Hoihoi was betje afwezig. Menstruatie is zo goed als over hier! nog leuke plannen dit weekend dames? Ik ga met mn vriend en nog een stel naar holland zingt hazes . Zit nu op dag 5 trouwens. Nog 28 dagen te gaan voor k weer ongesteld moet worden. Als ik deze maand weer niet op tijd word ga ik een week na nod dokter. o spannend vind ik het nu deze maand..
Ik heb zaterdag late, zondag vroege. Dus ik doe niet veel dit weekend Intussen op CD12 beland, morgen begin ik effectief terug met ovulatietesten. We zijn deze ronde aan 't proberen om het om de dag gezellig te maken. En rond de eisprong probeer ik elke dag
Hoihoi, Ik kom ook gezellig meekletsen! Ik ben 23 jaar en 14/2/17 gestopt met de pil. Zit nu in ronde 2. Verwacht (maar hoop natuurlijk niet) 16 april ongesteld te worden. Wat een verhalen allemaal als ik dat zo lees.. Ben heel benieuwd, wij gaan voor het eerste kindje. Proberen het om de dag gezellig te maken en rond de ovulatie elke dag. Ik ben heel erg benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen zal hebben! Deze maand zou het een ontzettend leuk cadeautje zijn, aangezien we 22 april een jaartje getrouwd zijn!
Wij gaan dit weekend naar mijn ouders toe, van zaterdag tot zondag. Morgen lekker gourmetten ☺️ Is al erg lang geleden haha. Vandaag erg lekker weer 😊 Dus vandaag eventjes weg geweest en vanmiddag nog even geverfd. Straks nog wat meubels ophalen die we hebben overgekocht van mijn schoonzus en zwager. Voor de rest niet veel meer eigenlijk haha.
Lopen we elijk sarah😁 Zit ook op dag 5, maar menstruatie nog wel bezig.. Eigenlijk geen plannen dit weekend. Morgen alleen ff naar de verjaardag van m'n oom&tante, vanavond eerst naar training💪
Ik moet een nieuwe temperatuur meetding hebben. Afgelopen ronde is het helemaal de mist in gegaan, dus denk dat hij defect is geraakt. Normaal gesproken gaat het hartstikke goed met dat ding namelijk. Welke hebben jullie?
Ik doe ook maar met jullie mee. Ik zou de 20ste ongesteld moeten gaan worden als alles mee zit en het een beetje regelmatig is. Of niet dus, als het nog meer mee zit haha.
Ik heb die van de kruidvat 😊 Vind hem tot nu toe (1 keer nog maar gebruikt 😅 Wel fijn ☺️ In de beschrijving staat ook dat hij automatisch dan aangeeft als de temperatuur dan hoger is als ervoor.
Temperatuur meetding😂😂😂 Ik kwam niet meer bij, haha. Een thermometer noemen ze dat ook wel Livoli😂😂
Hoi meiden, Ik kom me hier aanmelden, rode duivels hebben mij weer gevonden Voor op het lijstje, 2de kindje, 37 jaar, ronde 7 Liefss, Mariska
Hier is de menstruatie helemaal weg nu. Straks naar holland zingt hazes dus zo even klaarmaken en ff gezellig samen douchen heheh.
Welkom allemaal en toi toi toi deze ronde maar weer Hier heerlijk aan het genieten van het lekkere weer. Menstruatie is bijna voorbij gelukkig. Hopelijk deze keer weer een snel ei, dan zou ik ws eind van de week de iui alweer hebben. Ben benieuwd. Fijn zonnig weekend allemaal
Hier vanmorgen weer getemperatuurd, cd 5 nu en menstruatie is over. Maar de temp was 0.2 graden hoger? Is dat normaal? En nog een vraagje,, hoe deel ik mijn FF kaart in mijn handtekening?
NOD-lijst [/COLOR]16 t/m 22 april 2017 16 april 17 april minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 21 april 22 april beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
💖 NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 💖 16 april 0 17 april 2 minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april 1 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april 3 saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 0 21 april 1 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) 22 april 2 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Thx voor je verwelkoming, mijn dochter is 19 inmiddels... Ze is van mijn eerste huwelijk namelijk... en jij ook succes deze ronde