NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik hoop dat je het mooiste paasei ooit krijgt en dat het mag uitgroeien tot een wondertje :)

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Irritant hè 😂 We willen het gewoon zo graag!

3. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Nizziej ik denk 20april, maar kan ook 17 april al zijn. Mijn positieve ovutest was 3 april, dus beetje schatten. Ik had bedacht tot zondag te wachten maar toen had ik maandag in die boze bui een indroogstreep en riep iedereen hier om donderdag opnieuw te testen dus nu kan ik me niet inhouden :)
    Haha, jij nu ook testdrang. Je hebt toch niks te verliezen.

Jongemama, welkom! Ik vind het heel fijn om hier te praten. Om me heen eigenlijk niemand, ook mijn man vindt dat ik me gek maak. Ik wil er verder niets over loslaten bij mensen, meeste weten niet eens dat we het al 2 jaar proberen, soms komt het ter sprake, ga er ook niet te krampachtig over doen.

Jk, wat vervelend dat het zo lang duurt. Ik duim voor een supermooi ei!!

Kuomah, testen en dan stilhouden tot jullie trouwnacht? :p als je dat kan

4. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    JK: Hopelijk krijg je een heel mooi paasei!

Welkom Jongemama. Wat een verhaal, geen idee wat het allemaal kan zijn. Als je een beetje gelezen hebt in dit topic, zul je merken dat we af en toe elkaar helemaal gek maken en vanalles voelen wat er mogelijk niet eens is (of wel, of niet, of wel maar heeft nergens mee te maken, of.... ;) )

Beebj: Fijn om te horen dat het weer een beetje beter gaat! Hopelijk heeft dit alles een positieve uitkomst.

Ik vind het ook erg gezellig met jullie dames hier! Mijn man ziet het wel als hij een positieve test ziet. Tot die tijd doet het hem niet zo veel. En ik wil er daarom ook niet zoveel met hem erover bezig zijn.
    Athans, dat zegt hij... Maar ondertussen...
    Afgelopen maandag op kraamvisitie bij vrienden was hij toch echt diegene die vertelde dat we ook bezig zijn met proberen. Terwijl uit onze directe vriendengroep eigenlijk helemaal niemand iets weet.. Maar ik vind het fijn om te weten dat ook manlief zijn verstand en zijn hart toch andere dingen zeggen :p

5. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam

Ik denk dat ik dat ga doen ja:)

6. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Luuna haha dankjewel dat hoop ik ook. Iets eerder is indd niet erg!

Littlegirl1989 nee eigg niet heb y wel altijd rond de tijd wanneer k mn ei zou moeten hebben. Dus vorigr cyclus ook rond deze tijf miss nog eerder maar toen ook ( nu dag 24) maar toen ook pas op dag 68 ongesteld dus geen idee waarom ik het heb. En zo spannend voor jou wat een klachten zeg!! Ik hoop zo dat je een positieve test te pakken hebt!

Nizzie86 ik hoop het ook ja dankjewel! Haha. Ik hoop het voor jou ook.

Beebj ik ook haha dankjewell ❤. Het oendelen vind je onderin op het forum ergens bij diversen ofzo dacht ik. Dan moet jr iemand een pb sturen. Kan best lang duren voor je antw hebt. Bij mij ook ets van een maand ofzo geduurd. En zo spannend dat je op 10 dpo gaat testen. Ik hoop positief maar als je kunt wachten tot 14 dpo js altijd beter hahah maar snap t als dat niet luktt.

Hier verwacht k mn nod pas over 20 dagen ughh duurt nog zoooo Langgg. Buiten de misselijkheid duizeligheid en lichte krampen had ik vandaag ook weer een paniekaanval. Ik heb al 1,5 jasr een angststoornis maar het was net weer minder geworden. In het begin had ik wel 10(!) paniekaanvallen per dag en pas sinds paar maanden ongeveer 1 per twee maanden maar het gaat nu weer bergafwaarts. Dan drnk ik het komt door de stress maar heb niet het idee dat ik echt heel veel stress heb?.. dus alles zit een beetje tegen. Morgen weer gezellig een dagje in de klas met me leerlingen dan heb ik tenminste een beetjr afleiding. Ik ben van plan als day lukt om zeker pas te testen als ik 21 "dpo" ben. Dus zeg maar een week later dan dat ik ongesteld had moeten worden. Het hele weekend gezellig pasen vieren met vrienden dus de afleiding zit dan wel goed en dan nog meivakantie. Doen jullie nog iets gezelligs met pass en iemand nog tips voor n goeie afleiding?

7. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Oh, succes!! Hoop ten eerste dat het posifief is al. En dan nog geheim houden tot de 22ste? Weet niet wat lastiger is :p Denk dat ik het meteen van de daken wil schreeuwen als het raak is en het in ieder geval aan mijn man wil vertellen!!

8. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik lees nu iets grappigss. Weet niet of t waar is maar ik voelde em links!!

Gezwollen lymfekliertje in je lies
    Voor veel vrouwen onbekend! Rond je ovulatie kun je een lymfekliertje voelen in je lies, aan de kant waar je ovuleert. Dit lymfekliertje zwelt op tot de grote van een erwtje en is licht gevoelig als je erop drukt. Je voelt dit het beste door te gaan liggen en je handen naar beneden gericht op je onderbuik te leggen. Houd je vingers gestrekt in je lies, vlak naast de schaamheuvel. Ik ben benieuwd of je het kunt ontdekken!

9. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Luuna & Littlegirl1989; dank jullie wel!! Ik zal het sowieso in gaten houden. Ook ik ben benieuwd naar jullie testen!

Hier heb ik eerlijk gezegd een beetje testdrang maar ik zou het liefst mijn menstruatie willen afwachten. Mijn borsten lijken sinds zojuist meer gevoelige en voelen echt meer stekende pijn aan, veel meer dan ik kan voelen want het voelt alsof ze moeten groeien (de afgelopen maanden had ik mijn borsten nog minder gevoeld en het voelde toen ook totaal geen borstgroei)

10. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Sarahh, wat vervelend allemaa, zeg. Krijg je hulp voor die aanvallen? Hopelijk heb je snele NOD.

Vanochtend werd ik wakker na een meganachtmerrie en ik voelde helemaal niks meer :) wist ook al dat de test negatief ging zijn en dat klopte. Misschien is het de innesteling geweest die ik gevoeld heb de afgelopen dagen en is het nu rustiger en wordt de test alsnog positief, misschien ook niet en heb ik een loopje met mezelf genomen.
    Misschien test ik zondag nog voor we op vakantie gaan. En misschien wacht ik wel rustig mijn NOD af. Hysterie is er iig voor nu vanaf :p ergens ook wel gelukkig. Werd helemaal gek van mezelf.

11. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    jongemama1 Welkom!

Luuna Hihi, leuk om te merken dat je lief er toch ook echt mee bezig is :D

Sarahhhh Jeetje wat heftig. Krijg je hulp bij de angststoornis en de paniekaanvallen?

Littlegirl1989 Hoewel ik het jammer voor je vind dat de test negatief was, vind ik het wel fijn voor je dat de druk er nu een beetje af is. Wachten duurt lang, hè?

Ik voel nog steeds helemaal niets. Wel al een paar nachten bizarre dromen, maar dat heb ik eigenlijk standaard voor de menstruatie, dus ja :')

12. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

nizzie86, dankjewel

13. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Tot nu toe viel het mee nizzie, heb in de vorige rondes vrijwel geen zwangerschapstesten gedaan. Alleen de rondes dat mijn cyclus zwaar ontregeld was en ik dus niet ongesteld werd. Maar deze ronde lijkt iedere dag wel een eeuw te duren voor mijn gevoel.
    Bij jou nog geen veranderingen? Nog steeds wachten op je NOD? Of nu stiekem toch drang?

14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik denk dat ik gewoon wacht op mijn NOD. Ik voel me echt totáál niet zwanger, dus ik heb deze ronde eigenlijk al opgegeven.

15. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Ik heb met terugwerkende kracht al mijn temperaturen van de afgelopen cyclus in de app Fertility Friend gezet. En nu geeft die grafiek aan dat ik niet 11 DPO zit maar 3 DPO...en de eisprong dus gemist heb in deze ronde (want niet geklust rond die tijd) :( :( :(

16. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Zaad kan best wel even overleven he, tot 5 dagen (lees soms zelfs wel 7dagen). Of was het klussen echt zo ver er omheen?

17. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Littlegirl 'Echt' klussen was idd rond mijn verwachte ovulatie. Blijkbaar heb ik deze maand een langere cyclus. Had ook geen ovulatietestjes gedaan. Ik denk dat het voor ons de volgende ronde wordt.

18. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat balen zeg! Ik hoop dat je ongelijk hebt!

19. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    We zullen het zien....En een nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

20. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ah, wat jammer Elisabetta!

Deel Deze Pagina