NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Mar 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Betty123

Betty123 Actief lid

Mar 5, 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel Elisabet en Mieniemo.

Heb heel rustig vandaag gedaan en aan mijn vermoeidheid toegegeven en geslapen als een roosje.
    Ben benieuwd wat de huisarts morgenochtend gaat zeggen.

2. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Sarah: Hopelijk voel je je snel weer minder misselijk.

Betty: hopelijk kan de dokter morgen iets voor je doen. Rustig aan doen klinkt als een goed plan, laat je maar fijn in de watten leggen thuis.

RBenB: Gefeliciteerd! Wat een mooi laatste testje. Zeker al duidelijker dan de eerste, goed teken :D

Pff, ik wacht nog steeds met jullie mee en het blijft spannend. Ondanks dat ik vermoed dat het niet raak is, zegt er ergens een stemmetje in mijn hoofd dat het toch gewoon zo kan zijn...
    En na jullie geklets, is de testdrang stiekem weer wat groter. Dus ik ga toch vrijdagmorgen testen. Wetende dat hij waarschijnlijk hartstikke wit gaan zijn ;)

Succes allemaal komende dagen!!

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Spannend hooor!! Ik hoop voor je dat ie positief is

Iemand heeft voor mij gependeld en diegene zei dat ik in oktober zwanger zou raken en het een jongentje zou worden :). Zal mij benieuwen.

4. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Oktober pas? Hoop voor jou dat het eerder gaat zijn!!

5. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Zo, het gaat hard zeg, even bijlezen!

Betty, hopelijk is het snel duidelijk. Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt zeg! Ik had hiervoor inderdaad een kruidvattest gedaan ja. Maar dus pas de volgende dag die streep gezien, dag zelf is het me niet opgevallen en heb hem na een minuut of 3 boos in de prullenbak gekiept. Had beetje last vd hormonen door al dat gedoe ;)

Ik gebruik de app maya. Niet heel geavanceerd. Je kan wel temperaturen invoeren, maar geloof niet dat hij een grafiek maakt ofzo. Hij berekent je vruchtbare dagen obv je menstruaties en je kan aangeven hoeveel je weegt, of je hebt geklust, je cylusdagen en je krijgt wat handige feitjes. App vooral gericht oo je cyclus bijhouden en minder op kinderen krijgen.

RbenB, hij wordt steeds duidelijker, die is zeker raak hoor! Hopelijk blijft hij zo!! Ik durf je echt wel te feliciteren!

Sarahhh, sterkte met de misselijkheid. Heb je dat altijd voor je nod?

Ik blijf mezelf zwanger praten. Ik heb ook echt wel dingen die ik normaal niet heb. Vanochtend had ik het wisselend heet en koud, zonder ziek te zijn en sindsdien de hele dag al een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Beetje weeeig, niet eens echt kramp. En ik ben me heel bewust van mijn borsten. Ze zijn volgens mij niet groter of gevoeliger, ik kan het niet zo goed uitleggen...
    Bij jullie durf ik dat wel, mijn man zeg ik niks, weet ook niet dat ik een (indroog?)streepje had afgelopen maandag. Wil hem sowieso wel verrassen en hij zou echt nijdig worden dat ik mezelf zo zit op te naaien deze ronde. Maar het voelt zo erop of eronder, wil zo graag zonder inmenging van het ziekenhuis het doen...

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Maya heb ik ook gebruikt een hele tijd maar die vond ik nietfijnn omdat ik mijn ovulatietesten niet kon invoeren 😔 Gebruik nu dus voortaan die van WomanLog en FF

Ik heb ook echt een naar gevoel bij mijn baarmoeder/eileider beetje rekkend gevoel,, had vanmiddag getest en omowit waarvan ik dacht iets op te zien maar dat verbeelde ik me vast 😅

Ik ga nu pas op NOD testen dus over 7 dagen. Of ik wacht gewoon tot ik overtijd ben,, wat raden jullie mij aan?

7. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Ik heb er echt geen kijk op, ik heb gewoon getest toen het niet meer te houden was van de spanning, haha. Ik zou 4dgn voor NOD durven te beginnen met testen als ik mijn hoofd laat spreken.

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    #628 nizzie86, Apr 12, 2017
    Last edited: Apr 12, 2017
    Patricia28 Spannend, duimen maar!

Betty123 Succes morgen, ben heel benieuwd wat de dokter zegt.

Luuna Jij ook succes! Hou ons op de hoogte :D

Sarahhhh Oef, oktober duurt nog heel lang... Ik hoop voor jou dat het eerder raak gaat zijn!

Littlegirl1989 Erg hè, hoezeer je lichaam je voor de gek kan houden. Ik kan je wel vertellen dat ik die ene keer dat ik zwanger bleek geen enkel kwaaltje had gehad voor mijn NOD, terwijl ik mezelf de maanden ervoor he-le-maal gek had gemaakt. Ik had altijd alles: ijzersmaak in mijn mond, beter reukvermogen, gevoelige borsten, misselijk etc. Behalve dus die maand dat het raak was. Mijn ervaring is dan ook eigenlijk: hoe minder kwaaltjes, hoe beter. Ik kan me wel voorstellen dat je opziet tegen de hele ziekenhuisgang, maar weet je? Zij kunnen jullie júíst helpen! Wie weet ben je met behulp van het ziekenhuis wel binnen drie maanden zwanger. Ik hoop het zo voor je.

KleinMeisje93 Haha, gekkie! Omowit hoeft op dit moment nog heeelemaal niets te betekenen. Ik zou als ik jou was pas op 10 DPO weer gaan testen, maar liever nog gewoon op je NOD. Mijn duimen draaien in elk geval voor je!

9. beebj

beebj Niet meer actief

Nou Sarah, ik hoop toch op eerder voor je!😘 Waar kun je dat vinden? Ben ook wel eens benieuwd😏

Pas op of zelfs ná NOD testen is altijd het beste kleinmeisje, maar pfoe, das moeilijk hoor! Eerder dan 10dpo zou ik sowieso nooit testen. En het liefste nog wachten tot 4 dagen vóór NOD.

10. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    beebj, hoe is het met jou?

11. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Hou op schei uit Nizzie. Mijn hoofd is hartstikke nuchter en denkt "doe ff normaal joh:D" maar mijn lijf, prffff.

Net na mijn werk toch even langs de kruidvat gegaan. Morgenochtend denk ik ;)

12. beebj

beebj Niet meer actief

lief dat je het vraagt Nizzie😘 Vrijdag/zaterdag/zondag echt heel heel heel veel pijn gehad. Nu gaat het gelukkig wel goed, op die opgeblazen buik na dan.

13. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Jakkes, beebj. Hopen dat het ergens toe leidt, hè! Hou vol!

Jouw NOD valt ook op 20 april, toch Littlegirl1989? Dan is morgen testen wel erg vroeg... Maar ik denk niet dat ik je op andere gedachten kan brengen, dus heel veel succes gewenst :D

Meiden, door jullie begint mijn testdrang ook op te spelen :') Misschien dat ik toch stiekem zondag (10 DPO) al een testje waag. Maar ook dát duurt nog lang. Zucht. Ik had gisteravond trouwens wel een enorm opgeblazen buik en er gebeurde daarbinnen van alles, maar ik denk dat het mijn darmen zijn geweest ;)

14. RBenB

RBenB Lid

Mar 31, 2017
    37
    0
    6
    Female
    Haha we maken elkaar allemaal helemaal gek. Heerlijk dat we er hier zo over kunnen hebben! Bij mij weet niemand dat we met een 2e bezig zijn. Ze denken eerder dat we het bij 1 laten. Dat idee heb ik ze ook wel gegeven omdat ik echt niet weer iedere ronde wil horen of het gelukt is. Goed bedoelt maar na 6 rondes was ik daar wel klaar mee en toen duurde het nog een jaar. Afijn om 1 of andere reden vond ik het vanmiddag zinvol om met een andere test (etos) te testen....had ik niet moeten doen! Omo wit...met als gevolg een pesthumeur! Nou morgenochtend maar weer gewoon met kv2v5.

15. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
    Ohhh die testdrang 🙈

16. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

#636 jongemama1, Apr 12, 2017
    Last edited by a moderator: Apr 12, 2017
    Hallo allen,

mag ik hier ook mee doen?

zo ja, 27 ronde als het goed is, wel in MMM maar hebben een maand pauze genomen en mijn eerste menstruatiedag is 16 april.

Heb wel behoorlijk klachten maar wat mij al bekend is rug- en buikkramp sinds zaterdag 8 april (normaal had ik altijd 2 weken heel erg soms 1 week van te voren krampjes) en sinds vanmiddag heb ik een heel beetje kleine steekjes richting liezen en borsten. Sinds paar dagen gevoelige borsten. Veel moe. Veel geplast voor mijn menstruatie is mij ook bekend!

Maar wat mij NIET bekend is wat ik nooit eerder had; sinds 2 dagen veels sneller en harde hartkloppingen, ook in de rust en tijdens slapen. Ik begin ook hekel aan de trappen te krijgen omdat ik dan snelle en harde hartkloppingen krijg. In de combinatie met / naast hartklopping, heb ik ook sinds 2 dagen last van kortademing en sinds een weekje licht duizelig en ook dat mijn bloedspader door mijn hele armen en handen die echt heel erg benauwd en vastzitten (ook sinds een weekje). Dus ik ben ook langs bij huisarts vanochtend geweest en ik bleek volgens een hele lieve dokter hyperventilatie te hebben? maar het is niet zeker maar mijn symptomen past het wel bij hyperventilatie... maar toch had dokter mij bloed laten afnemen om te kijken wat er met mij aan de hand is... ik wacht 2 werkdagen af... Dokter dacht het totaal niet aan de zwangerschap en ik ook niet omdat ik ben heel constant bezig met mijn hartklopping onder controle te houden. Verder hou ik ineens heel veel van douchen omdat het heel lekker warm is! en sinds 1 week heb ik ineens een heel koude voeten dus moet elke dag sokken aandoen en dekentje als extra steuntje om mijn voeten lekker warm te houden. Wel heel erg constant gapen sinds gisteren maar vandaag nog erger! Plus, een heel lichtere roze/bruinige afscheiding bij afvegen en onderbroekje (EENMALIG om 6 uur in de ochtend, afgelopen maandag 10 april) ontdekt maar eerst dacht ik aahh wat was ik toch te vroeg ongesteld straks? of kon dat door seks komen? want we hadden die nacht ook seks gehad dus had nieuwe onderbroekje verwisseld en uurtje later bleek het helemaal schoon te zijn, geen 1 rode druppeltje?! helemaal niks! Dus ik dacht zal ik mezelf maar 1 dag tijd geven om menstruatie vanzelf te laten komen.. 1 dag later geen bloed gezien... vandaag ook geen bloed gezien... Normaal was ik altijd zometeen na een beetje donkere roze/bruinige afscheiding ongesteld (dezelfde dag, wel ongeveer 5 a 8 uren later).

Eerlijk gezegd weet ik 100% zeker dat ik niet zwanger ben ivm krampjes en steekjes. En sinds maandag dacht ik wel heel af en toe eens aan zwangerschap maar was er niet echt bezig mee want had bijna geen tijd om erover na te denken. En ik was sinds 29 maart niet meer online op de zwangerschapspagina geweest tot vanmiddag!

Wat denken jullie?

17. kuonah

kuonah Actief lid

Feb 23, 2017
    213
    120
    43
    Female
    Leidschendam
    Vandaag een dagje naar de sauna geweest, doe ik regelmatig en deze keer voelde het zo anders, maar ik kan niet beschrijven wat.. Ik heb ook hele erge last nu van een opgezwollen buik dat een vriendin waarmee ik was vroeg: moet je wat vertellen? Dus maar gezegd dat ik geen idee heb, dat ik het wel hoop..
    Af en toe denk ik dat ik schijnzwanger ben, zelfs mijn man, die dat niet snel ziet, viel mijn opgezwollen buik op... Ik hoop dus dat het positief is, maar we gaan het afwachten.

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    RBnB Ik vind het ook zo leuk om er op dit forum over te kunnen praten! De mensen in onze omgeving wisten niet dat we aan het proberen waren, maar we hebben het wel verteld van de miskraam en sindsdien weten ze het natuurlijk. Ergens vind ik dat best jammer, hoeveel ik ook aan hun steun heb gehad tijdens en na de miskraam. Ik had het zo leuk gevonden om het geheim te houden en dan de wereld te verrassen met leuk nieuws. Maar helaas. Mensen vragen er overigens nooit naar, maar ik wéét gewoon dat ze eraan denken als ze mij/ons zien. Anyway, dat is schrikken van die Etos-test 😮 Succes morgen, hou ons op de hoogte!

kuonah Woohoo, hopen dat dat positieve signalen zijn!

19. jk84

jk84 Bekend lid

Feb 6, 2017
    594
    264
    63
    Hoi allemaal, ik kan hier wel van de lijst. Ik ben nog steeds aan het wachten op m'n eisprong, dus alles schuift een beetje op. Wellicht met Pasen een ei ;)

Iedereen heel veel succes gewenst!

20. kuonah

kuonah Actief lid

Feb 23, 2017
    213
    120
    43
    Female
    Leidschendam
    Vind het ontzettend spannend, aan de ene kant zou ik zondag wel willen testen, aan de andere kant wil ik wachten tot 21 april in de hoop dat ik 22 april, als we een jaar getrouwd zijn, mijn man kan verrassen. Maar stiekem heb ik wel testdrang, verstand en gevoel spreken elkaar zo lekker tegen haha 😂

Share This Page