beloop laten gaan. Daar heb ik nu nog wel geduld voor, hoe lang ik dat vol ga houden gaan we zien. :D :D

8. KleinMeisje93

Ik denk geen innesteling die valt meestal rond 10dpo dacht ik? Ik zit nu op 4dpo maar wie weet. Volgens dit forum (vruhtbaarheids calculator) zou vandaag mijn innestelingsdag kunnen zijn 🤔 We zullen het zien. Ik wil hele tijd gaan testen maar dan ga ik snel plassen en kan ik niet meer testen 😂 Heb mezelf een herinnering gemaakt dat ik pas op nod mag gaan testen,, over 9 dagen nu 😊

Hopelijk is het voor jou ook raak deze ronde :D net als voor iedereen hier 💓💓

9. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb net iets heel stoms uitgerekend. Als het deze ronde raak is hè, is m'n uitgerekende datum 30 december😳

10. KleinMeisje93

Bij mij 26 december 😅😅

11. beebj

beebj Niet meer actief

Net zo shit dus🙊😂😂

12. KleinMeisje93

Haha jaa,, maar om het 1 maand over te slaan terwijl het raak had kunnen zijn vind ik dan weer zonde

13. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    #453 nizzie86, Apr 9, 2017
    Last edited: Apr 9, 2017
    Is toch niks shits aan? Gezellig juist, een decemberbaby. Ik denk echt niet na over wanneer het handig zou zijn of niet, bovendien heb ik ook niet de luxe om zomaar kansen over te slaan.

14. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Haha, ja, hier hetzelfde. We hebben gepland om kerst op het strabd in verweggistan te vieren met schoonouders en zwager.. Maar ik houd de boot nog even af met boeken, lol.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ooh dat doe ik idd ook niet hoor, kleinmeisje!

Nou nizzie... Even lezen... Die luxe heb ik namelijk ook niet... Was ook vanmiddag pas dat ik voort eerst nadacht over een eventuele uitgerekende datum. Dus mocht ik het wel willen "plannen", ben ik sowieso al te "laat" nu na de inseminatie.

Het maakt mij niets uit wanneer ons 2e moppie geboren zou worden, maar dat neemt niet weg dat ik 30 december on-praktisch mag vinden😁

16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ik zou gewoon boeken en een goede reis-/annuleringsverzekering erbij afsluiten. Anders kun je jezelf alles wel blijven ontzeggen. Toen wij net begonnen durfde ik ook niets op de lange termijn te plannen, nu doe ik dat wel gewoon en zeg ik het wel af op het moment dat ik zwanger blijk (en ik de geplande activiteit niet (hoog)zwanger kan doen). En misschien is het juist wel de goden verzoeken, maar dan op de goede manier :D

17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Nee nee, ik zeg ook niet dat jij die luxe wel hebt, maar dat ik het een beetje een luxeprobleem vind ;) Wat mij betreft wordt mijn eerste kind op 1 januari om 0.00u geboren, als het maar komt!

18. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Heb al even zitten zoeken, maar er zijn niet veel reisverzekeringen die een zwangerschap als goede reden zien om de hele reis terug te betalen. Je kan inderdaad niet alles ontzeggen, maar een maandje later de vakantie boeken moet wel kunnen ;)

19. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hier had ik volgend de app ( weet dat t niet betrouwbaar is) zaterdsg mn eisprong en hebben t voor de zekerheid toch even gezellig gemaakt. Had meteen na dr seks menstruatiepijn. En in de ochtend wat last van misselijkheid. Hopelijk is mn ei geweest

20. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ik heb een paar weken geleden navraag gedaan bij de mijne (doorlopende reisverzekering bij ABN Amro), en die vergoedt de hele reissom! Voorwaarde is wel dat je nog niet weet dat je zwanger bent op het moment van boeken. Waar willen jullie heen? Ik heb ook zo'n zin in vakantie!

Share This Page