Ik woon in Zeeland rainbow😉 België zijn ze een stuk verder qua medici en een uurtje rijden heb ik er wel voor over🤗 Knokke is maar een half uur en zover ist ook naar een Nederlands ziekenhuis, vandaar dat wij altijd in België gaan.
Dan valt de afstand wel mee Beebj ☺️ Mijn duimen draaien heel hard voor jou en natuurlijk ook voor alle andere meiden hier ☺️☺️ Misschien een tip (althans werkte bij mij dan xD ) ik hield me bezig met iets anders toen ik zwanger was geraakt, namelijk met dat ik super graag een konijntje wilde 😂😂 heb er nog geen maar wil er wel kog steeds eentje hebben maar wil ook heel graag een lief katje hebben ☺️😂😂 afleiding zoeken naar iets anders wat je graag zou willen helpt dus ook weleens ☺️😊 Ben nu een avondje youtube filmpjes (muziek) aan het kijken en luisteren ☺️ Net even moeten huilen omdat ik het nummer; Josh Groban - You raise me up. Op had staan, is soms wel even lekker.
Dat hebben al zoveel mensen tegen ons gezegd kleinmeisje. Hielp dat in werkelijkheid idd ook maar zo simpel😉 Als je de medici nodig hebt, omdat 't anders echt geen kans van slagen heeft, steekt het iets anders in elkaar... Het loslaten zit er dan eigenlijk niet eens bij.. Ik móet er wel continue mee bezig zijn om alles optijd gereed te hebben en gedaan te heben enz. Maar ach, we komen er wel hoor. En jij ook!❤️
Hee meis. Ik snap wat je bedoeld (althans, ik kan me er goed inleven) lijkt me dan ook heel moeilijk om ergens anders aan te moeten denken als je in de mmm? Zit 😔 En was het inderdaad maar zo simpel ja, mijn moeder zegt het ook tegen mij heel vaak dat ik er niet mee bezig moet zijn maar toch, ik doe het niet heel erg bewust ofz.. Maar bedoelde het ook iets meer voor anderen 😘 Van jou en LVtje begrijp ik goed dat het heel moeilijk is en je niks anders kunt dan er niet aan denken. Al is het denk ik ook wel lastig voor een hoop anderen hier die ook al effe bezig zijn. (Hopelijk heb ik het goed verwoord,, anders mijn excuses als het anders overkomt )
Fijn om te horen ☺️ Deze ronde twijfel ik of ik wel of geen ovulatietesten zal gaan gebruiken? Mijn LF was deze keer 11/12 dagen is dat niet aan de korte kant??
Fijn dat alles in gang gezet is beebj, hoop dat het gewoon de eerste keer raak gaat zijn! Mijn gyn zegt dat de LF minimaal 10 dagen moet zijn. Dus 11-12 dagen zou dan prima zijn. Met ovu testen weet je het nog niet precies, wanneer je ei daadwerkelijk springt, dan zou je alweer moeten tempen.
Ik haak even in om te zeggen dat ik alleen mee lees 😇 En hopelijk veel mensen mag feliciteren aan het einde van april! Duim voor jullie dames!
Heb geen verstand van LF lengtes kleinmeisje🙊 Door de Tamoxifen is die bij mij netjes 14 dagen.
Ik ben niet zo van het tempen, sta nooit echt op dezelfde tijdstip op 😅 Ik zit te denken om misshien de Persona aan te schaffen, je kunt het gebruiken als anti conceptie (niet van toepassing bij mij) maar ook om zwanger te raken. Is een apparaatje waar je staafjes in doet en het dan rood 'onveilig' aan geeft (geloof ik) en groen 'veilig' aan geeft wel moet je dan aangeven waar in je cyclus je bevind.
Dat is wel fijn ☺️ Bij mij is het nu nog een klein 'rommeltje' maar hopelijk komt dat helemaal in orde.
Misschien dat ik toch overweeg om te gaan temperaturen,, zou ik er morgen ook nog mee kunnen beginnen? Dan zit ik op cd 4. Misschien dat ik het dan toch beter weet wanneer mijn eisprong is.
Weet er alles van, van dat rommeltje kleinmeisje. Vreselijk hè.. Nog nooit gehoord van dat apparaatje zeg! Temperaturen is voor mij ook niets, sta ook nooit op dezelfde tijd op. Ja, 3 dagen per week😂😂 Ovulatie testen gebruik ik wel, voor de gyn. Heb echt geen idee wua temperaturen...
Haha ben ik niet de enigste! 😂😂 maar ik heb mijn wekker altijd op 07:00 staan 😅 Bouwvakkers zijn hier nog flink bezig met de badkamer 😤 Dus moet dan wel vroeg opstaan haha. Ik ga het deze maand maar eens proberen want ovulatietesten geeft me ook wel stress. Dus ben benieuwd. Maar heb weleens gezien op tv dat wanneer iemand die in de mmm zit en een ovulatietest doet en die positief is dan pas een dag erna geinsimmineerd wordt?? Of hoe zit dat eigenlijk?😳
Die thermometer is goed hoor ik begin zelf altijd met temperaturen na mijn menstruatie, tijdens vind ik niet zo 🙈 je moet eigenlijk wel op cd 1 beginnen maar ik kan zo mijn kaartje ook goed aflezen, omdat ik een langere cyclus heb heb ik tot mijn eisprong nog wel 10 dagen, met een korte cyclus mis je misschien wel te veel dagen.
Zodra de ovu test positief aan geeft, komt je eisprong binnen dan en 48 uur kleinmeisje. Ik krijg op dag 11 (volgende week donderdag) een echo om de follikels te meten. Meestal volgt er een klein weekje later een 2e echo om nogmaals hetzelfde te doen. Aan de hand daarvan kan de gyn m'n eisprong ongeveer inschattsn. Ik start dan met ovu testjes om het nog iets preciezer te weten te komen ivm het vrijen. Nu met de IUI wilt de gyn m'n eisprong exact weten uiteraard, omdat je maar 1x kans heb. Met vrijen heb je een grotere marge, omdat je dan alst ware een paar dagen achtereen kunt vrijen. Daarom latem we de ovu testjes nu achterwege en krijg ik meer dan 1 of 2 echo's, zodat de gyn me op het goede moment kan doorsturen voor de inseminatie. Dit is de eerste keer IUI voor ons, dus heb er ook nog geen ervaring mee...
Spannend Beebj,, ben erg benieuwd voor je, hopelijk is het dan meteen raak 😊 Ow dan maakt het niet veel uit Daanje09, ik had deze keer mijn 'ovulatie' op dag 17/18 normaal heb ik die op dag 13/14 dus ben benieuwd of het temperaturen wat wordt 😆
Wauw wat een geklets hier in ene, gezellig! Lees vooral mee maar zal zo nu en dan ook mee kletsen. Lees veel over pijnlijke en en lange cyclussen en dames die IUI doen. Wat zit het vrouwelijk lichaam eigenlijk raar in elkaar he? Maar gelukkig is de wetenschap goed ontwikkeld dat er heel veel mogelijk is! Ik duim voor een mooie roze maand! Pijnlijke cyclussen heb ik gelukkig niet. Mijn cyclus duurt meestal tussen de 28 en 32 dagen dus de precieze eisprong weet ik niet altijd. Merk het wel altijd als ik rond om de eisprong zit. Sinds mijn bevalling heb ik erg last van mijn hormonen en rond de eisprong merk ik altijd dat ik erg neerslachtig ben.. Dit is onze eerste ronde maar ga niet aan de slag met temperaturen en ovulatie testen aangezien mijn cyclus redelijk regelmatig is en ik er niet te veel mee bezig wil zijn. Vind dit sowieso een ontzettend spannende periode. Voor onze dochter 2 miskramen gehad, iedere keer direct zwanger.. Hebben een tijdje bij de gyn gelopen. Hij heeft mij utrogestan voor geschreven. Zodra ik een positieve test had mochten ik daarmee starten. Meer in het mom van baat het niet dan schaadt het niet. Daarna is onze gezonde dochter geboren. We zullen er nooit achter komen of de utrogestan hieraan mee heeft geholpen. Nu ligt de vraag dus bij ons of we dit weer willen gebruiken zodra we een positieve test in handen hebben. Mijn duimen draaien voor ons allemaal!
En waar zou de utrogestan dan voor dienen minniemo? Opt moment dat je een positieve zwangerschaps test hebt bedoel je? Voor een grotere kans dat het kindje blijft zeg maar?