Slijm kan vanalles betekenen Betty.. Denk dat je er niet echt iets uit kan halen van dat of dat is het.
Ik heb dat ook! 4 april positieve ovulatietest en gister ineens wit (rekbaar) slijm. Ik stond er ook even van te kijken, dus gisteravond laat mijn man maar weer even lief aangekeken en geklust voor de zekerheid.. ik heb echt geen idee wat het is, nog nooit zo meegemaakt...
Weet mijn cyclus niet Elisabetta. Ik was juist net gestopt met de pil, krijg ik ineens lichte streepjes op de zwangerschapstestjes (zie wat blz terug) en nu nog ingewikkelder op het wc papier heel veel slijm bij het afvegen... Kon er wel draden mee trekken (sorry voor detail)
Hoi Kuonah, vreemd he... ik weet het helemaal niet meer nu. Ga gewoon voor de zekerheid ook vanavond maar klussen hahaha. Je weet nooit waar het goed voor is
Betty wat ontzettend verwarrend zeg. Ik zou echt niets zinnigs meer kunnen zeggen hierover.... ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt. Of een knalpositieve test, of een goede menstruatie zodat je verder kan. Ik voel sinds vandaag allerlei krampjes e.d. Maak mezelf zo gek er mee, pfff... Gisteren was hier heisa over die stomme kerstvakantie. We zouden over 2 weken (lees: na mijn NOD, maar dat weten mijn schoonouders niet) bekijken wat we gingen doen en gisteren werden we ineens voor het blok gezet voor een bestemming die niet onze voorkeur was en gewoon 3000euro per persoon obv logies en ontbijt. Of we even direct konden beslissen, we konden echt niet nog 2wkn wachten. Ik was zo boos, pfff. Uit paniek een zwangerschapstest gedaan, natuurlijk niks te zien. Zou ook vreemd zijn, maar nu maak ik me nog gek ook dat die test negatief was en dat het dus niet gelukt is deze ronde.
Hallo allemaal! 19-4 is hopelijk mijn nod! Dit is de 9e ronde en ik ben 23 jaar. Kan iemand mij misschien op de lijst zetten? Sinds gister heb ik dikke witte zalf achtige afscheiding(sorry voor de onsmakelijke details) ik heb dit nog nooit eerder gehad. Iemand die dit herkent? Verder heb ik vanaf mn eisprong zeurende pijn in mn buik, en een soort hele lichte prikjes. Oooh het wachten is zo moeilijk! Succes allemaal!
Ach meis, van die negatieve test moet je je echt nog niets aantrekken, de eventuele innesteling is nog niet eens geweest! Maar wat een gedoe met je schoonouders, zeg. Kun je dit soort dingen wel goed bespreken met je partner?
Redelijk, als in: we staan aan dezelfde kant. Maar hij heeft het er wel retemoeilijk mee natuurlijk en trekt het zich aan en kruipt dan in zijn schulp en sluit zich volledig af. Heb hem gisteren de hele nacht horen woelen en kwam vanochtend ook nog weinig uit dus hopelijk heeft het werk hem even wat afleiding bezorgd. Ben al helemaal klaar met die vakantie, pffff. Met kerst weg hoeft van mij sowieso al niet zo, maar was wel een wens van mijn SV dus prima (ga zelf liever na het hoogseizoen, zie ik mijn ouders ook nog met kerst....) maar zo ben ik er wel echt totaal klaar mee. Alsof we de afgelopen maand nog niet voldoende hadden om aan te denken met een begrafenis, een zieke vader en een ernstig zieke hond. Ben totaal nog nit bezig met vakanties over 9 maanden. Oh wat ben ik boos zeg :x
Tjongejonge, wat een gezeik. Ik kan alleen maar zeggen: doe wat je hart je ingeeft. Als jij echt niet wilt gaan, dan gaat het gewoon niet door. Dan gaan je schoonouders lekker met zijn tweeën voor drieduizend euro op een eiland zitten, en kun jij met je lief iets anders gaan doen waar je wel gelukkig van wordt. Jullie hebben nu echt al wel genoeg aan jullie hoofd.
Pff wat een gedoe Littlegirl. Kan me voorstellen dat je er helemaal niet meer op zit te wachten. En de Kerst duurt nog een eeuwigheid voor het zover is... Hebben jullie uiteindelijk nog iets besloten? Succes hoor. Kan me er wel iets bij voorstellen hoe het is...
Mijn man heeft teruggebeld om de boel te annuleren, maar ik was niet bij dat gesprek en hij wil er niet over praten dus ik weet niet wat daarin is besproken. Als de boel een beetje gezakt is bij hem dan neem ik aan dat hij er vanzelf wel mee komt wat er is afgesproken. eerst aankomende week maar eens goed op vakantie, met mijn ouders en dan de boel de boel laten.
Indd dat elke rondr weer andere kwaaltjes is zo vervelend. Elk ding kan een teken van zwangerschap zijn maaar ook m een hele hoop andere dingen.
Littlegirl, geniet maar van je aanstaande vakantie. Wanneer gaan jullie weg? Hopelijk is het daar beter weer dan in Nederland
Maandag vliegen we weg! De weerberichten hebben het over 23gradenm wat wolken en wat wind. Prima voor een stedentrip!