NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ah, oké! Dan is het inderdaad op naar de volgende ronde :D

2. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Schrok met net rot! Was boodschappen doen (in m'n witte zusterspakje) toen ik van alles voelde lopen van onder.. Denk shit! Gelukkig was het alleen maar witte waterige afscheiding.. Zucht.. Spannend!

3. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik had dat van de week ook, terwijl ik dat nog nooit had gehad.. Alsof ik in mijn broek aan het plassen was. Was ook maar 1 keer en daarna niet meer.. Ik wacht dus nog geduldig af..

4. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Ik heb sinds gisteren continu pijn in mijn liezen. Het liefst loop ik naar de winkel op een test te halen. Hoe bedoel je testdrang 🤔...
    2 dagen tot nod!

5. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Spannend Lara, hier ook regelmatig steken in m'n liezen en bovenbenen.. Jij ook zondag testen?

Mijn borsten zijn voor mijn gevoel ook groter! Gister met m'n man gedoucht maar hij heeft er niet eens wat van gezegd.. Miss verbeeld ik het me maar..

6. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Het is wel de planning dat ik zondag ga testen hihi.

Heb geen last van mn borsten, bij mijn eerste zwangerschap had ik dat wel regelmatig voor mijn nod. Sinds mijn spiraal er sinds november uit is eigenlijk nooit.
    Misschien beeld ik me vanalles in, de pijn in mn liezen, rommelende buik en 37.8 graden vind ik best hoog. Wachten, wachten, wachten...

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Wauwie, dat belooft veel goeds Lara87! Ik duim!

8. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Gisteren heb ik test gedaan, na 1 seconde zag ik het en het was negatief te zien dus ik gaf het al meteen op dus ja teleurgesteld jammer! maar tot vandaag hmm toch nieuwsgierig dus ik heb oude test van gisteren weer gepakt om te zien of het er misschien iets te zien was maar toen ik dit zag hmm of beeldde ik het me in???

Zien jullie iets? Of beeld ik me in? want ik heb tweede streepje in echt gezien maar ik twijfel het omdat het vooral heel lichter is maar duidelijk roze streepje maar ik durf het niet geloven omdat ik denk dat ik me heb ingebeeld?????

Bijgevoegde bestanden:

9. beebj

beebj Niet meer actief

Linksonderin denk ik wel íets te zien jongemama, maar durf het niet goed te zeggen.. Zeker omdat het na afleestijd is natuurlijk. Ik zou morgenochtend nog eens testen!

10. jongemama1

Nee ik heb het veels te sneller opgegeven zodra het 1 streepje verscheen, binnen 1 sec gezien en dan gelijk in de zwangerschapstest pakje gezet... stom he! Maar ik durf het echt niet omdat ik dan echt heel erg twijfel misschien heb ik me toch gek gemaakt door het in te beelden? nu heb ik hoofdpijn door testje gezien te hebben hahaha😂😱 ik denk dat ik toch tot zondag moet wachten met test want die dag is mijn menstruatie..

11. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Denk heeeel vaag iets te zien, maar dit is sowieso buiten de aflees tijd. Zou zondag nog een keer testen. Als zondag je NOD zou zijn zou hij toch meer moeten knallen! Altijd na 5 min de test bekijken, veel langer daarna kan je hem niet als betrouwbaar nemen.. Uiteraard hoop ik voor je dat je zondag een knaller hebt!

12. jongemama1

mijn handen voelen na het ontdekken van die streepje ineens heel tilling aan omdat ik denk steeds dat ik het me kan inbeelden😱😂... En hoofdpijn erbij. Maar inderdaad het liefst wil en moet ik tot zondag wachten met test om die valse alarm te voorkomen...

13. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Jongemama Hoop dat het waar is! Spannend hoor. Nog even geduld tot zondag denk ik ;)

Volgens mijn eigen berekening heb ik maandag mijn NOD. Maar de temperatuurkaart in de app geeft iets anders aan. Ben toch benieuwd... Iemand in het topic over temperatuurkaartjes zei dat oraal temperaturen heel onbetrouwbaar is... Ik moet het maar even afwachten denk ik...

14. jongemama1

omg ik kan het niet meer uit mijn hoofd te krijgen hahahah natuurlijk hoop ik stiekem ook dat het waar is en blijft spannend. En wanneer is je nod volgens app?

15. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik had dat van de week ook heel erg 😤 Laten we hopen dat het wat betekend.

16. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden/dames: Het wordt dinsdag na 10.30 uur moet ik terugbellen zei de dokterassistente.... tja.... :(

17. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Nou dames, voor mij einde oefening😟
    Begin al rood te verliezen :(

Temp was vanmorgen nog erg hoog... vind het raar want zit nog maar op 10dpo...

18. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Helaas 😞 op naar de volgende ronde.

Kon het net toch niet weerstaan om een test te doen, helaas hardstikke negatief. Het zat dus allemaal tussen mn oren. Nu mn ongi maar afwachten en weer naar de volgende ronde!

19. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Shit, dames... :(

20. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Kleinmeisje en Lara87 Wat jammer :( :(

Jongemama De app zegt NOD op 24 april...

Deel Deze Pagina