NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Deze 1e klas duts heeft vanochtend op 6dpo een testje gedaan, jullie mogen de uitslag raden😂😂😂

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    😂😂😂😂😂

3. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Haha beebj je zegt het zelf! We maken elkaar helemaal gek met die testdrang! 🙈

Ik hou ook alles niet bij hoor, doe m'n best!

Spannend Betty wat de uitslag ook is, gelukkig voel je je zelf wel beter vandaag! Knuf!

4. beebj

beebj Niet meer actief

Ja en dan serieus zenuwachtig zijn voor de uitslag minniemo, terwijl ik die natuurlijk al lang wist🙄 Volgens mij ist beter om geen forum te volgen😂😂

5. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113

Dan ben ik iig niet meer de enige 🤔😆 maar ach, je wordt er niet slechter van. Kan alleen maar positief zijn. Als hij negatief is "dan kan het nog steeds"!

Sarahh, hier ook nooit gevoelige tepels, althans, niet gevoeliger dan normaal. Ik heb vn mezelf al extreem gevoelige borsten namelijk.

Lara, welkom!

Betty, fijn dat je duidelijkheid krijgt.

Ik had bedacht zondag nog te testen, dan zit ik 1-4dgn voor NOD. Dpo vind ik toch moeilijk te zeggen, iig 13dgn na de eerste positieve ovutest.

6. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Kleinmeisje93 heel veel succes vandaag!!

Nizzie ahhh testen voor nod zou k niet doen als k jou was. Ik ben zelf van plan om een week na mn nod te gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

Betty123 mooi dat je je weer beter voelt. Hopelijk heb je snel de uitslag van de bloedtest

Beebj hahahaga woww 6dpo is indd wel heeeeel vroeg 😂😂. Er kan nog van alles gebeuren dus miss is t raak voor jou

7. beebj

beebj Niet meer actief

Zondag zit je 11dpo littlegirl. Zou positief kúnnen zijn in de praktijk. Kennis van me had 10dpo negatied getest en 1 dag ná NOD positief. Dus het zegt lang niet alles als je negatief test idd. Alleen voor je gevoel wel🙈 Althans, dat heb ik dan toch..

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ja, precies... Dat is dan toch een domper. Maar ongesteld worden op je NOD is ook een domper, dus ja.

9. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik heb vanacht gedroomd dat ik een positieve test had 😅 Woensdag is mijn nod en ik ben van plan om geen testen te halen tot ik overtijd ben.. anders kan ik mijzelf niet bedwingen haha

10. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Nouja, dat is dus de vraag, het kan ook 12dpo zijn en in theorie toch ook nog 13dpo? Ik voel mijn eisprong ook totaal niet...
    Ik mocht van mijn man geen testen meenemen op vakantie 😂 Maar als ik zondag negatief test dan heb je best wel kans dat ik er eentje meesmokken in mijn koffer 😇😂😂

Chanbee, jij ook al zo'n gekke droom. Ik droomde gisternacht dat ik eindelijk zwanger was en mijn man al maanden een relatie bleek te hebben met een andere vrouw. Werd volledig overstuur wakker, hij was al naar zijn werk. Dus ik stuur hem een whatsapp, krijg ik nig terug "shit, dat was geheim" kon hem wel wurgen door de telefoon 🙄

11. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Nou dames. Ben bij de dokter geweest vanmorgen.
    Eerst een half uur uitgelopen 😤
    Maar goed,, gesprek ging wel goed eigenlijk ik heb ook maar even mijn temp kaartje laten zien maar ze zei dat dat niet helemaal te vertrouwen is en dat ik er eigenlijk niet zo mee bezig moet zijn om zwanger te raken want ze merkte wel aan me dat ik door mijn depressie ook graag alles zelf in de hand heb terwijl dat met zoiets niet kan waar ze ook gelijk in heeft,, ze gaf me als tip dat om de 2/3 dagen seks hebben het beste is :) dus dan doen we dat maar haha.

Ze heeft me trouwens ook een verwijsbrief gegeven voor een controle echo om te zien of alles goed en in orde is.
    Die afspraak heb ik staan op 4 mei.

Maar wat mij trouwens ook veel stress en druk geeft is dat mijn vriend vaak zegt dat hij na zijn 25ste geen kinderen meer wilt omdat hij zich dan te oud voelt om leuke dingen te kunnen doen met zijn kinderen 😤 Hij is iets jonger dan mij.. maar goed.

En owja, vanmiddag om 3 uur heb ik weer een gesprek maar dan met een psycholoog ( als ik het goed heb ? )
    Ben dus benieuwd.

Verder voel ik me nog steeds erg emotioneel en soms voel ik wat kleine steekjes in mijn buik.

Misschien een rare vraag maar was het vergeten aan de huisarts zelf te vragen,,

Om de 2/3 dagen seks... bedoelt ze daarmee dan 1 dag seks en dan 2 dagen niet, of?

12. beebj

beebj Niet meer actief

Het bedwingen om geen testjes te kopen, lukt mij al niet eens Chanbee, knap hoor!

12dpo kan idd ook Littlegirl. 13dpo echt jiet hoor. Na de positieve ovu test, is je eisprong binnen 24 tot 48 uur. 3 April positieve, betekent 4 óf 5 april eisprong. Ik ga zelf altijd uit van het langste. Dus 16 dagen optellen bij 3 april, is 19 april NOD. Zo was mijn testje vanochtend op 6dpo, maar 7dpo kan idd ook.

Daarmee bedoeld ze 1x in de 2/3 dagen vrijen kleinmeisje. En daar heeft ze ook zeker gelijk in! Dus om de dag of om de twee dagen.

13. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dan ga ik daar inderdaad maar vanuit beebj. Klopt ook ongeveer met mijn gemiddelde cyclus volgens de app, die gaat uit van 20april, maar pakt het gemiddelde van de laatste 6 dus daar zitten nog 1 of 2 lange tussen. We gaan het zien!

Kleinmeisje, ik heb het gevoel dat je je niet echt vooruit geholpen voelt, klopt dat? Het advies om eens per 2-3dgn seks te hebben lijkt me een goed advies, dat hoor ik eigenlijk ook wel van iedereen die de MMM heeft gedaan/doet.
    W.b. Je vriend: mijn man zei altijd dat hij niet na zijn 30ste vader wilde worden. Nu ben ik 5jaar jonger dus heb altijd gezegd dat hij pech had, want ik vond 25 wel wat vroeg. Nu is hij de 30 gepasseerd en heeft ontdekt dat hij niet ineens een rollator nodig heeft, dus valt weer reuze mee 😁

14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    KleinMeisje93 Joh, wij zijn 31 en 32 en allebei nog hartstikke fit en actief, hoor! En dat blijft hopelijk ook nog wel even zo 😅 Succes vanmiddag, stort maar even lekker je hart uit.

15. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik sta ook versteld van mijzelf hoor haha ik werk vlakbij een action dus de verleiding om een test te halen is groot.

Ja soms kan je echt vreemd dromen.. ik droomde een paar weken geleden dat ik moest bevallen.. toen ik was bevallen (van een meisje) stond ik op en ging ik pannenkoeken met spek bakken ik een heel ouderwets uitziende keuken..

16. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Na 25 jaar te oud?? Nou dan voel ik me bejaard 🤔 Ben bijna 30.

Het is goed om goed met iemand te kunnen praten! Hopelijk helpt het een beetje.

17. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg

😂😂😂 Ik moest zo hard lachen om de reactie van je vriend! Mijn man zou precies hetzelfde doen. In ieder geval veel plezier op vakantie en ik denk dat ik ook een testje mee zou smokkelen ;)

Kleinmeisje: Doen wat goed voelt voor jou. Hopelijk heb je vanmiddag een fijn gesprek met de psycholoog.

En 25 jaar te oud? Oef.. Hier juist omgedraaid. Mijn man is 35 jaar en hij moest tot vorig jaar er niet aan denken om al kinderen te hebben! Het is dat veel mensen om ons heen allemaal kinderen beginnen te krijgen en mijn spiraal er nu toch echt uit moest dit jaar, anders had ik nog een paar jaar kunnen wachten denk ik!

Chanbee: Pannenkoeken met spek net na je bevalling? Klinkt erg goed ;) En knap dat je geen testen in huis haalt. Hoewel dat misschien wel beter is.

Beebj: Fijn dat het weer beter met je gaat :)

Hier vanmorgen (tegen beter weten in) een test gedaan. Harstikke wit natuurlijk. Wist ik ook wel, maar had de datum 14 april zo in mijn hoofd gezet, dat ik het ook echt niet kon laten om niet te testen. Maar met de verschoven eisprong, is dit pas 7 dpo.
    Dus nu ga ik niet meer testen en wacht ik mijn menstruatie af. Ik hoop dat die snel komt, maar ik denk dat ik daar ook nog minimaal een week op moet wachten :(

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik moest ook heel hard lachen, mijn vriend zou precies hetzelfde hebben gezegd 😂

Luuna Jakkes. Hopen dat dit inderdaad 7 DPO was, want dan kan er nog heel veel veranderen...

19. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Nee, als de eisprong op het originele moment goed doorgezet had, zat ik nu op 14 dpo. En een klein stemmetje zei dat dit nog steeds waar kon zijn, ondanks dat mijn temp-kaartje iets anders laat zien. Vandaar de test ;)
    Helaas niet effectief geklust in de tijd dat mijn eisprong echt is geweest (als in: echt 1 1/2 week niet..), dus als ik nu zwanger ben, is het echt een wonder!! Ik wacht daadwerkelijk op mijn menstruatie en ga daarna door naar volgende maand.

20. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hoe is je kaartje vandaag?? Bij mij is mn temp weer met 0.10 gestegen. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina