Dat is zeker een goed teken, KleinMeisje93! Hier verder geen klachten, behalve heel moe, maar dat ben ik altijd de week voor mijn NOD. Fijn paasweekend allemaal, mogen het maar heel roze dagen worden
ik heb jou al op datumloos gezet kijk in de vorige pagina van nr 81. Maar ik dacht die [Betty - ?? - 2e kindje - 1e ronde] van iemand anders is hier?! Dus deze moet ik weghalen? ik hoor het graag
Beetje op en aan. Voel zwangerschapsverschijnselen. Gisteren nog een testje gedaan van Action die had ik nog niet gehad. Is nu opgedroogd (zie foto) de kleur lijkt hier grijs maar in het echt lijkt ie paars net als de linker kleur. Verder probeer ik het een beetje los te laten, alhoewel dat moeilijk gaat. Had zo graag gisteren de uitslag (die met spoed was) willen hebben. Weet ik gelijk definitief waar ik aan toe ben en kan ik weer verder. Hoe gaat het met jou Sarahhhh?
Ik ga denk ik pas na nod testen, ik wacht liever tot dag 31/32 omdat mijn cyclus soms iets langer kan zijn. Heb vannacht wel ontzettend slecht geslapen,, steeds wakker gelegen en super erge honger 😅 Straks boodschappen halen. Ben echt klaar wakker ofja wel beetje moe maar minder moe dan ik laatste dagen had. Hmm misschien goed teken. We zullen het afwachten.
KleinMeisje, ja hij is duidelijk maar ja, moet wel afwachten tot ik de bloeduitslag krijg dinsdagochtend na 10.30 uur terug bellen. Ik vind het wel raar in ieder geval dat als ik aan het ontpillen ben dat ik streepjes plast op al de kv 2v5, big bazar, drogist, Action dan. Waar komen die streepjes dan vandaan vraag ik me af?
Ik ben het even een beetje kwijt, maar worden de streepjes donkerder of blijven ze licht? Als ze licht blijven, kan er misschien sprake zijn van een missed abortion. Dan ben je inderdaad wel degelijk zwanger, maar is het helaas geen gezonde zwangerschap. Wel supervervelend dat je nog tot dinsdag moet wachten. Wat een onzekerheid!
Bettty ik zie ook duidelijk een streepje. @ kleinmeisje hoop dat het inderdaad zwangerschapskwaaltjes zijn. Maar ala het begint te bloeden.... Bij mij totaal niks. Alleen gedroomd dat ik 100% zwanger was.helaas zeggen die dromen van mij 3x niks. We wachten het maar af. Bewust geen testen in huis. Probeer op me NOD te wachten...
Ik vind je test hartstikke duidelujk en vind hem helemaal niet grijs lijken!! Hier weer misselijk in de ochtend. Steken met hoesten en niezen. Rugpijn noem t maar op. Nu dag 28.
Apart Betty, maar ik zie hem idd ook. "Even" dinsdag je bloeduitslag afwachten... Stel kleinmeisje (wat ik niet hoop!!), je bent niet zwanger. Stel. Dan is het toch juist goed als je nu al ongesteld zou worden? Des te eerder kun je er weer voor gaan!
Blijft heel gek voor jou Betty, ik duim voor je dinsdag! Kleinmeisje, knuffel voor jou. Ik hoop ook voor jou snel duidelijkheid! Ik heb vandaag toch getest, maar helaas niks. Als ik heel hard hoop en tuur denk ik misschien iets te zien, maar denk toch echt dat dat de hoop is en niet echt. Er is nog kans, ik weet het, maar zo voelt het niet. Ga geen tests meer doen voor 20april nu.
@Betty123, ik zag dat je het al sinds 4 april hebt getest tot nu toe.. Maar van gister vind ik duidelijk dan andere testen van jou hoor! Maar zolang je niet ongi bent is het een goede teken plus bloeduitslag die nog betrouwbaar is om te zien of hoeveel hcg je hebt aangemaakt! @littlegirl1989 heb je er foto van? mag ik ook mee turen
Balen! Hopelijk ben je gewoon te vroeg en ben je hartstikke zwanger Van mij mag de bloeding door zetten dat zou betekenen dat ik een LF van 9/10 heb gehad?? Ben bang dat dat door de tarwekiem kan komen?
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april (5) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mika1988 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - 27e ronde Lara87 - 29 jaar - 2e kindje- 3e ronde 17 april (3) Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 april (3) Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april (8) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Peet12 - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM saar24 - 32 jaar - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nadine001- 23 jaar - 1e kindje - 7e ronde Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde 20 april (2) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 15e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 8e ronde MMM 21 april (5) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Another - 26 - 2e kindje - 1e ronde 22 april (5) beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid)MMM Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - 1e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (31), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bettyheel eerlijk? Ben ik bang dat het niet goeebzot.. Hoop het natuurlijk wel voor je! Maar hcg verdubbeld erg snel de eerste weken, dus dan zou je testen ook steeds meer op moeten lopen.. Anders eventueel een cb met weken indicator? Wachten tot dinsdag duurt lang zeg.. Duim voor je meid! Wij hebben besloten om vanavond al te gaan testen. Vannacht heel slecht geslapen, spanning is niet leuk.. Nu lijk ik ook wat grieperig te worden, wil het liefst m'n bed in duiken, maar moet nog werken tm morgen.