NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Klachten: 0. Voorgevoel: slecht. Dusss.

2. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    op witte afscheiding en gevoelige tepels na niks, geen gevoel.. is pas ronde 2:) We gaan het meemaken!

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hier zijn de klachten alleen nog spierpijn gevoel in rechter bovenbeen en heeeel erg moe.

4. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hallo allemaal.
    Hier alleen veel aan het plassen.
    Voor de rest zegt mijn gevoel dat het niets is.
    We wachten af...

5. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Jeej litlle girl, aan zulke stress heb je niets! Vermoeiend als schoonfamilie niet zelf inzien dat het niet prettig is om zo voor het blok gezet te worden. Gaat nu ook niet bepaald over kattepies. Maar vakantie met de kerst? Als deze ronde wel positief uitpakt kan het dus zomaar zo zijn dat je rond die tijd bevalt!?

Hier wat geborreld en veeeeel te vroeg getest (9dpo) wel een tuur streepje....fingers crossed. Zou wel een stunt zijn....uitreken datum 24 dec en dan wordt zoonlief precies 3 :)

6. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    RB&B Een tuurstreepje??Wow dat zou erg mooi zijn zo vroeg!! Wie weet! Ik duim voor je.

7. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Ja joh stond gelijk te trillen. 1e ronde (en met zoontje 18 rondes) en 9 dpo natuurlijk helemaal niet slim. Nu hopen dat het gaat oplopen!! Dank je voor het duimen ;)

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Woohoo, wat spannend RBnB! Hou ons op de hoogte!

9. beebj

beebj Niet meer actief

Wauw RB!😍😍

10. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Spannend RB!!! Kun je een foto plaatsen?? Als het lukt 😊

11. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113

Na en daarom wilde ik dus wachten tot na deze vakantie (want dan ben ik na mijn NOD, maar dat weten zij niet). Heb gisteren al boos naar mijn man gebruld dat als ze doorduwen ik ZELF mijn annuleringsverzekering wel regel en dat ik hoop dat ze dan lekker met z'n drietjes (schoonouders en zwager) op dat eiland zitten als ik ga bevallen ;)

Oooh RBenB dat zou gaaf zijn. Weet niet of je zoontje dat ook leuk vind, maar voor jullie wel heel bijzonder. Maart is dan een vruchtbare maand bij jullie! Wanneer ga je opnieuw testen?

Ik ging net nog eens kijken bij de test van gisteravond, zag nu wel een streepje :$ mag ik natuurlijk niks meer van vinden, maar ik heb nog nooit een indroger gehad. Heb hem toch maar uit de prullenmand gevist, een datum er op gezet en weggestopt. Ooh het zou echt ultiem zijn :cool:

12. beebj

beebj Niet meer actief

Whahahah, snap je reactie volkome hoor little girl, ontrent die annulerigs verzekering. Schoot ff in de lach toen ik het las, maar snap je heel goed! Je testje mag je idd alleen als valse uitslag beschouwen🙊 Gisteravond zeg je, ik zou dan donderdagochtend nog eens testen.

13. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Mag van mezelf pas vrijdag een nieuwe test meenemen met de boodschappen. En dan geen idee wanneer ik hem kan doen want ik heb vrijdagavond slapers. Nog even gauw voor de vakantie, of netjes wachten tot NOD en na de vakantie testen als het dan nog moet. Ben pas 8dpo (nouja, positieve ovu test, dus misschien nog wel minder dan 8dpo) dus moet gewoon ff normaal doen ;)

14. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Oke maar even de laptop erbij gepakt en kijken of het lukt om een afbeelding toe te voegen. En dan nog de vraag of er na het uploaden nog iets te zien is.

Litllgirl snap je frustratie helemaal. Zou wel ironisch zijn als je nu dan straks zwanger blijkt te zijn :D Hoop het echt voor je ;)

Oke de foto's, bovenste kv2v5 en onderste de normale van de action, hoop dat het te zien is ;)

Bijgevoegde bestanden:

15. beebj

beebj Niet meer actief

Vrijdagavond slapers geeft toch niets littlegirl. Of gaan ze mee naar de wc zaterdagochtend?😂😂

Op die van de Action zie ik wel íets RB!😍 Die andere helaas niet..

16. RBenB

RBenB Lid

31 mrt 2017
    37
    0
    6
    Vrouw
    Nee op die van het kruidvat zie ik m hier enkel als ik mijn laptop kantel zeg maar. Nou ja laten we hopen dat het oploopt.
    Voor het mooie zou ik eigenlijk vrijdag ofzo weer moeten testen, zit dan op 12 dpo en zou je een mooie oploop moeten zien. Maar ken mezelf aardig.....zal wel morgenochtend worden.

En idd zaterdagochtend kun je toch gewoon in badkamer testen, test vervolgens in je zak en na 5 of 10 min even snel gluren. Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang kunnen houden als ik een indroger zou hebben gehad :)

17. beebj

beebj Niet meer actief

Als je vandaag getest hebt, zou ik 't donderdag weer eens doen. Dan moet ie wel al wat opgelopen zijn. Morgen testen heeft idd geen zin😬🙈

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik moet hier even heel hard om lachen 😂

RBnB, ik zie ook nog niet zo heel veel, maar in het echt zal het vast duidelijker zijn. Hopen dat de komende testen gaan oplopen, toitoitoi!

19. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Nee maar onze badkamer heeft geen slot haha. En dan ben ik altijd druk, dus dat voelt niet goed. Maar misschiehnkan ik donderdag wel al een test scoren haha.

Oooh ik zie hm oo RB!!

20. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ik zie hem ook echt best goed !! Das echt wel een tuurstreep! Ik voel ineens vanalles trouwens 😳 Steekjes in onderbuik, lage rugpijn en moe... ( of voel ik dat normaal ook en maak ik mezelf nu gek? 🙊 )

Deel Deze Pagina