Ik zie hem!!! Hopelijk blijft ie zitten 💓💓 Bahbah heb nog steeds zo'n spierpijngevoel in rechterbovenbeen en soort menstruatie gevoel rechts onder in mijn buik bij mijn baarmoeder maar dit had ik vorigge ronde ook zo rond mijn menstruatie. Heb jij verder symptomen?
Nou RB, hij is toch al opgelopen hoor! Zie hem nu zonder te turen. Durf je gerust te feliciteren!🎉😘 Bij Mijn Kalender krijg ik dat ook gewoon voor elkaar hoor Luuna🙂
Wauw zie hem echt heel duidelijk!! Wanneer is je NoD? Hopelijk een plakker en lopen de testen mooi op! Krijg nu toch ook wel test drang hoor haha! Beste is om in de ochtend te testen toch?
Dank jullie wel meiden, wel super onwerkelijk dat het nu in 1x raak blijkt te zijn. Nu blijven plakken! @Minniemo mijn nod is zondag, dus vroeg getest! Vreselijk die testdrang en ook niet altijd heel slim, maar verstand en gevoel zijn 2 verschillende dingen. Voor de meeste is het het beste om met ochtendurine te testen. Terwijl anderen juist met middag urine sneller positief testen. Als je gaat testen.....succes!!
Vrije dag genomen kon t niet verdragen om zo misselijk de bus in te moeten. Dan zou ik sws over me nek gaan.
Klopt Minniemo, ochtendurine voor een zwangerschap test (volgens de fabrikant). Hoewel er ook mensen zijn die bv beter in de middag testen. Verschilt per persoon.
Haha dat is helemaal waar! Heb toch geen testen in huis en kom de komende dagen ook niet in de gelegenheid om ze te kopen! Ja hier op het dorp, maar dat doe ik liever niet 😉
Ik heb net een beetje zitten lezen over de innesteling, als ik uitga van mijn gegevens dan heeft die op 10 april plaatsgevonden en kan het een paar dagen duren...Ik heb echt sinds 2 dagen van die krampjes ed... er stond alleen dat ik pas op 19 april kan testen...whaha.. Naja..misschien ook wel beter als ik de 18de echt niet ongesteld wordt. En dan nu maar hopen dat het toch raak is en mijn lichaam aan het werk is. Mijn man hoeft nog maar 1 dag te werken, vrijdag is een feestdag bij ons! ik ben aan het poetsen en dochterlief ligt in de box.
Mijn eerste test die positief was bij mijn dochter was ook niet met ochtendurine. We waren bij mijn schoonmoeder en die testen die we gekocht hadden brande gewoon...
RB&B ik zie het streepje ook!!! Wat spannend hè?! Hier vandaag 5/6 dpo en voel natuurlijk niks.. in januari had ik op 5dpo Savonds ongikrampen, en een paar dagen later een licht streepje, maar werd toen helaas ongesteld. Baal er nu van dat ik helemaal niks voel, maar het kan elke keer anders zijn natuurlijk
Meiden/dames, ik voel me behoorlijk ziek gewoon... dus heb de doktersassistente gebeld en uitgelegd en ik kan morgenochtend terecht. Wil weten waar die pijnlijke buikpijn vandaan komt. En de rest ook. Blij dat ik eerder terecht kan.