Jemig Mika1988, wat ben jij een ontzettende bofkont zo in de allereerste ronde! 😮 Gefeliciteerd en ik wens je een fijne zwangerschap.
Je liep bij een psycholoog en fysio voor ademhalings oefeningen. Toen t wat beter ging was ik daarmee gestoptt. Tis vooral heel vervelend omdat me ouders boos worden tijdens een aamval en denken dat ik me aanstel.
Gefeliciteerd Mika! Hier besloten om morgen even langs de huisarts te gaan heb ook weer enorm last van depressie aanvallen,, vooral vandaag heel erg veel moeten huilen omdat ik bang ben dat het nooit meer zal lukken en noem maar op hopelijk kan ze me helpen. Moet ook nog steeds een. Controle echo krijgen in ziekenhuis omdat die niet door kon gaan omdat ze dachten dat ik misschien weer bevrucht kon zijn 😤 Zou dan water contrast echo zijn dus dan zou ze het wegspoelen als ik dus bevrucht zou zijn.
Wat vervelend, KleinMeisje93. Het is natuurlijk wel zo dat we nu in de progesteronfase zitten van onze cyclus en daar kun je heel depressieve gevoelens van krijgen. Ik reageer er ook altijd slecht op, en toen ik nog niet met baby's bezig was stond ik daarvoor onder streng toezicht van de gynaecoloog en zelfs een tijdje van een psychiatrische instelling. Helaas wist de gynaecoloog me laatst fijntjes mee te delen: zonder progesteron geen baby. Dus voor mij zijn die laatste twee weken van de cyclus echt uitzingen, en het wachten op mijn NOD maakt het er niet gezelliger op of zo. Maar het lijkt me heel verstandig om dit met je huisarts te bespreken. Hou je taai 😘
Wauw Mika, wat mooi zeg! Zo snel al! Kleinmeisje, wat naar zeg dat je er zo'n last van hebt. hopelijk kan de huisarts je verder helpen.
Dankje wel voor de reacties Nizzie en littlegirl 💓 Normaal heb ik er nooit zo last van alleen toen ik zwanger was was het ook zo erg en ik heb er medicatie voor en die neem ik ook echt iedere dag netjes in. Misschien ben ik wel oververmoeid of is het dat onze woning nog niet helemaal klaar is (moeten alleen nog een vloer erin leggen) woon nu ook echt een heel eind van mijn familie af,, die wonen allemaal in Brabant en ik nu in Gelderland tegen de duitse grens aan,, familie van mijn vriend wonen hiet niet heel ver vandaan. Misschien dat deze depressie een combinatie is van de miskraam en het ver van mijn familie af wonen is.
Mika, gefeliciteerd! Ik belde op voor eerste uitslag voor urine. Waren ze kwijt! Nou lekker dan, ik zou terug gebeld worden als ze mijn urine hadden gevonden (had die om half tien ingeleverd en moest om 1200 uur terugbellen voor de uitslag) werd om 14.30 uur terug gebeld gevonden de urine en de test was negatief. Morgen moet ik dus bloed gaan prikken en zelfde dag uitslag. Weet niet wat ik nu kan aannemen, is me oude urine dan of toch niet? na 5 uur gevonden en getest ermee... tja...?
Ohw wat schandalig Betty123...dat is echt niet netjes. Gefeliciteerd Mika! Kleinmeisje93 dat kan inderdaad allemaal heel goed meespelen. Wel heel vervelend, maar gaat goed komen! Je bent sterk meis. Dikke knuffel. Hier heb ik met vlagen echt een misselijkheidsgevoel..als ik dan wat eet is het goed. Zit veel sneller vol en zag net dat de aders in mijn borsten wel heel erg blauw zijn...Bij eentje zie je hem zelfs heel goed lopen en dat had ik bij mijn dochter ook. Heb ook een zeurende gevoel in buik en menstruatiepijn, maar dat had ik bij onze dochter ook de eerste weken...wat verwarrend...Maar dat misselijk zijn is niet fijn...dat heb ik 13 weken lang gehad...functioneerde daardoor ook niet en was blij dat ik niet meer mocht werken. Vrouwen in de zorg worden beschermd en mogen dan niet meer werken als er geen vervangend werk is. Helaas heb ik wel mijn baan verloren doordat mijn contract tot eind augustus liep en ik was eind augustus uitgerekend en hier blijven de mama's vaak 1 a 2 jaar thuis...
Kleinmeisje Veel sterkte! Niet leuk Ik woon ook zo ver van familie vandaan en dat blijft moeilijk. Je kunt je dan zo ontheemd voelen he. Denk aan je!
Hallo iedereen. Ben al een tijdje aan het mee lezen op verschillende pagina's en heb maar besloten om ook een account aan te maken. Zou ik in de groep erbij mogen hoop op een NOD 19 april.
Wat lief patricia en elisabetta 💓 Vind het ontzettend fijn om hier alles kwijt te kunnen. Wat ontzettend spannend patricia ik hoop dat je hartstikke zwanger bent!! Hier nergens last van behalve heeel erg emotioneel en erg moe en soms een zeurderig gevoel in mijn buik. Welkom minivosje natuurlijk mag je erbij ! Hoe meer zielen hoe meer vreugd (als ik het zo goed zeg 🤔😆 😊 Hopelijk voor iedereen hier roze! Het valt nog mee dat er nog niemand rood heeft verloren! Zie vaak dat sommige al voor nod ongesteld blijken te zijn geworden.
Mila! Gefeliciteerd! Voor de rest duim ik! Bettie voor jou in het bijzonder morgen. Ik heb toch ook wat... krampen: check .. misselijk:check... gister licht in mn hoofd ( heb ik nooit !) .. maar mn verstand zeg, je bent echt niet al zwanger hoor, doe niet zo gek..